קורס ניהול פרוייקטים בבניה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

תחום הבנייה מורכב ממשתנים ומאלמנטים רבים ובכדי לוודא ולבצע ולהוביל להצלחתה של הבנייה נדרש מנהל פרוייקטים בבניה. אך מיהו מנהל הפרוייקטים ומהו לומדים בקורס ההכשרה? 


מנהל פרוייקטים בבנייה הוא תפקיד חשוב מאין כמותו בתחום הבניה אשר מתקדם ומתפתח ככל שמתקדמת גם הטכנולוגיה ודרכי הבנייה השונות. לא כל אחד יכול לבצע את התפקיד הזה באופן מקיף ומקצועי וכדי להבין לעומק מה נדרש מהתפקיד ומה נדרש בכדי לוודא שהפרוייקט מסתיים בהצלחה ובלי עיכובים או תקלות, חשוב להרשם ולהשתתף בקורס מקצועי, קורס ניהול פרויקטים בבנייה.

קורס ניהול פרויקטים


אחריות מנהל הפרוייקטים.

בכל פרוייקט בנייה ישנם בעלי תפקיד רבים כמו קבלנים, אדריכלים, מהנדסים, יועתי בטיחות ועוד. אך, כיום, בכל פרוייקט בנייה, נדרשת דמות אחת שתרכז את הפרוייקט. מנהל הפרוייקטים מפקח על כל התהליכיים של הבנייה כבר מההתחלה ועד לסיום. הוא נדרש להבין מה מטרת הפרוייקט ומה מבקש היזם או אחראי הפרוייקט (שיכול להיות חברת בנייה או איש פרטי). הוא נדרש להיות בקיא בעבודתם של בעלי התפקיד השונים ולוודא ששהעבודות מתבצעות כנדרש כמו גם ישנה עמידה בלוח הזמנים של הפרוייקטים והתקציב שהוקצב לפרוייקט.

מה נלמד בקורס?

מנהל הפרוייקטים נדרש להבנה מקיפה של התחום כולו בכדי שיוכל להוביל, לנהל ולפתור בעיות בעת הצורך. משום כך, הקורס בנוי ממספר חלקים חשובים. בקורס נלמד ידע תיאורטי הקשור לתחום ההנדסה והיבטים שונים בתחום הבנייה כמו חשמל, ריצוף ותברואה. נלמדים נושאים בירוקרטיים הקשורים להיתרי בנייה, היבטים משפטיים וכלכליים וכללי בטיחות בבנייה.

מעבר לכך, נלמדים תפקידיו של מנהל פרוייקטים, אחריות ועקרונות ניהול. הקורס מכשיר את הסטודנט לבניית לוח זמנים מקצועי ויעיל, לחלוקת סדר עדיפויות נכון,  ולשיטות עבודה שיאפשרו פתרון בעיות בדרך קלה תוך ניהול והנעת העובדים באופן חיובי ובונה.

וכחלק מעשי נלמדת תוכנת ניהול פרוייקטים ומתקיים יום מעשי בשטח להכרות מעמיקה יותר שמחברת בין התיאוריה לפרקטיקה.

למי מיועד הקורס?

הקורס אינו מתאים למי שרוצה להכנס לתחום הבנייה אך חסר כל ניסיון ורקע בתחום. מדובר על תפקיד עם אחריות רבה ודורש המון ידע ונסיון וכדי ללמוד את המקצוע נדרש חיבור והבנה של תחום הבנייה. על כן, ניתן להרשם לקורס מי שהוא בתחום כמו אנשי הנדסה, אדריכלות, שמאי מקרקעין ואנשי מקצוע נוספים בתחום הנדל“ן.

ישנם בעלי מקצוע אשר מעוניינים להרחיב את הידע שלהם ובכך להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהם שיוכלו גם הם להרשם לקורס זה. במרבית מוסדות הלימוד, בעלי המקצוע יידרשו להראות הוכחות לרקע ממנו הם באים. אם מדובר על תחום ההנדסה, האדרכילות או אף הבנייה.

מקצוע זה נדרש ומבוקש בתחום שמתפתח וממשיך לגדול ולצמוח. עם התרחבות התחום והצורך בדמויות מפתח שיוודאו שהפרוייקט יתבצע כנדרש, ערכו של מקצוע. זה עולה וגדל. הסמכה בתחום תאפשר פתיחת קריירה מקצועית כמו גם אתגר ועניי בתחום כה מגוון ונרחב.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30