פיצויים לאחר פיטורים לעובדים בשיפוץ בניינים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

סיימתם תקופת עבודה בשיפוץ בניינים? חשוב שתקבלו פיצויים לאחר פיטורים

ענף השיפוצים הינו רחב מאוד ואפשרויות העבודה בו הן רבות. היקפי פעולות השיפוץ המתקיימות בישראל מדי יום הם עצומים, כאשר הם נעים בין תיקונים פשוטים יחסית ושדרוגים בבניינים קיימים ועד להקמה מחדש, שיקום מבנים ובנייה של בתים. עבודה בתחום השיפוץ היא מורכבת ומתאימה לאנשים חרוצים אשר אוהבים את תחום הבנייה על כל היבטיו. עם זאת, חשוב להבין את האתגרים העומדים בפני עובדים כאלה ואת הזכויות שלהם מול מעסיקיהם, לרבות שכר הולם או פיצויים לאחר פיטורים במקרה של עזיבה.

על העבודה בשיפוץ בניינים והאפשרויות הרבות שבה

לתחום השיפוצים אין עונות בשנה או תקופות "חמות" – זהו אחד מהענפים שתמיד מספקים עבודה וזאת מכיוון שתחת המטריה של המילה "שיפוצים" ניתן למצוא אינספור דוגמאות לשינויים שניתן לבצע במבנים. למרות זאת חשוב להבין כי מדובר בעבודה לא קלה, אלא מחייבת ומעייפת פיזית ולכן חשוב שעובדים בתחום יתעקשו למצות את זכויותיהם – הן בתקופת ההעסקה עצמה, באמצעות עמידה על הזכות לקבלת שכר ותנאים טובים והן בעת סיום העבודה, כלומר ידאגו לקבל פיצויי פיטורים הולמים אשר יוענקו להם ויאפשרו חיפוש עבודה חלופית וטובה מספיק, בלי לחצים של פרנסה.

אילו סוגי שיפוצים קיימים?

כאשר מדברים על שיפוצים בבניינים, חשוב להבין כי לעיתים מדובר יהיה בפעולות הנחשבות ל"קוסמטיות" יותר, כגון החלפת אריחים, צביעה של בניינים, עיצוב מחדש של לובי בבניין רב קומות ובאופן כללי – שיפור המראה של מבנה קיים. הרעיון הוא להעניק וויזואליות יפה יותר עבור המבנה או הדירה, על מנת לשפר את המראה שלה אך לא בכדי לחזק את יציבותה או להפוך אותה לבטיחותית יותר למחיה.

שיפוצים לצורך שיקום מבנים וחיזוקם

הסוג הנוסף והנפוץ של השיפוצים, הם אלו שנועדו בכדי להפוך בתים ובניינים לבטוחים למגורים. ייתכן שאלמלא היה מבוצע שיפוץ מקצועי ומדויק לאותם מבנים, הם לא היו מחזיקים מעמד ועלולים לגרום לפגיעה פיזית בדיירים או אפילו בעוברי אורח. תחת ההגדרה של שיפוץ שכזה נמצאים שיקומי הבתים, אשר מהווים פרויקטים מורכבים תחת פיקוח צמוד והופכים את הבניין הייעודי לראוי ובטוח למחיה. בנוסף, ייתכנו פרויקטים "קטנים" יותר שנועדו לחיזוק של מבנים, כמו תיקונים של חדר מדרגות – שעשויים למנוע נפילות של ההולכים ושבים, או הרחבת מרפסות – שנועדה להוות תוספת של מקום מגורים, אמנם, אך חייבת להיעשות במקצועיות רבה בכדי שתהיה בטוחה לשהייה.

מדוע חשוב להיעזר בחברת שיפוץ מקצועית, יסודית ואמינה?

פעולות שיפוץ קטנות כגדולות, מהוות שינוי כלשהוא במבנה הבניין. מדובר כאן בסיכון של חיי אדם – הן בהיבט של הפועלים עצמם המבצעים את הפרויקט של השיפוץ והן בהיבט של האנשים העתידים להתגורר בבניין שעובר את השיפוץ. חברה מקצועית תעניק ביטחון לשני הצדדים ותדאג לביצוע הפרויקטים בצורה הבטיחותית והאיכותית ביותר.

 

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30