כך תמצאו חברת ניקיון לניקוי חלונות

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הגיע הזמן לשפץ את הבית, להשביח את הנכס, לתכנן את החלל מחדש בהתאמה לצרכים המשתנים ולעדכן את סביבת המגורים. שיפוץ הוא פרויקט מורכב שדורש הרבה אנרגיות ומצד שני – התוצאה מצדיקה את ההשקעה. עם זאת, כדי להצליח בשיפוץ חשוב לתכנן אותו לפרטי פרטים, מקביעת לוחות זמנים דרך הגדרה תקציבית ועד מעקב אחר ביצוע והשלמת המשימות. כמו כן, אסור לשכוח את נושא הניקיון לאחר השיפוץ. שבירת קירות, בניית נישות מגבס, החלפת מטבח, צביעה – כל אלה ועוד פעולות המותירים אחריהם נזקים ופגמים וחשוב לטפל בהקדם לפני שהחומר נספג או הלכלוך מצטבר.

ניקיון מקצועי הוא לא ניקיון עצמי

לרוב אחרי שיפוץ ניתן להבחין בהידבקויות של צבע, שאריות רובה, כתמי פוליש ולהשתמש בחומרי ניקוי עוצמתיים במיוחד להסרת לכלוך עיקש. במקרים רבים יהיה צורך להשתמש בציוד מקצועי לניקיון יסודי ומקיף כמו מכונות שטיפה בלחץ גבוה שאינם נמצאים בהישג ידם של אנשים פרטיים ולכן, מומלץ לפנות לחברת ניקיון טובה המתמחה בניקוי לאחר שיפוץ. זו מיומנת ומנוסה בתהליכי הניקיון ומחזיקה גם בציוד ובמכשור האפקטיבי ביותר ויודעת כיצד להשתמש בו בצורה המיטבית בהתאמה לסוג התשתית, החומר וכולי תוך שימת דגש על כללי הזהירות המחמירים ביותר. יש לזכור ששימוש לקוי בתכשירי ניקוי המבוססים על חומרים פעילים כמו כימיקלים וחומצות עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך. רוב האנשים אינם יודעים להשתמש כראוי בחומרים אלה ועם זאת, חייבים אותם כדי להיפטר מלכלוך עיקש שלא ניתן להיפטר ממנו בשום דרך אחרת.

בודקים את השוק – פונים למומחים

הדרך בבחירת חברת ניקיון מתחילה בסקר שוק. כדאי לבדוק מי הם השחקנים המרכזיים בענף ולחפש עליהם המלצות וחוות דעת על מנת לצמצם את הרשימה. יש לבדוק מהי ההתמחות של חברת הניקיון היות וקיימות חברות המתמחות בניקיון לאחר שיפוץ ולאחר מכן לקיים שיחה עם המומלצות ביותר על מנת לבקש הצעת מחיר לתהליך ולבצע השוואה בין מחירים של חברות שונות וכמובן, לבדוק מה כוללת כל הצעה – משך זמן הניקיון, באיזה ניקוי מדובר, כולל או לא פוליש, באיזה ציוד היא משתמשת. לרוב החברה תבקש תמונת מצב של הבית מבחינת גודל, נזקים ותוכלו ביחד לגבש תכנית ניקיון ולהתמקד במה שחשוב בתהליך.
העדיפו תמיד חברה שיש לה ניסיון רב בניקיון לאחר שיפוץ ויודעת להתמודד עם נזק חמור בפרק זמן נתון מראש ובתקציב מוגדר על מנת שלא תהיה חריגה בלוחות זמנים או חריגה תקציבית, במיוחד אם מועד האכלוס קרב ובא. לרוב חברות כאלה מציעות ניקוי ייעודי של חלונות, רצפות, מבצעת הברקת קריסטל ועוד. יש לשים לרוב שהמחירים של ביצוע פעולת הניקיון נקבעים לרוב בהתאם לגודל הדירה ומספר החדרים, מה נדרש לנקות וחומרת הנזק. בכל מקרה, לא מומלץ להמתין עם תהליך הניקוי מסיבות רבות – נזק שמחמיר עם הזמן ופוגע בתשתית הבית כך שיהיה יותר קשה להסירו לאחר המתנה ממושכת וכן לחומרי בנייה מסוימים עשויה להיות השפעה על איכות האוויר, כך שאפילו לא תוכלו לשהות במרחב עד שהוא נקי ומאוורר ברמה שמאפשרת לכם להיכנס הביתה.
כמו שאתם מפקחים על תהליך השיפוץ רצוי לפקח תמיד גם על תהליך הניקיון על מנת לוודא שהכל מתבצע כשורה ועל פי התוכנית.

כעת שהבית שלכם משופץ ומותאם יותר טוב לצרכים האישיים שלכם ולציפייה שלכם מסביבת מגורים בין אם הוא עבר תהליך של תמ"א, הוספת מרפסות, הוספת ממ"ד או כל שיפוץ אחר – מאסיבי או נקודתי, עליכם לדאוג לחברת ניקיון שתיקח אתכם צעד אחר צעד בדרך להשגת מרחב מחיה נקי ונעים. 

אם אתם נמצאים לפני תהליכי בניית בית פרטי, אתם בוודאי עוסקים בלא מעט תכנונים, בירוקרטיות, תקציבים ובחירת אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם את תהליך הבנייה.

קבלן מפתח לבניית וילה כולל ניקיון

ואכן אחת הדרכים לבצע בניית וילה בכל מקום בארץ, נעשית באמצעות בחירת חברות בנייה, כמו גם באמצעות בחירת אנשי מקצוע שיספקו את כלל השירותים הדרושים לבניה, כמו: שירות תכנון, עיצוב, אדריכלות, גינון, ניקיון ועוד.

עם זאת חשוב לדעת כי חברות בנייה טובות ומקצועיות יספקו לכם קשת שירותים רחבה במקום אחד, תוך שחברת הבנייה תרכז עבורכם את כלל בעלי המקצוע שיבצעו את תהליך הבנייה.

כיצד בוחרים חברת בנייה טובה?

זה נכון, כיום ישנן לא מעט חברות מקצועיותנ אשר מספקות שירותים ללקוחות פרטיים. כאשר אתם בוחרים חברה טובה או קבלן מפתח, שימו לב כי היא מתמחה בבניית וילות פרטיות, כמו גם שהיא עושה זאת במומחיות!

כיום ישנן חברות בנייה וקבלני בנייה שיציעו את שירותיהם עבור בניית וילה, אך כדי לבחור את הטובים ביותר, יש לשים לב לכמה דגשים חשובים:

נסו לבחון עבודות שביצעה החברה תוך שיחה עם אנשי המקצוע המומחים שעובדים במקום.  בנוסף יש לבקש ממנהל העבודה הצעת מחיר כוללת לבניית הבית שלכם.

עוד יש לוודא כי החברה מנוסה ויודעת לבצע תהליך מושלם החל מהנחת היסודות עד הגימורים הקטנים ביותר, תוך איגוד כלל השירותים החומרים והתהליכים יחדיו עד להשלמת הפרויקט.

מומלץ לבחור חברת בנייה שתספק כלם מהנדסים, קונסטרקטורים, מעצבים ומומחים בביצוע בדק בית בעת בנייה, תוך הקפדה רבה על כמויות, לוחות זמנים ועלויות.

כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירת מקצוענים בתחום הבנייה:

  • שימו לב כי החברה רשומה קבלן רשום בפנקס הקבלנים.
  • וודאו כי תוכלו לקבל שירות בדק בית בזמן הבנייה.
  • יש לבחור חברה יציבה כלכלית שמקנה תשלום בשיטת השלבים עד גמר הפרויקט.
  • עבדו עם בעלי מקצוע מומחים תוך בחירת חברה שיכולה לרכז עבורכם את כלל השירותים במקום אחד.
  • שימו לב כי הבנייה קלה וידידותית לסביבה.
  • עמדו על זמני עבודה קצרים יחסית תוך קבלת דוחות בדק בית מהחברה עצמה או מהמומחים.

לסיכום, שילוב של בחירת חברת בנייה טובה, תוך קבלת כלל השירותים תחת קורת גג אחת – כולם יסייעו לכם לצלוח את התהליך בקלות.

ניקוי יסודי של החלונות לאחר הוספת ממד לבניין קיים

אז הגיע הרגע שבו החלטתם שהגיע הזמן להתחדש ולשפץ את הבית שלכם. כאשר החלטתם לעשות דבר שכזה, התמונה היחידה שרצה לכם בראש היא תמונה הסופית, בית נקי, מלא אור ואווירה מחודשת, בדיוק כמו שחלמתם. יחד עם זאת, כמו רוב האנשים, אתם שוכחים את הדרך והתהליך עצמו. הדרך אל התוצר הסופי עמוסה בעבודת שיפוץ ארוכה הכוללת לכלוך רב.

עם הלכלוך היום יומי תוכלו להתמודד בעצמכם, אך איך תעשו זאת לאחר שיפוץ? כשמדובר בשאריות של צבע טיח וכדומה?

אז למה צריך את זה בכלל ניקוי חלונות בניין לאחר הוספת ממדים?

אתם רק חושבים שאנחנו שואלים את המובן מאליו, אך מסתבר שלא הרבה מודעים לערך שניקוי חלונות אחרי שיפוץ או תוספת בניה כמו בניית ממד מביא אתו. בין אם בחרתם להשקיע בחלונות מעוצבים או שאולי נשארתם עם החלונות הסטנדרטיים, חלונות הבית הם דבר עדין, יש לתחזק אתם בתדירות מספקת על מנת לשמור על האיכות הגבוה שלהם לאורך זמן.

כשאתם עורכים שיפוץ בבית או מוספים תוספת בניה כמו ממד או חדר נוסף, כמות האבק המצטברת היא גדולה, עד כדי כך שלפעמים לא נוכל לראות דבר מבעד לחלונות, מה שהופך את משימת הניקיון למורכבת יותר. האבק, שאריות הטיח ושאר החומרים, יוצרים שכבה לא נעימה במיוחד. אתם לא רוצים שאריות שלו החומרים הללו על החלונות שלכם. נקודה.

דבר נוסף שאפשר לדבר עליו, עניין הימצאות הלכלוך גם במקומות נסתרים. אחרי שיפוץ גדול, שאריות האבק ושלל החומרים עשויים להימצא גם במקומות החבויים לעין.

  • דוגמא נפוצה: מסילות החלון.

אם בזמן רגיל, הצטברות ממשית של לכלוך על מסילות החלון קורת אחת לשלושה חודשים לכל הפחות, הרי שבזמן שיפוץ הדבר יכול לקרות כחצי מהזמן ואפילו פחות מזה. טיפ קטן – ברגע שתבחרו לנקות את מסילות החלון, הוציאו תחילה את החלונות ושיפכו המון מים, במידה ואכן הצטבר לכלוך קשה, עיברו על המסילות עם מברשת שיניים, היא תעזור לכם להגיע למקומות הצרים ביותר.

לסיכום

בין אם מדובר בדירה, בית פרטי או עסק משגשג, מדובר בפעולה הכרחית על מנת להגיע לתוצאה מופלאה של התחדשות. ניקוי חלונות אחרי שיפוץ זאת פעולה שפשוט אי אפשר לוותר עליה, ניתן לעשות אותה בעצמכם, אך לפני שתעשו זאת, נסו להבין האם המשימה אינה מסובכת מדי והאם שווה להזמין איש מקצוע שיעשה את העבודה בקלות וביעילות.

כי בניינו, אין מה לעשות. הדרך אל בית חדש, מודרני ומלא אור עובדת דרך שיפוץ מייגע המשאיר לכלוך רב. אך אם המצב מאפשר זאת, יש דרכים להימנע, או יותר נכון, למזער נזקים. ניתן לעטוף את חלונות הבית ביריאת ניילון ולאטום אותם עם סרט דביק. כמו שאמרנו, לא תמיד המצב יאפשר זאת. לפעמים הלכלוך פשוט בלתי נמנע, אך עם קצת מחשבה ומעט יצירתיות, תוכלו לשמור על חלונות הבית גם בזמן השיפוץ.

אם שיפצתם את הדירה שלכם יש לכם עוד שלב אחד לבצע לפני הכניסה המיוחלת והרגועה לדירה שלכם. בין אם שיפצתם את הדירה עבור עצמכם ובוודאי אם לטוב השבחת הנכס ומכירת הדירה ברווח גדול יותר, הרי שתצטרכו לנקות היטב את הדירה לפני השימוש בה. ניקיון הדירה אחרי שיפוץ אינו מסתכם בטיטוא ושטיפה אלא במעט יותר עבודה וזאת משום שזה הזמן הטוב ביותר לבצע את הניקיון לפני מחודשת של הרהיטים לדירה או כניסתם של הדיירים אליה.

הלכלוכים שלא חשבתם עליהם לאחר שיפוץ דירת פנטהאוז:

תמא 38 מה מקבליםאנשי מקצוע טובים ככל שיהיו בעבודות שיפוץ דירה , ישאירו אחריהם לכלוך רב, החל מאבק שיכול להידבק על הקירות, הפאנלים, התריסים וכמובן על הרצפה ועד שבבים של עץ, אבנים, חלקי בטון, כתמי צבע ועוד. כל אלה ועוד יכולים להוות מטרד רציני עם הכניסה לדירה ואם לא נטפל בהם מיד לאחר השיפוץ יהיה קשה יותר להסיר אותם לאחר מכן.

שלב 1 – להיפתר מהאבק:

אבק נוטה להצטבר בכל עבודת שיפוצים וזה יכול להיות על הרצפה, על מסילות התריסים, על הקירות ואם השארתם רהיטים בחדר הרי שגם עליהם יכול להצטבר אבק. השלב הראשון בניקיון יהיה לטאטא את הבית כולו מאבק. כתמי אבק כבדים בשילוב עם מים יכולים ליצור כתמים על הרצפה שיהיה קשה להסירם. מלבד זאת, הרי שאבק הוא אחד הגורמים היותר נפוצים לבעיות בקשיי נשימה ולהיווצרות חיידקים בבית.

שלב 2 – שטיפה:

כל ניקיון אחרי שיפוץ יידרש שטיפה רצינית של המקום. בין אם מדובר בשטיפה רגילה ובין אם מדובר בשטיפה מקצועית ורצינית יותר על ידי מכונת פוליש. בחרו את השיטה המתאימה ביותר עבורכם. לאחר שטאטאתם את האבק, השבבים ויתר שאריות הבנייה של השיפוץ, תוכלו להתחיל במלאכת השטיפה. שימו לב שאם יש כתמי צבע על הריצפה יש להוריד אותם עם טרפנטין לפני כן ואז לבצע את השטיפה.

שלב 3 – פאנלים ותריסים:

במהלך השיפוץ האזורים הקטנים של הפאנלים והתריסים נוטים להתלכלך המון. קשה יותר להוציא מהם את השבבים וכתמי הצבע מבין המסילות, אולם זהו בהחלט דבר שאין להתעלם ממנו. מיד לאחר השיפוץ בצעו את הניקיון של הפאנלים והתריסים להשלמת חלקי הבית.

שלב 4 – חלונות:

במהלך טיטוא האבק ובוודאי במהלך השיפוץ, האבק יכול גם להעלות למעלה לאוויר ולהידבק על קירות הבית ועל החלונות. לכן שימו לב בעת ניקיון אחרי שיפוץ שאתם עוברים גם על חלונות הבית ואם צריך לפרקם גם כן תוכלו לעשות זאת ביתר קלות לפני הכניסה לבית או הכנסת הרהיטים אליו.

לסיכום; ניקיון הבית הוא תמיד משימה חשובה גם אם לא תמיד יש לנו כוח אליה. ניקיון אחרי שיפוץ חשוב פי כמה ואם אין לכם את היכולת או הזמן לבצע את העבודה כמו שצריך, כדאי לשכור חברה מקצועית שתבצע את העבודה עבורכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30