הדרך הנכונה להתאים עיצוב משרדים לאופי החברה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

עיצוב משרדים מהווה אתגר מקצועי גם למעצבי פנים מנוסים ומיומנים, וזאת לנוכח ההתאמות השונות אותן יש לבצע בין צרכי העבודה השוטפת של הסביבה המשרדית לבין העיצוב הקונספטואלי של המשרד שגם אותו יש להתאים למאפיינים שונים כגון גודל המשרד וכדומה. באמצעות הליך תכנון משרדים, ניתן לתכנן באופן אופטימאלי יותר את מטרות העיצוב הקונספטואלי של סביבת העבודה, וזאת בהתאם לתנאים המקדימים של המשרד, לרבות, תשתיות, אזורי חלוקה וכדומה.

עיצוב משרדים בהתאם לאופי החברה

חשוב לציין שקיימים הבדלים רבים בין עיצוב משרדים קטנים לבין עיצוב משרדים בעלי שטח גדול, כאשר עיצוב משרדים קטנים מתמקד בעיקר ביצירת אווירה אינטימית ואילו עיצוב משרדים גדולים יותר מתמקד בעיצוב משרדים OPEN SPACE באמצעותו ניתן "לנצל" בצורה טובה יותר את כל שטח המשרד. בכל הנוגע להתאמת עיצוב המשרד לאופי החברה ו/או בית העסק הפועל מתוכו, ניתן לסווג את תהליכי העיצוב למספר מטרות עיצוב עיקריות עליהן נרחיב בשורות שלפניכם.

עיצוב משרדי HI TECH

חברות הייטק שוכרות (ברוב המקרים) משרדים גדולים וזאת על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מעובדי החברה ליהנות ממרחב עבודה אישי מרווח ונעים. במסגרת הליכי עיצוב משרדי הייטק מושם דגש מיוחד על רווחת העובד/ת וזאת מכיוון שעובדי חברות הייטק נדרשים לשעות עבודה רבות וממושכות. כאשר מדברים על עיצוב משרדי חברות הייטק מדברים בין היתר על הקצאת שטחים לעמדות עבודה אישיות, עמדות עבודה משותפות, אזורי מנוחה, אזור ייעודי לארוחות משותפות וכדומה.

עיצוב משרדים OPEN SPACE

OPEN SPACE היא למעשה שיטת עיצוב המותאמת לשטחי משרד גדולים כגון: משרדי הייטק, משרדים בהם פועלים מוקדי מכירות טלפוניים, משרדים בהם מתקיימת קבלת קהל (שטח ה-OPEN SPACE מיועד בעיקר לצרכי עיצוב שטחי המתנה וקבלה) ומשרדים נוספים המשתרעים על פני שטח גדול באופן יחסי.

עיצובי משרדי עורכי דין

עיצוב משרד עורכי דין שונה באופיו מעיצוב משרדים גדולים (וזאת ללא קשר לגודל השטח של המשרד). במשרדים בהם פועלים עורכי דין, קיימת חשיבות רבה ליצירת אווירה אינטימית ודיסקרטית, ולכן, לצד אזורי משרד משותפים (כגון: חדרי ישיבות, מטבחון וכדומה), קיימת חשיבות רבה לתכנון חדרי עבודה המשדרים אווירה אינטימית ודיסקרטית.

כמובן שחשוב לבחור בקבלן בניין רשום ומקצועי וצורך ביצוע עבודת שיפוץ משרדים כמו גם מפקח בניה.

עיצוב משרדים קטנים

בהליכי עיצוב של משרדים קטנים מושם דגש על ניצול מטבי של שטח המשרד וזאת באמצעות שימוש במערכות ריהוט וציוד המשתלבים בשטח המשרד מבלי להפריע לזרימה הטבעית של המשרד. כמו כן, הליכי עיצוב של משרדים קטנים מאפשרים פתרונות עיצוב משרדים יוקרתי במקרים בהם העיצוב היוקרתי מותאם לאופי החברה, השירות או בית העסק הפועל מתוך המשרד.

עיצוב משרדים בעידן המודרני

ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות באה לידי ביטוי גם בהיבטים השונים הנלווים לכל הליך עיצוב של משרד כזה או אחר. היבטים אלו באים לידי ביטוי בין היתר בתכנון מערכות הריהוט במשרד, תכנון מקום הימצאו של מערכות המיכון המשרדי, תכנון אזורי העבודה בשטח המשרד ותכנון הקו העיצובי המחבר ביניהם. עיצוב משרד מודרני הינו הליך תכנוני המחייב אתכם מצד אחד לשים דגש על נושא רווחת העובד ומצד שני על ניצול השטח העומד לרשותכם לצרכי התאמה מלאה של כל צרכי העבודה הנחוצה לכם. כיום, במספר הולך וגדל של משרדים מעוצבים, תוכלו למצוא יותר ויותר מערכות ריהוט ארגונומיות המאפשרות לכל עובד ליהנות מסביבת עבודה אישית המותאמות עבורו ברמה האישית. מערכות ריהוט אלו, הוכחו כמערכות הריהוט המותאמות ביותר לסביבת העבודה המודרנית, וזאת לנוכח העובדה שבין היתר הן משפרות את יעילות העובדים.

עיצוב ושיפוץ משרדים למיתוג העסק

עיצוב פנים של סביבת העבודה והמשרד מהווה חלק בלתי נפרד בהתפתחות עסק והתקדמות הארגון. עיצוב פנים בפרויקט שיפוץ משרדים מהווה מרכיב חשוב ומהותי אשר משפיע על אופן עבודת צוות המשרד וכן על הרושם הראשוני אשר מתקבל בקרב הלקוחות. רבים מבעלי המשרדים כבר מבינים את החשיבות בעיצוב נכון וראוי של משרדם כחלק אינטגרלי ממיתוג העסק, כאשר פני המשרד יכולים לתרום למשיכת כוח עבודה איכותי, יצירתי ומקצועי וליצור אווירה נעימה התורמת ליעילות ותפוקת העבודה.

לא עוד טרנד, אלא השקעה כדאית

עיצוב פנים הכולל עיצוב משרדים קטנים זכה  להכרה ועלה למודעות בקרב רבים בזכות המשרדים המודרניים אשר צצו במהירות בחברות ההייטק והטכנולוגיה המובילות וכאשר גוגל או פייסבוק מציבות סטנדרט מסוים, הרי שרבים נוהרים אחרי הטרנד.

שיפוץ המשרד מספק מעבר ליופי ואסתטיקה, גם נראות המשקפת רצינות, מקצועיות ויכולת מיתוג גבוהה. עיצוב פנים בפרויקט שיפוץ משרדים הינו חיוני להמשך הצמיחה וההתבססות של הארגון וזאת מתוך ראייה כוללת לטווח המיידי ולטווח הארוך. ארגונים ועסקים רבים מחשיבים את הנושא כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהיעדים האסטרטגיים ומתוכניות העבודה של החברה.

עיצוב משרד מודרני תורם לפן השיווקי של העסק והדבר עשוי להתבטא במאזן ההכנסות וההוצאות השנתי המשקף את יעילות העבודה המושפעת רבות משביעות רצון העובדים.

קונספט עיצובי התורם לסביבת עבודה אסתטית ויעילה

עיצוב ושיפוץ משרדים מודרני, המהווה קו ומרכיב חיוני בתחום עיצוב פנים בפרויקט שיפוץ משרדים וכולל גם עיצוב משרדים קטנים, עוסק בהגדרת הקונספט העיצובי של סביבת העבודה מתוך התחשבות בכמה פרמטרים מרכזיים:

  • מהי הסביבה הנכונה והמתאימה לעסק ולמשרד בשילוב של תכנון כלפי פנים וחוץ.
  • ניתוח מקצועי אשר תורם ומסייע למערכת הקשרים בין המחלקות השונות והצוות.
  • הגדרת קהל היעד ובאי המשרד – מיהם הלקוחות והאורחים?
  • הגדרת טיב ואופי העובדים.
  • הגדרת תקציב מראש ומהם יעדי הארגון.

טיפים לרכישת ריהוט משרדי לאחר שיפוצים

מצויים בעיצומו של הליך שיפוץ יסודי או כללי בשטח המשרד? זה הזמן לחשוב על הצעד הבא שלכם ולדעת הכול על ריהוט משרדים לאחר שיפוץ

שיפוץ משרדים הינה פעולה מקצועית המיושמת מטעמם של בעלי משרדים ו/או שוכרי משרדים המעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית ולהפוך אותה לסביבה מודרנית, נעימה ומותאמת יותר לצרכי העבודה השוטפת. שיפוץ המשרד מלווה ברוב המקרים בהחלפתן של מערכות הריהוט המרכזיות בשטח המשרד ו/או של כלל מערכות הריהוט וזאת בעיקר במקרים כאשר השיפוץ נערך לפני כניסה למשרד חדש ומשופץ.

6 טיפים מרכזיים לרכישת ריהוט משרדי

את רכישת פריטי הריהוט החדשים לסביבת המשרד המשופצת מומלץ לרכוש עוד בשלבי השיפוץ ובמידה ושכרתם מעצב/ת פנים לצורך העניין, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיו המקצועיים המלאים של מעצב הפנים ולבחור יחד איתו את פריטי הריהוט למשרד המשופץ. כמו כן, אנו ממליצים לכם ליישם את ההמלצות הבאות במסגרת רכישת פריטי ריהוט למשרד.

  • בחרו במערכות ריהוט המותאמות באופן המדויק ביותר לגודלו של המשרד ושטח חללי העבודה השונים בתוכו, כאשר לכל חלל עבודה יש להתאים את מערכות הריהוט המיועדות לו, בין אם מדובר בעמדות עבודה אישיות או עמדות עבודה משותפות ובין אם מדובר בחדר הישיבות, בעמדת הקבלה ואפילו במטבחון המשרדי שעבר תהליך שיפוץ.
  • לפני שאתם מזמינים פריטי ריהוט כאלו ואחרים לסביבה המשרדית המשופצת, אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר סגנונות עיצוב משרדיים. תוכלו לעשות זאת באמצעות רשת האינטרנט וביקור באתרים בינלאומיים שונים העוסקים בתחום.
  • לאחר שהגדרתם את סוגי מערכות הריהוט הנחוצות לכם, אנו ממליצים לכם להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצורך רכישת ריהוט משרדי בלבד. בשלב זה, מומלץ גם לבצע סקר השוואת מחירים בין מספר ספקי שירות שונים. כאשר אתם בוחנים את עלויות הרכישה חשוב לשקלל גם את עלויות ההובלה וההתקנה הנדרשות במקרים מסוים.
  • כאשר אתם בוחנים את פריטי הריהוט השונים חשוב לשים דגש על איכויות חומרי הגלם של כל פריט ופריט ולבדוק האם הוא עומד בתקני הייצור הנדרשים והאם מדובר בפריט ריהוט המיוצר מחומר גלם עמיד, חזק ואיכותי.
  • ברוב המקרים, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי ארגונומי לאחר סיום פרויקט שיפוץ המשרדים המסייע רבות לשמירה על בטיחות העובדים בסביבת העבודה המשרדית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות ריהוט ארגונומיות לסביבת העבודה המשרדית, כאשר בין יתר פריטי הריהוט העומדים לרשותכם תוכלו למצוא כסאות מחשב ארגונומיים, שולחנות עבודה ארגונומיים ועוד.
  • פתרונות אחסון מודולאריים – במידה והעבודה המשרדית שלכם מחייבת אתכם באחסון מסמכים וכדומה, אנו ממליצים לכם לכלול ברהיטים אותם אתם רוכשים גם מספר פתרונות אחסון מודולאריים אותם ניתן להרכיב בהתאם להיקף החומרים אתם תדרשו לאחסן בסביבה המשרדית לאורך זמן.

מעבר לכל אלו, חשוב לבחור בפריטי ריהוט המתאפיינים בעיצוב המותאם לסוג העבודה המשרדית אותה אתם מקיימים.

הטיפים היעילים ביותר לניקוי חלונות אחרי שיפוץ בניין משרדים

זה קורה כמעט לכולנו פעם אחת לפחות בחיים, כל אחד מאיתנו רוצה להתחדש ולהרגיש הכי טוב בבית שלו. אחת מהאפשרויות שעונות על הצורך הזה הינן שיפוץ בבית. שיפוץ מקיף יכול להיגרם מסיבות טכניות בכלל אך גם מסיבות רגשיות וקוסמטיות בפרט. אבל האמת שלאחר שיפוץ נוצרת המון עבודה בבית, אחת מהמשימות הקריטיות שצריך לעשות מייד לאחר השיפוץ – ניקוי חלונות.

על מנת הימנע מלכלוך קשה וכתמים מיותרים ובאופן כללי, לשמור על תקינות החלון לאורך זמן, מומלץ מאוד לבצע פעולה זאת  מיד לאחר שהשיפוץ מסתיים. במאמר הבא נסקור עבורכם את הטיפים היעילים ביותר לניקוי חלונות אחרי שיפוץ. מוכנים? בואו נתחיל!

עיצוב המשרד לאחר שיפוץ – המדריך המלא

עיצוב משרד לאחר שיפוץ הוא פרויקט מורכב. זהו פרויקט שמצריך חשיבה על כל פרט ופרט בכדי שהמשרד יהיה פרקטי ויפה, וכמו כן מצריך הוצאה לא קטנה בדרך כלל. מה גם, שאנו רוצים שעבודת העיצוב תתבצע בזריזות, בכדי שניתן יהיה לחזור ולעבוד במשרד במהירות. אם אתם נמצאים במהלך או לאחר שיפוץ המשרד ורגע לפני העיצוב המחודש שלו, אתם צריכים לדאוג ללא מעט דברים והנה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לעשות את זה טוב יותר.

מתחילים מבניית תקציב

ריהוט משרדי כמו גם עיצוב משרד יוקרתי, מצריכים קודם כל החלטה על תקציב שאיתו ניתן יהיה לעבוד. כל מנהל יודע מה המשרד שלו צריך ומה יקדם אותו, כמה עובדים יש במשרד ומה כל עובד ועובד צריך. חשוב כמובן לחשוב על הצרכים בהווה אך חשוב לא פחות לחשוב גם על העתיד, כך לדוגמא אם מתוכננת כניסה של עובדים נוספים למשרד, כדאי לקחת גם אותם בחשבון ואולי לרכוש גם להם ציוד בשביל לחסוך בקנייה גדולה. עשו רשימה מדויקת של הצרכים שלכם, חישבו מה צריך לכל אחד מהם, מה המנהלים צריכים (כמו שולחנות מנהלים, כסאות מנהלים או שולחן ישיבות) ורק לאחר שיש לכם תקציב מוכן תתחילו לחפש.

חישבו פרקטית

המשרד שלאחר שיפוץ הוא בעל גודל של חלל מסוים ובחלל הזה צריך לעבוד. אתם צריכים לנצל את החלל בצורה אופטימלית, והדרך הנכונה ביותר לעשות את זה היא לחשוב אנכית. הרכיבו מדפים לגובה וודאו שהם עם עיצוב מודרני שמתאים לעיסוק המשרד. כך תוכלו להכניס הרבה יותר פריטים במעט מקום יחסית .

צמצמו כמה שיותר מכשירי חשמל

עדיין בשלב הפרקטי, נסו לצמצם עד כמה שניתן את מכשירי החשמל במשרד. היום זה גם אפשרי ואין שום סיבה שיהיה במשרד מכשיר פקס (מה גם שכבר כמעט ולא צריך אותו בעידן המיילים) סורק, מכונת צילום ומדפסת והכל בנפרד. בחרו במדפסת משולבת בה הכול all in one וכך תחסכו המון מקום וגם תחסכו מעצמכם את הצורך להתרוצץ מפינה לפינה במשרד.

הגדילו את החלל עם גוונים בהירים

לצבע יש משמעות רבה והוא מרכיב חשוב בעיצוב כל חלל וספציפית החלל המשרדי. לא משנה מה גודל המשרד שלכם, עם גוונים בהירים כמו שמנת או לבן המשרד שלכם ייראה גדול יותר ממה שהוא באמת, מה גם שצבעים כאלו משרים רוגע וקלילות מה שיכול לתרום לעבודה. צבעים עזים לעומת זאת לא יתאימו ברוב המקרים, והם עשויים להוסיף המון "רעש".

תאורה

גם התאורה היא מרכיב חשוב בעיצוב החלל המשרדי. כמו בבית, כדאי כמובן לעשות שימוש כמה שיותר בתאורה טבעית הן בשביל תחושת החמימות הביתית והן בשביל החיסכון והשמירה על איכות הסביבה, והתאורה המלאכותית צריכה להיות פרקטית ונוחה, כזו שממוקמת לא באזורים שעלולים להשתקף המחשבים ולגרום למשתמשים בהם לקשיי ראייה וכאבי ראש וכמובן, כדאי לבחור בגופי תאורה מודרניים שישתלבו עם החלל.

עיצוב משרד הוא פרויקט מורכב ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם מעצבת שתלווה אתכם מה טוב. גם אם לא, נסו "להוציא" מהחלל את המיטב, ועם קצת חשיבה אפשר לעשות את זה.

מוגש באדיבות – אופיס סטייל ריהוט משרדי

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ בניין משרדים– לעשות את זה נכון

אם חשבתם לבצע משימה כשזאת בעצמכם, חשוב שתבינו את התמונה הכוללת, באילו חומרים כדאי להשתמש ובאיזה צורה להתייחס אליהם. ניקוי חלונות אחרי שיפוץ בניין משרדים עשוי להיות בעל אופי שונה  ממצב שגרתי, מאחר וההתמודדות עם הלכלוך היא אחרת, אחרי שיפוץ נצטרך להתייחס ללכלוך גס כמו שאריות של טיח, צבע וכו'…לא פשוט, אך לא מסובך מדי.

  • חישבו על חומרי הניקוי הנכונים ביחס לעבודה עצמה – כל חומר שנדבר חלון, יש את החומר המסוגל להסיר אותו. הקפידו להשתמש בחומרים אלו ולא חומרים אחרים על מנת למנוע נזקים מיותרים לחלון.
  • אם כבר הלכתם על מספר קטן של חומרי ניקוי, אנא וודאו שכל חומר כזה מסוגל להתמודד עם מגוון רחב של לכלוך (על מנת לחסוך לכם כסף). חומר ניקוי המסוגל להתמודד עם אבק עדין מצד אחד אך גם עם טיח מצד שני. נסו להבין האם חומרים אלו מתאימים לניקוי זכוכית של חלון על מנת לא לייצר כתמים.
  • אם בכל זאת נתקלתם בלכלוך קשה, השתמשו בסכין גירוד מקצועית לחלונות, סכין המיועדת להוצאת לכלוך קשה. כל סכין אחרת עלולה לגרום נזק לחלון עצמו. לפעמים סכין יפנית עשויה להיראות כמו הפתרון הנכון למשימה, אך האמת היא שהיא מסוכנת ביותר לחלון. העבודה עם סכין המיועדת לניקוי חלונות חייבת להיעשות בצורה עדינה ואחידה.
  • לאחר שהוצאתם את הלכלוך, עיברו על החלונות עם נייר סופג, רטוב תחילה, ויבש בסוף התהליך. עשו פעולות אלה מספר פעמים עד אשר כל שאריות השיפוץ יוסרו מהחלון כליל.

לסיכום שיפוץ בניין משרדים

בין אם מדובר בבית פרטי, עסק או דירה, מדובר במשימה קריטית אחרי השיפוץ, זאת הסיבה שברוב המקרים בוחרים להזמין אנשי מקצוע. אבל אם כבר בחרתם לבצע את המשימה בעצמכם, חשוב לראות את התמונה הכוללת, לחשוב על עלות-תועלת לפני שמבצעים צעד כזה או אחר. אך יותר מהכל, להקפיד על חומרים המתאימים למשימה על מנת למנוע נזקים מיותרים לחלון. רק כך תוכלו להגיע לתוצאה לא פחות ממדהימה. שיהיה חלונות נקיים לכולנו!

יתרונות עיצוב המשרד באמצעות לוחות גבס

עיצוב פנים של חללים שונים הוא תורה שלמה. כיום, כשכל אחד מאיתנו כבר יודע מה זה סטיילינג אישי ומקפיד על ביטוי עצמי באמצעות הלבוש, ברורה וידועה לכולם החשיבות של עיצוב הבית או המשרד שלנו, בדיוק כמו האופן בו אנו מתלבשים – כאמצעי ליצירת הרושם שאנחנו מעוניינים להשאיר. באמצעות לוחות גבס קל היום יותר מתמיד לייצר את הרושם המבוקש.

מהם היתרונות של עיצוב המשרד באמצעות לוחות גבס?

עיצוב באמצעות לוחות גבס הפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות, זאת בעקבות רשימת יתרונות ארוכה ומשכנעת הנלוות לכך. כשמדובר על עיצוב משרד, היתרונות של לוחות הגבס בולטים אפילו יותר. אלו היתרונות של עיצוב על ידי גבס:

  1. לוחות הגבס קלים לעבודה ולעיצוב.
  2. לוחות הגבס הם חומר גלם זול.
  3. העבודה עם לוחות הגבס קלה, מהירה, לא מלכלכת, וגם לפרק או לשנות משהו שנבנה בגבס זה לא סיפור מורכב.
  4. לוחות הגבס מייצרים בידוד אקוסטי ותרמי.
  5. לוחות גבס, בניגוד אולי למקובל לחשוב, הם עמידים, לא נסדקים, אפשר לתלות עליהם גם פריטים כבדים.
  6. לוחות הגבס ידידותיים לסביבה והבנייה באמצעותם נחשבת לבנייה ירוקה עבודות שיפוצים.

במיוחד בחלל המשרדי,שיפוץ משרדים שעלול להיות מאוד דינמי, שימוש בלוחות גבס לצורך העיצוב הוא החלטה טובה מאוד כיוון שניתן יהיה לבצע שינויים בקלות רבה. בנוסף, חללים משרדיים פעמים רבות מגיעים בצורת לופטים תעשייתיים וגדולים, ושימוש בלוחות גבס מאפשר חלוקה של החלל כרצונכם וגם יצירת מראה שונה לגמרי, בעלות יחסית נמוכה ובמינימום זמן עבודה שיפוץ משרדים.

מה אתם יכולים לעצב באמצעות לוחות גבס שיפוץ משרדים?

האפשרויות העומדות בפניכם לעיצוב המשרד שלכם באמצעות לוחות הגבס הן רבות ומגוונות:

  • יצירת תאי עבודה מופרדים עד מעל גובה ישיבה – cubicles .
  • חלוקה למשרדים של ממש, כאשר בקלות רבה יחסית ניתן לבצע שינויים במבנה, בעת הצורך.
  • הנמכת תקרות – אפשר להנמיך את התקרה לשם הסתרת המראה התעשייתי של תקרת המשרד המקורית. פעולה זו מייצרת בנוסף תחושה אינטימית יותר ומחממת את החלל.
  • יצירת נישות לאיחסון, תצוגה, מוצרי חשמל ועוד – נישות מובנות בצורת מדפים, נישות למסך פלזמה גדול עבור חדר ישיבות, למשל, ועוד.
  • שימוש בלוחות גבס לעיצוב מיוחד של התאורה במשרד, מה שיכול להרשים את הלקוחות ולמשוך אותם אל המשרד גם כשהוא פתוח וגם כשהוא סגור.
  • חציצה חלקית – ישנם לוחות גבס שמגיעים מחוררים בצורות שונות, מה שיכול לייצר מחיצה אסתטית שאינה באמת סוגרת או מפרידה בין חללים לחלוטין, אלא מסמנת חציצה בצורה נעימה לעין.

לוחות גבס מגיעים בעוביים שונים, בגדלים שונים ואפילו בצבעים שונים. ישנם לוחות עמידים לרטיבות ודוחים מים, וישנם כאלו שהם חסיני אש. הבנייה באמצעות לוחות הגבס אמנם נחשבת קלה בהרבה מצורות בנייה אחרות, אך עדיין עדיף להשאיר אותה למקצוענים. אלו יידעו איזה לוח גבס בדיוק יתאים לדרישות שלכם, ויבנו אותו במינימום זמן ומקסימום יעילות.

לקבלת מידע נוסף, מחירים ואופן העבודה עם לוחות גבס לחצו כאן!  

שיפוץ משרדים

התאמה אישית לאופי העסק ולאני מאמין של החברה

עיצוב פנים בפרויקט שיפוץ משרדים מהווה הזדמנות מושלמת לחידוש המשרד ולשינוי פניו בהתאמה לאופי העסק ולמטרותיו העסקיות. עיצוב משרד מודרני מהווה כיום השקעה לכל דבר בעסק ויכול להתבצע בגמישות רבה מתוך הסתכלות קדימה ומבט לעתיד. עיצוב אידאלי משדר לעובדים ולאורחים אמינות, מקצועיות, יוצר רושם חיובי ומעניק אווירה המשקפת את החברה ואת ה"אני מאמין" שלה.

לסיכום, עיצוב משרדים מכל סוג ובכל גודל, הינו הליך עבודה מקצועי המחייב אתכם בראש ובראשונה לבחון את צרכי העבודה השוטפת בשטח המשרד, את האופן בו ניתן לשפר את נושא רווחת העובד ואת נושא התאמת מערכות המיכון המשרדי המתקדמות. הנחיות אלו יאפשרו לכם לתכנן את העיצוב האופטימאלי ביותר לסביבת המשרד החדש ו/או המשופץ.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30