עבודות מסגרות בבניית בית פרטי

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בניית בית פרטי היא פרויקט מורכב המתפרש על פני תקופה ארוכה, וכולל עבודות של אנשי מקצוע שונים – החל בקבלן עבודות העפר, דרך עבודות השלד ועד לתשתיות השונות. בין היתר, יש לבצע עבודות מסגרות בבניית בית פרטי עבור הסורגים, שער הכניסה, גדר, מעקות, פרגולה ופריטים רבים נוספים. את העבודות יש לבצע בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, בעלי קבלות מוכחות, כמו המקצוענים של המרכז הישראלי למסגרות.

freepik

אילו עבודות מסגרות מבוצעות

העבודות המבוצעות על ידי גורמים רציניים, כמו המרכז הישראלי למסגרות, משתנות מבית לבית ובהתאם לדרישות הלקוח. כך לדוגמא, יש לקוחות המעוניינים להציב שער כניסה לבית, אשר יכול להיות במודלים סטנדרטיים או בהתאמה אישית עם קשת רחבה של אלמנטים ותכונות, כגון שער חשמלי, שער המשלב בין מספר חומרי גלם, וכדומה.

כידוע, שער הכניסה מעניק פרטיות וביטחון, ומהווה את נקודת המפגש הראשון של בעלי הבית עם ביתם, כמו גם של אורחים ועוברי אורח. על כן, חשוב שהשער יתאים בעיצובו לרצונות והטעם האישי של הלקוח, כמו גם לעיצוב החצר והגינה שלו ולעיצוב הבית בכלל.

מלבד שער כניסה לבית, דוגמא נפוצה נוספת לעבודות מסגרות היא בניית מעקות ברזל. מדובר במעקות הנדרשים למשל למרפסת כדי לתחום אותה ולמנוע חלילה נפילה, בעיקר של ילדים. כמו כן, המדרגות יכולים להשתלב במדרגות חוץ ופנים, בשירותים ובמקלחת ובכל נקודה נוספת אשר מעוניינים לשלב בה מאחז בטיחותי. מעקות אלו חייבים לשלב בין שני היבטים מרכזיים של בטיחות ואסתטיקה. מבחינת בטיחות, המעקה חייב לעמוד בדרישות התקן של מרכז התקנים הישראלי, ומבחינת האסתטיקה הוא צריך לענות במדויק לטעמם של בעלי הבית ולעיצובו בכלל.

עבודות מסגרות נוספות

מלבד האמור לעיל, המרכז הישראלי למסגרות מבצע עוד שורה ארוכה של עבודות בברזל עבור אנשים הבונים את ביתם. כך לדוגמא, ניתן להזמין גדרות רשת, ברזל או ממתכת אחרת המשלבת גם היא בין בטיחות, חוזקה ואסתטיקה, להזמין גלריות המשלבות בין עץ לברזל, להתקין מעלון, לבנות מחסן או פרגולה וכן הלאה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30