שיפוץ לובי בניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

קבוצת עידן מתמחה בעיצוב לובי של בתים משותפים וביצוע עבודות השיפוצים בלובי, לחברה אדריכל בית המנוסה בעיצוב פנים בכלל ובעיצוב לובי

של בניין משותף בפרט, שיפוץ לובי בניין דורש תכנון מוקפד וביצוע מדויק וזאת בכדי לקבל לובי מעוצב ואיכותי. מדריך לשיפוץ בניין

שיפוץ לובי בניין

בשלב הראשון בתהליך שיפוץ לובי בניין יש צורך לקבל החלטה על גובה התקציב, בחירה בתקציב המתאים לכם תמנע ממכם סטייה מהעלויות שתכננתם להוציא, תקציב השיפוץ צריך להיות מושפע מגודל הלובי, היקף העבודות אשר אתם מעוניינים לבצע, הנכונות שלכם להוציא בעבור השיפוץ.

לובי בניין משופץ מוסיף רבות לחווית המגורים, הלובי הוא המקום הראשון שרואים כאשר נכנסים לבניין ולכן חשוב שיהיה מזמין ופונקציונלי

בהתאם לצרכים שלכם כדיירי הבניין.

שיפוץ לובי בניין פרוט עבודות לביצוע

איזה עבודות מבצעים בלובי בניין? כל בניין בוחר כמובן מה לשפץ ובאיזה מחיר אבל יש מספר עבודות החוזרות על עצמן כמעט בכל שיפוץ לובי, העבודות כוללות:שיפוץ בית עלויות, שיפוץ דירה

  • החלפת ויטרינה כניסה ללובי הבניין המשותף כולל החלפת מנגנון אינטרקום והחלפת תיבות הדואר של בעלי הדירות בתיבות חדשות מאלומיניום
  • החלפת ריצוף הרצפה בריצוף חדש ומודרני, החלפת הריצוף משנה משמעותית את הנראות של הלובי
  • החלפת חיפוי הקירות או ביצוע חיפוי קירות, לרוב בוחרים באריחי שיש או קרמיקה באיכות מעולה
  • החלפת מערכת החשמל והמנורות
  • צביעת דלתות המעליות והמשקוף של המעלית
  • החלפת דלתות ארונות החשמל והמים לארונות מפח מגלוון

שיפוץ לובי בניין, בחירת אדריכל, בחירת קבלן, שיפוץ בניין,שיפוץ לובי בית משותף

עידן בוטיק מקבוצת עידן פועלת רבות מול וועדי בתים משותפים ומבצעת את מספר הפרויקטים הגדול ביותר בארץ במקביל החברה מציעה שירותי תכנון ועיצוב נים על ידי אדריכל החברה או מעצבי פנים המתמחים בעיצוב פנים של לובי.

החברה פועלת רבות עם האגודה לתרבות הדיור, עזרה הביצרון(האגף בעיריית תל אביב האחראי על שיפוץ בתים משותפים) המקבילה של עזרה ובצרון בנתניה חלת, כל הפרויקטים של עידן מלווים על ידי מהנדסי החברה, איכות העבודה ורמת הגימור היא ברמה הגבוה ביותר פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעות ראשוני והצעת מחיר לשיפוץ לובי בניין.

שיפוץ לובי בית משותף

כמות הבניינים המשותפים הישנים בישראל היא עצומה, וניתן לקבוע במידה גבוהה של וודאות כי ישנם יותר בניינים משותפים ישנים בארץ מאשר בניינים חדשים. לעובדה זו ישנם מספר משמעויות כאשר אנחנו רוצים להתייחס למשמעות האומרת כי יש לשפץ בניינים משותפים אלו. אין מה לעשות ואין זה משנה כמה איכותי הבניין שלכם אתם צריכים להבין כי לא תהיה לכם ברירה לשפצו לאחר מספר שנים. שיפוץ לובי בית משותף הוא החלטה שוועד הבית צריך לקבל אך לרוב כל כמה שנים יש לקבל החלטה זו אם רוצים לחיות ברמת חיים מסוימת. כמובן שהדיירים יידרשו לשלם מכיסם את השיפוץ ואת זאת יש לקחת בחשבון. אתם חייבים לזכור כי השיפוץ יכול להיות קטן ולכלול רק השקעה בצבע חדש, אך לעתים השיפוץ יכלול יותר דברים ויכול לכלול אף הוצאה על מעלית ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון. לכן בהחלט יתכן שהשיפוץ יגזול מכם עשרות אלפי שקלים ואתם חייבים לתכנן זאת בהוצאות העתידיות של ועד הבית ולוודא כי יש לכם עתודות מספקות לשלם את ההוצאה הזאת.

שיפוץ לובי בית משותף – בצעו סקר שוק מקיף

כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ בית משותף אנחנו חייבים לקחת בחשבון כי אנו צריכים לבצע סקר שוק מקיף וזאת בכדי להבטיח כי לא נשלם סכומים מופרזים על השיפוץ. ככל שתבררו יותר פרטים ותתקשרו אל יותר קבלנים כך סביר להניח שתשיגו מחירים יותר נמוכים וזהו דבר בעל ערך אדיר. על כן השקיעו בכך עבודה ואל תהססו לשאול כמה שיותר שאלות את הקבלנים. שימו לב אתם יכולים לחלק עבודה בין חברי ועד הבית וכך להגיע אל יותר קבלנים וכך לקבל יותר הצעות מחיר. כך תוזילו את העלויות ותבטיחו כי לא תשלמו מחירים מופרזים על שיפוץ הבניין.

שיפוץ לובי בית משותף – אל תתפשרו על איכות הקבלן המבצע אותו

שיפוץ לובי בית משותף תלוי במידה ניכרת באיכות הקבלן שלכם. ככל שהקבלן יהיה יותר איכותי כך סביר להניח ששיפוץ הלובי יתבצע בצורה יותר טובה. על כן אתם צריכים להקדיש מחשבה עמוקה לבחירה שלכם בקבלן. שימו לב אם אתם מוצאים קבלן איכותי הלוקח מחיר גבוה יחסית אתם יכולים להתמקח איתו על המחיר ולומר לו כי קיבלתם מחיר נמוך יותר וכך להוריד אותו במחיר וגם להבטיח כי העבודה שתתבצע תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש והלובי שלכם יהיה משופץ כמו שצריך.

שיפוץ בניין

שיפוץ לובי – 4 טיפים חשובים  מלאכת השיפוץ של המבנה המשותף היא מורכבת, אבל שיפוץ לובי הוא תמיד נושא רגיש עוד יותר. במקום שבו כל הדיירים עוברים מדי יום חשוב לתכנן בדיוק מה אתם רוצים לעשות. הנה הטיפים שכדאי לכם להכיר לפני שתתחילו.

שיפוץ לובי – התייעצו עם אנשי מקצוע

לפני שאתם מתכננים שיפוץ לובי מהיסוד או אפילו שיפוץ חלקי, התייעצו עם אנשי מקצוע שיוכלו להציע רעיונות וגם לתת לכם מושג כללי לגבי מחירים ולוחות זמנים. כך תוכלו לדעת מה החלופות שלכם, להעריך מה מתאים יותר לכלל דיירי הבניין, וגם כמה משאבים יידרשו מכם. יכול להיות שתחליטו לבחור בשיפוץ יסודי שישנה לחלוטין את מראה החלל המשותף, ויכול להיות שתסתפקו בכמה ליטושים קטנים.

שיפוץ לובי – הגדירו תקציב

אם קיבלתם כמה הצעות מחיר כלליות בשלב הקודם, זה הזמן לבחון אותן ולהבין מה התקציב הריאלי שבו כולם מוכנים לעמוד. גם אם אתם עומדים בראש ועד הבית רצוי לזכור שהמבנה הזה משותף ולכן נדרשת לכל הפחות דמוקרטיה שמתבססת על שיטת "הרוב קובע", וגם התקנות בנושא ברורות. פרויקט יקר ומורכב מחייב תכנון והסכמה של הדיירים האחרים, ולכן רצוי שתתחילו מישיבה שבמהלכה תציגו את האפשרויות שהוצעו לכם, תשאלו, תקשיבו ותעלו לדיון את נושא השיפוץ ואת התקציב שנראה לכם סביר.

שיפוץ לובי – בחירת קבלן

עם הסכמה של כל הדיירים אפשר להמשיך קדימה ולבחור את הקבלן שינהל את הפרויקט שלכם. שיפוץ לובי יכול להתבצע באופן מדויק, מרשים ומוצלח מאוד, כשהפרויקט מופקד בידיו של קבלן מנוסה ומקצועי. ודאו בנוסף שהוא רשום גם בפנקס הקבלנים כדי שלא יהיה ספק שאתם בוחרים רק בגורם אמין מאוד. חוץ מזה, עם חברה טובה ואמינה כמו קבוצת עידן תיהנו לא רק ממקצועיות נטולת פשרות, אלא משירות אישי והתמקדות בצרכים המשותפים שלכם. זו הדרך להצלחה ולתוצאה האידאלית.

קבוצת עידן החברה המובילה לעיצוב ושיפוץ לובי של בניינים משותפים, ליווי אדריכל החברה ללא עלות בכל שיפוץ לובי פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר מעולה

שיפוץ עיצוב לובי בניין – כי מדובר בחלק מרכזי ביותר בבניין שלכם

כאשר אנחנו מזמינים אורחים אנחנו רוצים להיות בטוחים כי הם ייהנו להיכנס לבית שלנו וישמחו לעשות זאת. כחלק מכך אנחנו צריכים לתת להם את התנאים הטובים ביותר ולהבטיח כי הבית שלנו יהיה חדיש ומחודש. אף אחד לא אוהב לארח בבית ישן וזאת מכיוון שהדבר מעיד על בעלי הבית ופוגע בנו ובהרגשה שלנו בצורה ניכרת. עובדה זו מתחדדת פי כמה כאשר מדובר על בניין משותף, יכול להיות שרק עתה שיפצתם את הדירה בבניין המשותף ואתם מרגישים מצוין בנוגע לאירוח אורחים, אך ברגע שהלובי בבניין שלכם אינו משופץ אתם יכולים להיקלע לבעיה קשה. לובי הוא הדבר הראשון שאותו האורחים שלכם יראו כאשר הם יגיעו לבניין שלכם ועל כן הנראות שלו היא חשובה ביותר. אתם יכולים לגור בבית היפה ביותר ובדירה המרשימה ביותר אך אם הלובי שלכם אינו ברמה גבוהה הרי שזה לא יעזור לכם ויפגע בכם ובאירוח שלכם בצורה ניכרת. על רקע זה ניתן להבין מדוע שיפוץ לובי בניין יכול לשרת אותנו בצורה מושלמת ולהפוך את חווית האירוח להרבה יותר טובה. לכן כדאי לכל בניין דירות להשקיע בשיפוץ הלובי ועליכם לקחת זאת בחשבון.

שיפוץ עיצוב לובי בניין – כיצד מתקבלת ההחלטה?

עלינו לזכור כי שיפוץ ועיצוב  לובי בניין מחייב החלטה של לפחות 66% מוועד הבית בבניין ועל הוועד לוודא כי לו תקציב מספיק בכדי לשפץ את הלובי. עליכם לקחת בחשבון כי פעמים רבות ההחלטה על שיפוץ הלובי יכולה לגרום למתחים בבניין ולחילוקי דעות ואף לריבים קשים. על כן אנחנו רוצים לייעץ לכם לעשות הכול בכדי לקבל את ההחלטה ללא מריבות ובכדי להישאר חברים של השכנים שלכם.

אתם צריכים להבין ולהפנים כי הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שיהיה ריב בבניין ריב אשר יוכל ללוות את הדיירים בבניין למשך שנים ארוכות גם לאחר סיום השיפוץ ועל כן יש לעשות הכול בכדי להימנע מכך ולקבל את ההחלטה ללא חילוקי דעות עיצוב לובי בניין שיפוץ לובי בניין עידן בוטיק מקבוצת עידן.

שיפוץ לובי בניין – הקפידו שכל חלקי הלובי משופצים עיצוב לובי בניין

שיפוץ לובי בניין מחייב מחשבה על כלל החלקים בלובי, בין היתר יש לשפץ קודם כל את הדלת בלובי, את המבואה ואת תיבות הדואר. עיצוב לובי בניין כדאי ורצוי לצבוע את דירות הבניין וכך ליצור מראה מיוחד ובלתי נשכח. כל חלק בלובי יכול להבטיח כי השיפוץ יהיה בלתי נשכח ויצור לכם את הלובי הטוב ביותר שיש.

עיצוב לובי בניין

כאשר וועד בית של בניין מעוניין לבצע פרויקט שיפוץ לובי בית משותף תחילה יש להחליט על התקציב אתו ועד בית המשותף מעוניין להשקיע בפרויקט. יש כמובן לקחת בחשבון את הדיירים הנוספים בבניין ואת הנטיות שלהם בעניין שדרוג השטחים המשותפים בבניין.

שיפוץ לובי בית משותף

ללא צל של ספק לובי הבניין משפיע משמעותית על ערך הדירות בבניין ובצורה לא פרופורציונלית לעלות השיפוץ .כנראה העובדה שלובי הבניין זהו הרושם הראשוני המתקבל בעת הביקור בבניין בעזרת תכנון וביצוע נכונים המותאמים לטעם הדיירים בבניין ולמגבלות התכנוניות בשטח הלובי המתוכנן ניתן לייצר ערך גבוה בעזרת שימוש נכון בתאורה, בחירת אריחי חיפוי נכונים ועוד.

עלויות שיפוץ לובי  משתנות בהתאם לאופי והיקף השיפוץ ומה כולל השיפוץ . לעתים פרויקט שיפוץ לובי בית משותף מתרחש בסמוך לשיפוץ חיצוני של המבנה ושיפוץ כללי של הבניין כולל חדרי מדרגות שיפוץ חדר מכונות , שיפוץ חדר גז, שיפוץ מקלט ועוד.

קבוצת עידן – שיפוץ לובי בית משותף תכנון וביצוע ,שיפוץ בניין משותף

קבוצת עידן הנה חברת בניה מנוסה בביצוע פרויקטים שונים בתכנון ההנדסה והבניה למגורים. הקבוצה פועלת רבות בתחום ההתחדשות העירונית ובתחום שיפוץ חזיתות מבנים וביצוע פרויקטים של שיפוץ לובי בית משותף .לקבוצת עידן מחלקת תכנון המלווה את בעלי הדירות בבניין בו מתבצע שיפוץ הלובי ומכינה עבורם תכניות מפורטות וכתבי כמויות לחשמל, לאלומיניום, לריצוף, לחיפוי , למעליות , לאינטרקום, וטרינת הכניסה , דלתות ארונות השירות חשמל , מים ,גז ותקשורת וביצוע מספר הדמיות תלת ממדיות בכדי שנציגי הדיירים יוכלו לבחור את העיצוב שמתאים להם ויקבלו המחשה של המראה של הלובי החדש שלהם. יחד אתכם נהפוך את החלום שלכם ללובי מפואר ואיכותי למציאות.

קבוצת עידן מתמחה -שיפוץ לובי בבית משותף בתל אביב, שיפוץ לובי בהרצליה, שיפוץ לובי בחיפה

את מחלקת התכנון בעידן תכנון מנהל בוגר לימודי אדריכלות ועיצוב פנים בעל ניסיון רב בתכנון ועיצוב פרויקטים בתחום המגורים ,הכוללים ניסיון רב בעיצוב פנים ותכנון אופטימלי של שטחים משותפים בבנייני מגורים לחברה ניסיון בבניית ושיפוץ בעשרות רבות של פרויקטים. כל לובי מתוכנן בקפידה תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה וחמרי הגמר המיוחדים והאיכותיים ביותר הקיימים בשוק בישראל.

פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני וליווי תהליך שיפוץ לובי בבית משותף .

שיפוץ לובי בית משותף
Pu03 300×225

שיפוץ לובי – בדקו את החוזה

החלטתם על תקציב, אתם יודעים איך התוצאה אמורה להיראות ובחרתם קבלן מקצועי. עד כאן הכל נהדר, אבל רגע לפני שאתם חותמים על הסכם עבודה מומלץ בחום לקרוא את האותיות הקטנות ביותר. אתם ממש לא רוצים לגלות לאורך הדרך שלצורך שיפוץ לובי הקציתם תקציב מסוים רק כדי לגלות שהוא זינק ב-10 אחוזים בגלל כמויות שחושבו לא נכון או טעות של בעל מקצוע כזה או אחר. הסכם שמגן על האינטרסים שלכם הוא חשוב, וכדאי מאוד שתתמקדו במטרה הזו.

 

רושם ראשוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש, הידעתם כי בראיון עבודה עשר השניות הראשונות שבהם המראיין נחשף אליכם הן המשמעותיות ביותר ויכולות לקבוע האם תתקבלו לעבודה או לא? כך גם בדייט בדרך כלל הצד השני מחליט תוך שניות מעטות האם אתם מוצאים חן בעיניו ועל כן ניתן לומר כי רושם ראשוני הוא מכריע בחיים

קראו עוד על: מדריך שיפוץ בניין

חידוש לובי בניין

רושם ראשוני חשוב גם בשוק הנדל"ן, כך לדוגמא בבניין משותף הלובי הוא משמעותי ביותר לרושם שאתם עושים על האורחים שלכם. אתם צריכים להבין כי ככל שהאורחים יתרשמו יותר מהלובי שלכם והרושם הראשוני שהלובי ישאיר עליכם יהיה יותר חיובי כך יהיה לכם סיכוי יותר גדול למכור את הדירה שלכם או להשכיר אותה. על כן בבניין משותף יש משמעות אדירה להשקעה בלובי וכל בעל בית צריך להפנים זאת. גם אם אינכם עתידים למכור או להשכיר את הדירה שלכם הרי שאין ספק כי אתם הרבה יותר תיהנו עם הלובי שלכם יהיה חדש. על כן חידוש לובי בניין הוא כה משמעותי ויכול לשרת אתכם בצורה חשובה ביותר.

חידוש לובי בניין – היעזרו בעמותות בכדי לממן אותו

הבעיה שמובילה לכך כי מעטים בוחרים לבצע חידוש שיפוץ  לובי בניין היא כי מדובר בהוצאה כספית גדולה. הוצאה אשר לרבים מוועדי הבתים אין את היכולת לממן. כך יוצא כי ברחבי הארץ ישנם הרבה לוביים אשר לא משופצים ואיכותם ירודה. אז מה ניתן לעשות בכדי לטפל בבעיה זו? התשובה היא שאפשר להיעזר בעמותות בכדי לממן את שיפוץ הלובי. עמותות יכולות לעזור לכם במידה ניכרת ולאפשר לכם לשפץ ולחדש את הלובי. אל תרגישו כאילו אתם מקבצים נדבות מכיוון שזו המטרה של העמותות והן יכולות לסייע לכן במידה גדולה ואם הן שם אז מדוע לא להיעזר בהן. נצלו כלי זה לטובתכם ושפצו את הלובי שלכם בהקדם האפשרי וכך תזכו לרמת חיים נאותה, חוק שיפוץ בניין משותף על ידי קבוצת עידן.

חידוש לובי בניין – וודאו כי אתם מקבלים הצעת מחיר מפורטת מהקבלן

כאשר אנחנו מדברים על חידוש לובי בניין אנחנו חייבים להבין כי התקציב משמועתי ביותר בין אם אנחנו נעזרים בעמותה ובין אם לא. הדבר האחרון שנרצה שיקרה הוא שיגמר לנו הכסף כאשר הקבלן נמצא באמצע העבודה שלו. בגלל זה חשוב מאוד לקבל הצעת מחיר מסודרת מהקבלן המפרטת בפירוט רב מה הוא מבצע וחשוב מכך כמה כסף הוא גובה על ביצוע העבודה הזאת רק כך תבטיחו כי לא תחרגו מהתקציב.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30