ניקוי שטיחים, חברת פוליש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

חלל הבית הוא הדבר החשוב ביותר והשימור עליו הוא די פשוט- שמירה על רהיטים ופריטים בבית. הרהיטים והפריטים בבית שומרים על מראה הבית יותר נוח ואסתטי וכך כיף יותר להיכנס לבית, לשהות בו ולארח משפחה וחברים.

 

אז איך שומרים על הבית?

כדי לשמור על הבית נקי ואסתטי, צריך לשמור על הרהיטים והפריטים שמעצבים אותו. אז איך עושים זאת? בקלות- חברת ניקיון תדאג להגיע עד לביתכם לנקות לכם את הרהיטים והפריטים היקרים לכם שקניתם במיטב כספכם. חברת הפוליש תנקה לכם את הספות, הכורסאות, ואפילו את השטיחים.

השטחים הם הפריט שצובר הכי הרבה לכלוך בבית, בעיקר אם יש לכם ילדים קטנים שנוטים לאכול בסלון את הארוחה שלהם. השטיחים צוברים במשך שנים רבות לכלוכים, כתמים, אבק ואפילו חיידקים. על מנת לשמור על השטיח שלכם חדש כמו במעמד הרכישה, חברת הניקיון מציעה ניקוי שטיחים במחיר מוזל.

את השטיחים לא ניתן לשטוף או לכבס במכונת כביסה בגלל סוג הבד שלו ובעיקר בגלל גודלו. לכן, חברת הניקיון מציעה לשטוף לכם את השטחים במחיר מוזל וכך תוכלו ליהנות משטיח כמו חדש.

 

למה כדאי לכם להזמין חברת פוליש לבית שלכם?

מרצפות הבית גם הן מתמודדות עם לא מעט לכלוכים, אבק, וכתמים שלא ניתן להסיר אפילו עם חומרים פעילים. ככל שהזמן עובר הרצפה צוברת שכבות שומן ולכלוך שלא ניתן להסיר בעזרת חומרי ניקוי וזה הזמן של חברת פוליש להיכנס לתמונה- הם יקרצפו לכם את הרצפה בעזרת מכונת פוליש שתבריק לכם את המרצפות כמו חדש כאילו הרגע התקינו אותם וכל זה- במחיר מוזל שלא תמצאו בשום מקום אחר. את הפוליש עושים כל מספר שנים וככה אין צורך שתקרעו את הכיס שלכם על מנת שהרצפה שלכם תהיה מבריקה ותוכלו ליהנות מבית צח.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30