מתכננים נכון: מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מטבח?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צילום:freepik

אין ספק שבשנים האחרונות המטבח נחשב לחלל הכי חשוב בבית, בטח ובטח לאור העובדה שהוא הולך ללוות אתכם למשך שנים רבות.

חושבים להזמין מטבח חדש? קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לתכנן אותו נכון.

מה התקציב שלכם?

אנחנו יכולים ללכת סחור סחור, לדבר על מטבח מודרני, מטבח כפרי, ידיות אינטגרליות, פתיחה בטאץ' וכל מה שתרצו. אך אם תכנון המטבח החדש לא נכנס במסגרת התקציב שלכם, מה עשיתם בזה?

אתם מתכננים מטבח לטווח רחוק, כך שבמידה ומסגרת התקציב שלכם מוגבלת, מומלץ להשקיע בפרמטרים הקריטיים ולתת להם עדיפות על פני הפרמטרים האחרים. בכל אופן, אל תתפשרו על איכות הפרזול והצירים של קלפות, זה קריטי הרבה יותר ביחס לחיפוי זכוכית לקיר לדוגמה.

מה הצרכים שלכם?

בסופו של דבר, תכנון המטבח צריך להיות מושפע באופן ישיר מהצרכים שלכם. במידה ואתם משפחה קטנה שהמטבח עבורה הוא לא קודש הקודשים ואתם לא מבשלים הרבה, תוכלו להסתפק במדיח כלים קטן יותר ובכיריים קטנים יותר למשל.

זכרו, השיקול שלכם לא צריך להיות רק עיצובי, אלא גם פונקציונאלי. לכן, אם אתם מבשלים הרבה במטבח, אתם צריכים משטח שיש רחב שיאפשר לכם לבשל בנוחות.

עם או בלי אי?

שאלת השאלות, עם או בלי אי? אז נפתח בשורה התחתונה, רוב הלקוחות כיום מזמינים מטבח מודרני עם אי. האי מעניק למטבח מראה יוקרתי ואם הוא מעוצב כמו שצריך, כל מי שיכנס אליכם הביתה יגיד וואו.

בנוסף, במידה ואתם משפחה עם ילדים קטנים, האי הוא ממש בגדר המלצה מחייבת. לא רק שהוא ישמש את כל בני המשפחה בזמן הארוחה, יש לו גם תפקיד חברתי משמעותי, שכן הוא מלכד את כל בני המשפחה למקום אחד ומאפשר קצת זמן איכות ביחד.

מה כיווני האוויר?

לפני שאתם מגיעים לפגישה עם מעצב בחברה כמו פאפא מטבחים, מומלץ להצטייד בתכנית הדירה. כך, המעצב יוכל לבדוק מה כיווני האוויר של המטבח ויוכל למקם את הכיריים והכיור במקומות הנכונים.

 לדוגמה, רוב המעצבים יבחרו שלא למקם את הכיריים ממש מתחת לחלון, שכן בניגוד לדעה הרווחת, הרוח עלולה לדחוק את ריחות הטיגון לפנים הבית ולא מחוצה לו.

אגב, דווקא את הכיור מומלץ למקם מתחת לחלון, שכן כך יתאפשר ייבוש מהיר של הכלים ולא תצטרכו להעמיד אותם לייבוש על השיש למשך ימים ארוכים.

כמה נקודות חשמל יש?

אם כבר יש בידכם את תכנית החשמל, מומלץ מאד להגיע איתה לפגישה עם המעצב. כך, הוא יוכל למקם בצורה נכונה את כל מכשירי החשמל של המטבח, כמו מקרר, תמי 5, מיקרו, תנור וכיריים. בלי התכנית הזו, למעצב יהיה מאד קשה לתכנן את המטבח בצורה חכמה.

חשוב לציין – אם אתם נמצאים עדיין בשלב הבנייה, אל תחסכו בנקודות חשמל. ככל שיהיו יותר נקודות חשמל במטבח, כך למעצב תהיה את הגמישות לעצב אותו כמו שצרים. אגב, תמיד תצטרכו להטעין את הלפטופ או הטלפון שלכם במטבח, זה ישתלם לכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30