עלות בניה למטר בית משותף

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

עלות בניה למטר בית משותף – הדבר המעניין ביותר את הישראלים?

מחקרם של טרבסקי וכהנמן מצא כי פעמים רבות כאשר אנחנו מבצעים החלטה המחיר הוא לא המרכיב המשמעותי ביותר בחיינו ופעמים רבות הטיות ויוריסטיקות גורמות לנו לקבל החלטה שאינה מבוססת על שיקולים כלכליים. מחקר זה העניק לכהנמן את פרס נובל לכלכלה, טברסקי נפטר לפני קבלת הפרס, והניב אלפי מחקרים בנושא זה. אין ספק כי מדובר בתאוריה פורצת דרך ובמחקר חשוב מאין כמותו ואנו האחרונים שנחלוק על תאוריה זו. אך בכל זאת נראה כי בבניה של בית חדש המחיר הוא דווקא נתון שרוב הישראלים הכי מסתכלים עליו. אנחנו נרצה לקבל את המחיר הנמוך ביותר שיש וכחלק מכך אנחנו מאוד נתעניין בנושא של עלות בניה למטר בית משותף. העלות מעניינת אותנו מאוד ואין ספק כי היא משפיעה על ההחלטות שלנו בצורה ניכרת. למעשה ניתן לומר בלב שלם כי העלות היא הדבר הראשון שאנחנו נרצה לבחון ורק לאחר מכן נקבל החלטה בנוגע לנושאים אחרים. לאחר שנברר את העלות של הבנייה, נקבל החלטה כמה חדרים לבנות, באיזה בנייה נשתמש, איך נרהט את הבית ועוד ועוד שאלות חשובות ביותר שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת.

עלות בניה למטר בית משותף – האם עלות בית פרטי יותר זולה?

אחת השאלות החשובות ביותר שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת כאשר אנחנו עוסקים בנושא של עלות בניה למטר בית משותף היא האם עלות בית פרטי תהיה זולה יותר. זוהי שאלה חשובה אך מקורה בטעות. לא ניתן להגיד לכם האם עלות בית פרטי תהיה זולה יותר או יקרה יותר מכיוון שהדבר תלוי במאפיינים הספציפיים של הבית שלכם. אתם חייבים להבין כי אתם יכולים לבנות בית פרטי יוקרתי שיהיה הרבה יותר יקר מאשר בית משותף ובאותה מידה אתם יכולים לבנות פנטהאוז בבניין משותף שיהיה יקר פי כמה מבית פרטי. הכול תלוי השאלה כמה אתם מחליטים להשקיע בבית שלכם ובאיזה סגנון הבנייה תהיה קבלן בניין רשום    .

עלות בניה למטר בית משותף – זכרו כי האיכות לא פחות חשובה מהמחיר

כאשר אנחנו מדברים על עלות בניה למטר בית משותף אנחנו חייבים לתת את הדעת על כך כי לא פחות חשוב מהמחיר ישנה גם השאלה של איכות הבנייה. אנחנו צריכים להבטיח כי הבנייה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש ללא קשר למחיר שלה ואסור לנו להתפשר על נושא זה וזאת בכדי להבטיח כי הבנייה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30