סוגי קרקעות להשקעה לשנת 2021 – א. מוראנו

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שנת 2020 הייתה שנה קשה לתחום הנדל"ן. מגפת הקורונה שיתקה את העולם ויצרה שיתוק וקיפאון זמני בשוק הנדל"ן. יחד עם זאת לא לקח זמן רב וכבר בתוך כמה חודשים, עוד לפני תום המגפה, שוק הנדל"ן החל מתעורר ועוד מעט יהיה מאוחר מדי להיכנס להשקעות חדשות! מכירות הבתים בארה"ב בשיא ואתם יודעים שישראל היא סוג של חיקוי קטן של אמריקה וכבר עכשיו אנו יודעים על ביקושים ועליית מחירים קרקעות ודירות בארץ לכל סוגי קרקעות ההשקעה שיש: סוגי קרקעות פרטיות, סוגי קרקעות מסחריות, סוגי קרקעות חקלאיות ועוד. מחפשים קרקר להשקעה? קבעו פגישה עם א.ב מוראנו ונציג בפניכם את האפשרויות העכשוויות והאטרקטיביות ביותר כיום.

איזה סוגי קרקעות הכי משתלמות להשקעה

בענף הנדל"ן יש כמה סוגי קרקעות להשקעה: 

  • סוגי קרקעות פרטיות – כאשר לרדם מהישוב יש קרקע פרטית למכירה, קרקע שכבר בנוי עליה נכס למשל, בית פרטי ואתם רוכשים את הקרקע מאותו אדם כולל הבית וכך הנכס והקרקע עוברים אליכם. אלו סוגי קרקעות יקרות מין הסתם מכיוון שהם כבר מאושרים לבנייה ורשומים בטאבו על שם בעל הנכס שיעביר את הבעלות ואת הרישום בטאבו אליכם. מין הסתם זוהי הקרקע היקרה ביותר.

 

  • סוגי קרקעות ציבוריות – אלו סוגי קרקעות שאין לאזרח הפשוט גישה אליהם, אלו אדמות הנמצאות בשליטת המדינה דרך מנהל מקרקעי ישראל ויעוד הקרקע במקרה זה הוא לטובת מבני ציבור, רחוב, כביש או כל מה שיחלט לעשות עם הקרקע. רוב האדמות שטרם בנו עליהן במדינה, כ-90% מהן עדיין שייכות למדינה ורק עשרת האחוזים הנותרים של קרקעות שעדיין לא בנו עליהן, נמצאות בידיים פרטיות. 

 

  • סוגי קרקעות חקלאיות – סוגי קרקעות חקלאיות הן סוגי קרקעות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להשקעה ולרווח. קרקע חקלאית שטרם הופשרה לבנייה יכולה להיות שווה מיליונים עם בסופו של דבר תקבל את האישור להפוך מקרקע חקלאית בלתי מופשרת, לקרקע חקלאית מופשרת המיועדת לבנייה פרטית. במקרה כזה מחיר הקרקע יאמיר ואם רכשתם את הקרקע החקלאית בהתחלה והייתה לכם את הסבלנות לחכות לשינוי ייעוד הקרקע ואישור הבנייה, תוכלו לעשות תשואה של מאות אחוזים בעת מכירת הקרקע. 

א.ב מוראנו מציעה מגוון קרקעות להשקעה, קרקע להשקעה במיקומים מבוקשים שכבר נמצאים בשלבי הפשרה שונים. אנו בוחרים אך ורק את הפרויקטים הבטוחים ביותר שכבר יצאו לדרך ולא מסכנים את כספי המשקיעים שלנו על הרפתקאות חסרות ביסוס. תמיד קיים סיכון ברכישת קרקע חקלאית או מגרש שטרם ניתן להם אישור בנייה על הקרקע אך החוכמה היא לבחור את הנכסים שקיים סיכוי רב שכך ייקרה או אפילו נמצאים כך בתהליך ההפשרה שפשוט לוקח זמן רב אך הוא וודאי וקורה. כמובן שמחיר קרקעות כאלה גדול יותר ממחיר קרקע שטרם שונה לה היעד.

סוגי קרקעות להשקעה במרכז – א.ב מוראנו 

כאמור ישנן סוגי קרקעות רבות ומגוונות אך אנו מתמקדים רק בקרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה, קרקעות שעבור כבר שלב אוחד או שניים בשרשרת האישורים שלהן להפוך בסופו של דבר קרקע לבנייה, קרקע אותה ניתן יהיה למכור לקבלן למשל ולגרוף מאות אחוזי תשואה על הקרקע שכן אותו קבלן יבנה על המגרש בניין רב קומות למשל וכך גם הוא וגם אתם, כבעלי הקרקע שמכרו לו אותה תוכלו להפיק רווח נאה מהעסקה.

א.ב מוראנו מלווה אותך לאורך כל הדרך בשקיפות מלאה, ללא סיכון ועם סבלנות וניסיון מקצועי נביא גם אותך אל הנחלה ונוכיח לך שגם משקיע פרטי ללא ידע וניסיון בתחום הנדל"ן יכול להיות משקיע נדל"ן מצליח. צור קשר עכשיו לשיחת יעוץ ללא עלות או לקביעת פגישה למציאת נכס הנדל"ן המתאים ביותר לשאיפות שלך ולתקציב ההתחלתי שלך.

האם תחום הנדל"ן צפוי לעלות בשנים הקרובות בישראל

לאחר שנים רבות של עליית מחירים משמעותית בישראל ובועת נדל"ן שהתפתחה והגיע לממדים גדולים, באה מגפת הקורונה והוציאה את האוויר מהבועה. לכמה חודשים נדמה היה ששוק הנדל"ן יקרוס כי העולם היה משותק אך בפועל קרה דבר הפוך לגמרי. הבנייה נעצרה בשל הסגר אך הביקוש לא נעצר! כך למעשה נוצר מצב חדש של לחץ קונים אשר ישבו בבית אך עדיין צריכים קרקעות ודירות חדשות. המצב כיום הוא מצב חדש בו המחירים עומדים לעלות שוב ובצורה חדה! אין ספק ששוק הנדל"ן שהיה רדום כמה חודשים בודדים בלבד עומד להתפוצץ בקרוב בשל המצב הייחודי שנוצר בו הביקוש ממשיך לעלות ואפילו ביתר שאת, בשל מגמת המעבר מהעיר לישובים בפרברים המצריכים עוד בנייה, ולעומת זאת ההיצע לא גדל בשל הפסקת הבנייה. משקיע חכם יודע שזו התקופה הטובה ביותר למצוא את השקעות הנדל"ן האטרקטיביות ביותר בשוק ולהיכנס להשקעה מניבה שתהיה הצלחה כלכלית בשנים הבאות! א. ב מוראנו מזמין אותך לשמוע על פרויקטים חדשים שאנו מקדמים באזורי הביקוש המרכזיים בישראל, שהי מבוקשים לפני כן וימשיכו להיות עוד יותר מבוקשים בתקופה הקרובה כאשר אנשים יתעוררו מתרדמתם ויחזרו לפעילות בענף בקרוב מאוד.

זה הזמן להיות משקיע נדל"ן

מהרו לנצל את המומנטום שנוצר בשוק הנדל"ן כאשר מתחת לפני השטח כבר יש פעילות רבה, וכל השחקנים הגדולים במשק כבר זיהו את ההזדמנות להשקיע ולמכור נכסי נדל"ן במחירים שאמנם נחשבים גבוהים כיום בשל בועה הנדל"ן של העשור הקודם שטרם התפוצצה אך נרגעה, אך לצערם של רוכשי הדירות, העשור הבא לא עומד להיות טוב יותר, לפחות לא בשנים הקרובות שלאחר מגפת הקורונה, בהן תהיה פריחה נוספת בענף הנדל"ן ומי שידע לזהות זאת עכשיו, ויכנס להשקעה מניבה, ירוויח מכך לשנים רבות קדימה!

א.ב מרואנו מציעה מגוון סוגי קרקעות למכירה, מגרשי למכירה, משרדי להשכרה ועוד סוגי השקעות מניבות בקרקע פרטית, קרקע חקלאית, נדל"ן מסחרי ועוד אפשרויות השקעה עם פוטנציאל רווח גבוה במיוחד באזורי הביקוש בישראל. נשמח למצוא עבורכם נכס נדלן בהתאמה אישית להשקעה בטוחה שתאפשר לכם להשיג תשואות גבוהות בשנים בקרובות, במיוחד לאור העובדה שהתשואה על השקעה בבנק אפסית נוכח הריבית האפסית הקיימת כיום, ריבית שנגיד הבנק בארצות הברית ובישראל הצהירו שלא תעלה עד לשנת 2023! במצב כזה הכסף שלכם נשחק ומאבד מערכו בבנק! השקעה בתחום הנדלן תמיד הייתה ההשקעה בטוחה והמשתלמת ביותר ומצב זה לא עומד להשתנות בשנים הקרובות אלא רק לקבל משנה תוקף בשל המצב הייחודי שנוצר בעולם ובארץ, כאשר הביקוש לא עצר אך ההיצע קטן בשל התחלות בנייה שלא יצאו לפועל ובנייה שעוכבה בשל הסגרים. 

נהוג לומר בתחום הנדלן להשקעה: " זוהי הזדמנות חד פעמית שאסור לפספס" אך במקרה הזה זה באמת כך! כי לא נראה שמגפה כזאת תחזור במאה שנים הקרובות לכם זוהי באמת הזדמנות חד פעמית להשקעה מניבה שאסור לאף אחד לפספס, גם לא למשקיע הפרטי והלא מנוסה. בעזרת הליווי המלא והמעטפת במקצועית של חברת א.ב מורנו תוכיח לעצמך שגם אתה יכול להשקיע בנדל"ן בביטחון מלא ועם אפשרות להשיג רווח יותר מנאה בעוד כמה שנים בלבד. בהצלחה!

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30