פרקט למינציה לבית ופרגולות עץ

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

עוברים דירה? עוברים שיפוצים בבית ומחפשים לשנות את מראה הבית שלכם למראה ייחודי וחדש במחיר מוזל? זה הזמן להתחדש בפרקט למינציה ופרגולת עץ למרפסת החדשה שלכם שתוסיף לה המון ותיראה כמו ממלכה.

 

מה זה פרקט למינציה?

פרקט למינציה זה פרקט סינטטי שמדמה פרקט מעץ ע"י צילום של עץ וכך נותן לו את המראה הזה. 

המון אנשים חושבים שכדי להשיג פרקט צריך להתקין פרקט מעץ אבל לא חייב לעשות זאת, כיוון שניתן להתקין פרקט למינציה שהוא יותר זול ונותן את אותו המענה על הפרקט הנדרש. האיכות של פרקט למינציה הוא לא פחות מפרקט עץ, להיפך, פרקט למינציה לבית איכותי מאוד ואפילו זול יותר מפרקט עץ ובאתר שלנו תוכלו למצוא את הטעם הייחודי שאתם רוצים בפרקט למינציה שיתאים לבית שלכם.

 

יתרונות פרקט הלמינציה

פרקט הלמינציה הוא פרקט עמיד בפני שריטות מים, הוא חזק ומאוד איכותי. המחיר שלו הוא זול בהרבה יותר מפרקט עץ רגיל מה שמשתלם יותר כי הוא בדיוק כמו פרקט עץ רגיל.

את פרקט הלמינציה אפשר לנקות בצורה מאוד קלה עם סמרטוט לח או מחבת לחה, מה שמאוד מקל על תהליך הניקיון. במרצפות רגילות נצרך מאתנו לשאוב, לשפשף ולנקות את הרצפה לעומת פרקט למינציה שנשטף בקלות ע"י סמרטוט לח.

בנוסף, את פרקט הלמינציה אפשר לפרק בקלות ואין צורך לשלם כסף מיותר על מרצפת חדשה במידה ותרצו להוריד את פרקט הלמינציה.

 

בנוסף לפרקט הלמינציה הזול שניתן לקנות בחנות שלנו, ניתן גם לקנות פרגולות עץ איכותיות במחיר מאוד מוזל. האתר שלנו מציע פרגולות עץ איכותיות ברמה, שאינן מתנפחות בחודשי החורף הקרים עם הגשמים החזקים.

 

יתרונות פרגולות העץ

פרגולות עץ הן מחסה מעץ מלא המאפשר לכם ליהנות מהגינה/ המרפסת שלכם ואף מוסיפה ליופי שלה.

פרגולה מעץ היא לא דבר יקר, היא תאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם במחיר מוזל. הפרגולה משמשת כמחסה בחודשי הקיץ החמים מפני השמש, ובחודשי החורף מגנה עליכם ועל רהיטי החצר שלכם מפני הגשם.

 

פרגולות העץ הן דבר חזק מאוד, ומשום מה יש עליה סטיגמה שהן מתנפחות מהר ונהרסות אבל כמובן שזה לא נכון. פרגולות העץ עשויות מעץ מסיבי ביותר, שמאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם לכמה שנים טובות ללא חשש שיהרסו או יקרסו לכם.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30