קבלן שלד ללא חומר: מה היתרונות במודל זה?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם מחפשים קבלן שלד לבניית הבית הפרטי שלכם, או לצורך העניין לכל פרויקט אחר, לבטח נתקלתם באפשרות של גיוס קבלן שלד ללא חומר. מה זה בדיוק אומר? מה ההיגיון של מודל עבודה זה לעומת המודל של קבלן שלד המביא איתו את החומר? האם זה אפשרי בכל פרויקט בנייה והאם זה גם משתלם בכל פרויקט? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של קבוצת עידן המספקת שירותי קבלן שלד במגוון פרויקטים בכל רחבי הארץ.

מה זה אומר קבלן ללא חומר?

ובכן, בכל עבודת בנייה ישנם שני מרכיבים שמהווים את מרכיבי העלות המרכזיים: חומר גלם ועבודה. בתמחור פרויקט בנייה, או כל שלב בתוך הפרויקט, מבצע הקבלן חישוב שכולל בתוכו את עלות חומרי הגלם ואת עלות כוח האדם, עליהן הוא מוסיף גם עלויות של ציוד, שיעורי רווח והוצאות שונות נוספות, אבל עלות העבודה ועלות החומר הן שתי העלויות המרכזיות בתמחור. קבלן שלד ללא חומר הוא קבלן שמביא אל הפרויקט את כוח האדם הנדרש, את הציוד הנדרש ואת היכולות המקצועיות הנדרשות לביצוע עבודות השלד מתחילתן ועד סופן, אבל הוא לא מביא איתו את החומר, קרי את הבטון שמשמש ליציקת השלד. מי כן מביא את החומר? ובכן, מרגע שבחרתם לעבוד באפשרות של קבלן שלד ללא חומר, אתם לוקחים על עצמכם את האחריות לדאוג לבטון שישמש ליציקת השלד. את החומר אתם יכולים להביא בעצמכם, אם יש לכם למשל קשרים עם חברה לחומרי בניין שיכולה לספק לכם את החומר במחירים אטרקטיביים ובאיכות גבוהה שאתם סומכים עליה, או לחילופין לגייס איש מקצוע שייקח על עצמו את האחריות להבאת החומר ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם קבלן השלד.

מה ההיגיון במודל זה?

הבחירה לעבוד במודל של קבלן בניין שלד ללא חומר מבוססת על היגיון כלכלי גרידא. כך למשל, ייתכן שיש קבלן שלד מסוים שאתם מאוד רוצים אותו בפרויקט שלכם, אבל המחיר שהוא גובה הוא מחיר גבוה מדי ביחס למחיר השוק. ייתכן שבחישוב העלות שלו ללא חומר, מגיע המחיר לרמות דומות להצעות אחרות של קבלני שלד ללא חומר. במקרה כזה, אתם יכולים להפריד בין ההיבט המקצועי וכוח האדם של בניית השלד ובין החומר ולשכור את הקבלן על בסיס מודל קבלן שלד ללא חומר. מודל זה נכון במיוחד אם יש לכם מקור כלשהו להביא ממנו בטון לצורך יציקות הבטון שלכם בעלויות נמוכות יותר ממחירי השוק. זה יכול להיות קרוב משפחה שעוסק בתחום ויכול לספק לכם את הבטון, זה יכול להיות ספק בטון שבחישוב כולל מאפשר לכם להשלים את עבודות השלד בעלויות נמוכות יותר או מכל סיבה אחרת שבגינה נוצר היגיון להפריד בין הקבלן ובין החומר.

האם האופציה הזאת זמינה בכל פרויקט בנייה?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן ובפרט שקבלן השלד שאתם רוצים לעבוד איתו, עובד על פי מודל זה של קבלן שלד ללא חומר. ישנם קבלני שלד שעבורם החומר הוא מקור רווח חשוב או שהם פשוט לא מוכנים לבצע את העבודה מבלי שיש להם שליטה מלאה על חומר הגלם וזאת מתוך אחריות מקצועית. במקרים אלה, לא תוכלו להיעזר במודל זה, אבל לא בגלל שזה בלתי אפשרי מבחינה חוקית, טכנית או הנדסית, אלא בגלל שמשיקולים עסקיים או מקצועיים שונים, קבלן השלד אינו מוכן לעבוד על פיו. בכל מקרה, אם אתם לוקחים על עצמכם את האחריות על אספקת החומר לפרויקט במקום קבלן השלד, חשוב מאוד שתעשו את זה בצורה מסודרת לרבות מעורבות של מפקח בנייה מטעמכם, שיבדוק את איכות הבטון המסופק ויוודא שהוא טרי דיו ושהוא עומד בסטנדרטים הנדרשים לצורך בניית שלד.

קבוצת עידן היא חברה קבלנית רשומה ומורשית, המציעה שירותי קבלן שלד ללא חומר בכל פרויקט ועל פי דרישות הלקוח. החברה אוחזת ביכולות נרחבות לנטילת אחריות על כל רכיבי בניית השלד אך מאפשרת ללקוח להחליט מהם רכיבי הפרויקט שאותם הוא רוצה להאציל על הקבוצה ומהם חלקי הפרויקט שעליהם הוא רוצה להיות אחראי בעצמו. במודל זה של קבלן שלד ללא חומר, עלויות הבנייה כמובן נמוכות יותר, אך חשוב לוודא שהבטון הוא איכותי ושהמחיר מהמקור החליפי הוא אכן מחיר תחרותי וכדאי יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!