קבלן שלד מחיר למטר החל מ-650 ש"ח

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרויקט בנייה הוא פרויקט מורכב, שמחייב גם את אנשי המקצוע המתאימים וגם את הידע המקצועי וההיכרות עם ענף הבניין. אם אתם מנהלים את פרויקט בניית הבית הפרטי שלכם בעצמכם, אתם למעשה נכנסים אל טריטוריה חדשה לגמרי ובתוכה אתם חשופים לכל מה ש"מספרים" לכם כל מיני אנשי מקצוע שלאו דווקא חושבים על האינטרס שלכם. כולם יספרו לכם למשל, ששלד המבנה הוא הדבר החשוב ביותר ואם השלד לא נבנה נכון, זה יכול לייצר שורה של תקלות וליקויי בנייה ואף סיכונים בטיחותיים. כל זה כמובן נכון מאוד, אבל זה לא אומר שאתם אמורים לשלם כל סכום שדורשים מכם לשם כך. בהזמנת קבלן שלד מחיר למטר הוא יחידת המידה שעל פיה אתם רוצים לבחור את התמחור, ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של קבוצת עידן את כל מה שאתם צריכים לדעת בעניין.

קבלן שלד ב{HEBROW}

עד כמה חשוב לבחור את קבלן השלד הנכון?

ובכן, הסיפורים שמספרים לכם מפה ומשם הם סיפורים נכונים לחלוטין – קבלן שלד אכן חייב להיות קבלן מקצועי וכמובן קבלן רשום המופיע בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון. השלד הוא למעשה הרכיב ההנדסי החשוב ביותר במבנה והוא שיכריע את יציבות המבנה ואת חוזקו המבני, אבל עוד הרבה מעבר לכך, השלד יכריע גם את היקף ליקויי הבנייה מהם תסבלו מיד לאחר תום הבנייה ושנים רבות קדימה. כך למשל, יציקת תקרה בצורה לא מיושרת יכולה להוביל לעיוותים ודפורמציות בריצוף ולתקלות ריצוף רבות לאורך שנים כמו גם לליקויים בפתיחת דלתות ואפילו חלונות. זאת כמובן מעבר לסיכונים הבטיחותיים שיכולים לנבוע מעבודת שלד לא איכותית ולא מקצועית. על כן, בחירת קבלן שלד חייבת אכן להתבצע בשום שכל וללא פשרות. יחד עם זאת, בבחירת קבלן שלד מחיר למטר הוא לא פרמטר שצריך להתעלם ממנו והוא גם ממש לא בהכרח מעיד על רמת המקצועיות של קבלן השלד.

מהו המחיר למטר בבניית שלד ועד כמה זה מעיד על איכות הקבלן?

ובכן, ככלל, המחיר למטר בבניית שלד יכול להשתנות על פי שורה של פרמטרים. בנייה לגובה תהיה יקרה יותר מאשר בנייה נמוכה. בניית מבנה עם קומת מרתף הדורשת חציבה ופינוי עפר, תהיה יקרה יותר מאשר בנייה ללא קומת מרתף. במודל קבלן שלד ללא חומר, המחיר יהיה נמוך יותר שכן את החומר אתם אחראים להביא בעצמכם וישנם עוד כמה פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר למטר בבניית שלד, אבל באופן כללי, 1,200 שקלים עד 1,500 שקלים הוא הטווח הראוי למטר מרובע של יציקת בטון בבניית שלד. שימו לב שהמחיר הוא למטר מרובע של יציקת בטון ולא למטר מרובע של שטח הבית. זאת אומרת שיש לקחת גם את שטח הפנים של קירות הבית, של היסודות, של התקרה והגג ולא רק את שטח הרצפה שמהווה את שטח הבית.

בבחירת קבלן שלד מחיר למטר הוא לא באמת אינדיקציה לרמת המקצועיות של הקבלן. ההתייחסות למחיר כאינדיקציה לאיכות היא טעות שאנו עושים כמעט בכל רכישה של מוצר ובכל הזמנת שירות והסיבה לכך היא שלפעמים זה גם נכון. יחד עם זאת, בעבודה עם קבלן שלד בהיקפים של מאות אלפי שקלים ויותר, אתם לא יכולים להישען על "לפעמים". ההבנה שלכם לגבי המקצועיות של הקבלן צריכה להישען על חוות דעת מקצועיות שאתם מקבלים מאנשי מקצוע כמו אדריכלים ומהנדסים, מהיותו של הקבלן קבלן רשום ומורשה, מרקורד של פרויקטים בהם היה מעורב הקבלן וכן הלאה, אבל לבטח לא מהמחיר אותו הוא דורש. ישנם בהחלט קבלנים קטנים וקיקיוניים שאולי אף אינם רשומים בפנקס הקבלנים, שדורשים מחירים מופקעים ומולם קבלנים מקצועיים ורשומים שיודעים לשחק בטווח המחירים של השוק.

בכדי למצוא את הקבלן המתאים לכם מבחינת מחיר, כדאי לבחור כמה קבלני שלד פוטנציאליים ברמה המקצועית ולאחר מכן לבקש הצעות מחיר הנשענות במדויק על תכנית הבנייה וכתב הכמויות שגובשו עבורכם על ידי האדריכל. קבוצת עידן היא חברה קבלנית רשומה ומורשית המציעה שירותי קבלן שלד מחיר למטר אטרקטיבי במיוחד וצוות של אנשי מקצוע המלווה את הפרויקט לכל אורכו עם התחייבות לביצוע תיקון של כל ליקוי שיתגלה בבדיקת בדק בית.

בתהליך הבחירה של קבלן שלד מחיר הוא לאו דווקא הפרמטר החשוב ביותר, אם כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא יכול להיות הפרמטר המכריע. לפעמים אנחנו מוכנים לקחת סיכון באלמנטים מסוימים של מרכיבי השירות ובלבד שהמחיר שנשלם יהיה נמוך יותר, לעיתים משמעותית. זוהי כמובן נטייה טבעית של כל אחד מאיתנו, ויחד עם זאת חשוב לשמור על הדברים בפרופורציות ולא להיסחף אחרי הצעות מחיר נמוכות מדי או כאלו שחורגות באופן משמעותי מהטווח הכללי בשוק. למה ומדוע ומהי העלות של בניית שלד למבנה? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של קבוצת עידן.

על מה אתם משלמים במסגרת עסקה עם קבלן שלד?

פרויקט בנייה הוא פרויקט מורכב שמבוסס על מספר שלבים ומספר רב של בעלי מקצוע המעורבים בפרויקט. בסגירת עסקה עם קבלן שלד מחיר השירות שתשלמו לקבלן מכסה למעשה אך ורק את רכיבי השלד ולא מעבר לכך. ככלל, בניית שלד כוללת את כל הרכיבים אחרים: סימון השטח לפני תחילת בנייה, חציבה וחפירה של קומת מרתף, קידוח כלונסאות, יציקת יסודות, יציקת בסיס המבנה, יציקת קירות חוץ של מעטפת המבנה, יציקת קירות פנים של מחיצות המבנה, יציקת קירות ועמודי תמך, יציקת תקרות ויציקת גג. כל אלה מבוצעים על פי תכנית הבנייה שגובשה על ידכם באמצעות אדריכל ומהנדס בניין. כשקבלן השלד מסיים את עבודתו, יש לכם למעשה מבנה עומד על תילו רק שהוא כולו בטון עירום, שאת המשימה להלביש אותו ממלא קבלן הגמר שאחראי על עבודות טיח, צבע, תשתיות, כלים סניטריים, ריצוף, חיפוי, איטום, ארונות מטבח, חלונות, דלתות וכן הלאה.

קרדיט:pixabay

בחירת קבלן שלד – מחיר זה לא הכל

בבחירת קבלן שלד מחיר הוא בהחלט פרמטר לגיטימי וחשוב שאתם צריכים לבחון ועל פיו גם לבחור את הבחירה הסופית שלכם בקבלן השלד שיבצע עבורכם את בניית השלד בפרויקט. יחד עם זאת, זהו לא הפרמטר הראשון שצריך להנחות אתכם. תחילה אתם רוצים למצוא מספר קבלני שלד שעומדים בקריטריונים ובסטנדרטים העיקריים ובכלל זה קבלן רשום המופיע בפנקס הקבלנים של משרד השיכון, ניסיון בסוג הפרויקט שאותו אתם מבקשים לבצע, חוות דעת מקצועיות על הקבלן מאדריכלים, מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים שחיים את עולם הבנייה, רקורד של פרויקטים מוצלחים בסטנדרטים גבוהים וכן הלאה. אחרי שמצאתם מספר קבלנים שעומדים בקריטריונים הללו, תוכלו לבצע השוואה של הצעות מחיר מכולם ולבחור את הזול ביותר או את הקבלן שאתם מרגישים שהוא הקבלן הנכון ביותר עבורכם במחיר האטרקטיבי ביותר. בשורה התחתונה, בבחירת קבלן שלד מחיר לא אמור להנחות את הבחירה שלכם אבל הוא בהחלט אמור להיות חלק מרכזי בה.

מהו המחיר של בניית שלד?

ובכן, עלות בניית שלד יכולה להיות מתומחרת במודלים שונים והעיקרי שבהם הוא מחיר כולל לפי מטר מרובע של יציקה. מחיר זה עומד בממוצע על 1,200 עד 1,500 שקלים למטר מרובע של יציקת בטון. יחד עם זאת, המחיר יכול להיות גבוה יותר בהתאם למורכבות העבודה ובכלל זה: בנייה לגובה תהיה יקרה יותר מאשר בנייה נמוכה, עבודות חציבה, חפירה ובניית מרתף בשלבי הפרויקט הראשונים גם הן יכולות להעלות מאוד את המחיר ואפילו המיקום הגאוגרפי שבו אתם מבצעים את הפרויקט. כך למשל, ייתכן מאוד שקבלן שלד בתל אביב יגבה מכם מחיר גבוה יותר מאשר קבלן שלד בפריפריה, מכל הסיבות הכלכליות המובנות והידועות של היצע וביקוש.

זאת ועוד, בקבלת הצעת מחיר של קבלן שלד מחיר העבודה מבוסס על שטח היציקה ולא שטח המבנה ואת זה חשוב מאוד שתדעו. אם הבית שאתם בונים הוא בשטח 200 מ"ר, זה לא אומר שאתם מכפילים 200 במחיר למ"ר שקיבלתם. בתוך שטח היציקה יש לכלול גם את שטח הפנים של קירות החוץ ,קירות הפנים, התקרה, הגג והיסודות, מעבר לשטח הרצפה של המבנה.

קבוצת עידן מספקת שירותי קבלן שלד במגוון רחב של פרויקטים ומתחייבת למחירים אטרקטיביים ותחרותיים תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בנייה, עבודה הנדסית, ניהול עבודה ועמידה מלאה בכל התחייבויות הקבוצה ללקוח וכמובן בהוראות החוק, בלוחות הזמנים, במסגרת התקציב ובמפרט הטכני המדויק כפי שהוא משתקף מתכנית הבנייה של הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!