קבלן תשתיות ופיתוח

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שבונים בית פרטי נדרש בדרך כלל לעבוד גם עם קבלן תשתיות ופיתוח. עבודות אלו מתחילות לפני שניגשים למלאכת הבנייה וקורות גם תוך כדי העבודה בפועל. במקרה שלוקחים קבלן מפתח הוא זה שדואג לתכנן ולבצע גם את עבודות התשתית והפיתוח.


עבודות חפירה:


עם סיום התכנון האדריכלי וההנדסי ניגשים לשלב של הכשרת המגרש ועבודות הפיתוח. עבודות אלו נועדו להכשיר את המגרש לתחילת עבודה על היסודות. בדרך כלל עבודות אילו נעשות לאחר קידוחי קלונסאות סביב המגרש ומתחילים בחפירה ופינוי החומר. במקומות מסוימים יידרש לחפור לעומק רב כיוון שבתכנון הבניין צפוי להיות חניון תת קרקעי ומחסנים מתחת לגובה אפס של המגרש. במקרים אחרים מתוכנן להיות מרתף מתחת לבית ולכן נדרש לבצע חפירה לעומק.


עבודות תשתית:

 במסגרת עבודות התשתית יכין הקבלן הזנות לתשתיות זורמות כגון: מים, ביוב, ניקוז מי גשמים, מים אפורים. כמו כן הזנות והכנות לכל תשתיות החשמל והתקשורת. ישנה חשיבות לבחירת קבלן תשתיות אמין ומקצועי שכן לאחר הנחת התשתיות מתחילים בבנייה ולעיתים אם יש בעיות בתשתית קשה מאוד לגשת אל התשתית שקבורה כבר תחת יסודות הבניין.


חפירה ליסודות הבניין:

לאחר שחפרנו את שטח המגרש ידרש מקבלן החפירה לבצע גם עבודות חפירה עבור יסודות הבניין. עבודות אלו נעשות לפי דרישת המהנדסים ולפי בדיקות קרקע של יועץ הקרקע.

עבודות פיתוח:

לאחר הקמת שלד הבניין מתחילים לעבוד מסביב לבניין להשלמת עבודות הפיתוח. עבודות אלו כוללות: בניית קירות תמך, עבודות גידור, הסדרת חניות, הסדרת תאורה היקפית, עבודות אספלט ומדרכות וכמובן אבנים משתלבות.



סיכום:

לקבלן התשתיות והפיתוח יש חשיבות מרובה בנוגע לתוצאה הסופית של תהליך הבנייה שלכם. כדאי לבחור בקבלן מומלץ שיודע לבצע עבודות אלו בצורה איכותית ללא קיצורי דרך. לצערנו אנחנו נתקלים בהמון מבנים ורחובות שלמים שעבודות התשתית לא בוצעו לפי התקן הנדרש וגרמו לבעיות רבות.

תמונה שמכילה אבן

התיאור נוצר באופן אוטומטיכדאי גם להשתמש בשירותים של פיקוח בנייה על מנת להבטיח בנייה איכותית ללא פשרות. לפרטים נוספים עבור עבודות תשתית ופיתוח ניתן לעבור אל האתר של "בולדוזר פיתוח" בכתובת: https://bulldozer-p.co.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30