עבודות עפר בבניית בית פרטי

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אם גם אתם מעוניינים להגשים חלום ולבנות בית פרטי, בוודאי תשמחו לקרוא שכיום ניתן לפנות אל חברת בניה אשר מומחית בכל הקשור אל בניית בתים פרטיים וזאת על מנת שתתכנן עבורכם את בית חלומותיכם ותגשים עבורכם את משאלת הלב. במאמר זה נרשום בפניכם מהי המשמעות של השכרת שירותיהם של מקצוענים בתחום, נחשוף בפניכם את התהליך החשוב של בניית הבית הפרטי ונסביר מהי המשמעות של עבודות עפר בתהליך זה ומדוע הן כה חשובות. הבה נתחיל..

בניית בית פרטי – אתם או מומחים בתחום

יש הרבה אנשים מוכשרים בעולם ורבים מהם אוהבים לתקן ולבנות כל מיני דברים בעצמם. כאשר מדובר על בניית בית פרטי, חשוב להבין שאמנם הצעד הראשון שעיקרו קבלת החלטה לגבי הבית הפרטי אותו אתם מעוניינים לבנות והמיקום האידיאלי לבנייתו, יעשה על ידכם, אך לאחר מכן חשוב שתפנו אל קבלן מפתח שילווה אתכם מהשלב הראשוני של התכנון המקצועי ועד שלב מסירת המפתח או אל אדריכל שיתכנן באופן מקצועי את תכנית הבניה של בית חלומותיכם.

מתחילים בתהליך בניית בית פרטי – תכנית והיתר בניה

ראשית כל חשוב שתהיו מודעים לכך שאתם חייבים באישורים של מהנדס בניין וקונסטרקטור לגבי תכנית הבנייה. ממהנדס הבניין תצטרכו לקבל אישור על התוכנית הכללית ואילו הקונסטרקטור יספק לכם אישור על כל הקשור אל שלד המבנה, הקירות התומכים ויסודות המבנה. בדרך כלל האדריכל או קבלן המפתח הם אלו שיפנו אתכם אל האחראי על הקונסטרוקציה ומהנדס הבניין. השלבים הבאים יהיו  הגשת תכנית הבניה המוכנה לרישום המקרקעין, לרשות המקומית ולוועדה לתכנון בנייה וזאת על מנת לקבל את היתר הבניה. רק לאחר קבלת היתר הבניה הרלוונטי תתחילו ליישם את הדברים ולשכור את שירותיו של מפקח בנייה אשר יהיה אמון על כל המתרחש באתר הבנייה או קבלן מפתח שיהיה אחראי על כל הקשור אל ניהול הפרויקט של בניית הבית הפרטי שלכם.

שלב המדידות והכנת השטח

חשוב להבין שתהליך בניה של בית פרטי הוא תהליך מורכב המחייב ידע מקצועי, ניסיון והבנה. ברגע בו יש לכם היתר בנייה בתוקף והסכם חתום עם הקבלן ניתן יהיה להתחיל בשלב עבודות השלד והפיתוח. נתחיל בשלב המדידות. בשלב זה מודד מוסמך יסמן באופן פיזי את הגבולות של המגרש, את כל הקשור אל הקמת המתווה, את הקווים של הבית ועוד. לאחר סימונים אלו נתחיל בשלב עבודות העפר, שלב אשר מחייב את השכרת שירותיהם של מומחים לעבודות עפר.

לאחר המדידות נתחיל בהכנת השטח. קבלן העפר ידאג ליישור השטח וזאת בהתאם לרשום בתוכנית הבנייה. חפירה וסימון של הנתיבים בהם יעברו התשתיות השונות, סימון של כל גבולות הגזרה של המבנה ויישור השטח  באמצעות סילוק עפר. התוצאה תהיה שטח ישר שעליו סימונים באמצעותם אנשי המקצוע ידעו איפה לבצע פעולות שונות. שאר השלבים יכללו חפירה של יסודות הבית הפרטי, יציקה של כל היסודות, יציקה של הבסיס למבנה, בניית השלד, ביצוע עבודות התשתית השונות, טיח, איטום, ריצוף, טופס 4 ומסירת המפתח לדייר החדש.

בהצלחה!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30