ניקיון לאחר ביצוע עבודות ריצוף במרפסת שמש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כשאתם מחליטים לרצף מחדש את הבית, החנות או המשרד שלכם, אתם בוחרים להאיר מחדש את החלל! כיום, ניתן להחליף את הריצוף באמצעות 2 שיטות:

  • הדבקה על הריצוף הקיים במרפסת השמש
  • פירוק הריצוף ויישום מחדש של האריחים

בהתאם לתקציב שלכם והמטרות שלכם, יהיה ניתן להתאים לכם את עבודת הריצוף המתאימה ביותר. עד לרגע בו תוכלו ללכת על הרצפה שלכם כנראה שיעבור קצת זמן, בין היתר מאחר ויש להמתין לייבוש האריחים ולאחר מכן לבצע עבודת ניקיון יסודית.

רגע לפני שגם אתם שולפים את המגבים, חומרי הניקוי וחותמים על ימי חופש בעבודה, למה שלא תסתייעו בשירות של ניקיון מקצועי לאחר ביצוע עבודות ריצוף?

ניקוי מרפסת שמש

ניקיון עצמאי של המרפסת שלכם: זמן רב ועבודה לא די יסודית

עבודת ריצוף היא עבודה מורכבת, שבסיומה אתם עתידים למצוא את הבית, החנות או המשרד שלכם עם כמויות אדירות של פסולת ואבק. אמנם סביר מאד כי אתם מתחזקים בשגרת ניקיון בסיסית את המרחב הפרטי שלכם, אך לא בטוח כלל כי יש לכם את הניסיון הנדרש בכדי לנקות את החלל לאחר עבודת ריצוף. כשאתם בוחרים לנקות בעצמכם, אתם צריכים לקחת בחשבון את העובדה כי אתם עתידים לבזבז המון זמן, תוך שהניקיון לא באמת יספק תוצאות.

לעתים, ההחלטה לנקות מרפסות פלדה בצורה עצמאית נובעת מהרצון לחסוך כסף. בפועל, מה שקורה הוא שאתם מבזבזים המון זמן על הניקיון, תוך שאתם עליכם להיפטר גם מפסולת רבה ששוקלת לא מעט. התוצאה? בזבוז רב של זמן, המתורגם גם לבזבוז של כסף. עם סיום עבודת הריצוף, תוכלו לתאם עם צוות מקצועי של מנקים!

ניקיון באמצעות חברת ניקיון: כמה נעים כשנקי!

בכדי להתמודד עם כמויות גדולות של אבק, נדרשת טכניקת ניקיון מסוימת המתבצעת על ידי צוות גדול של מנקים. חברת ניקיון גדולה תוכל לשלוח אליכם צוות של מנקים שידאגו לנקות בצורה יסודית את המרחב. העבודה הופכת מורכבת יותר ככל שעבודת הריצוף שבוצעה גדולה יותר – כך שחשוב לאפיין את היקף העבודה מבעוד מועד.

דירת סטודיו לדוגמא שרוצפה מחדש תוכלו להסתפק בצוות של 2 מנקים, בעוד אל חנות גדולה או משרד של כמה חדרים שרוצפו יש לשלוח צוות גדול יותר. השירות שאתם מקבלים מחברת הניקיון מבוסס על:

  • צוות מנקים מקצועי
  • חומרי ניקיון איכותיים
  • עמידה בזמנים
  • תוצאות משביעות רצון

עבודת ניקוין מקצועית רלוונטית לאחר ריצוף עם כל סוגי האריחים: קרמיקה, שיש, גרניט פורצלן, עץ טבעי וכן הלאה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30