מתי להזמין הובלה עם מנוף?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אם אתם עוברים דירה מקומה גבוהה בבניין בלי מעלית או אם אתם עוברים לדירה בקומה גבוהה בלי מעלית, כדאי מאוד שתבררו על שירות הובלה או מנוף. הובלה עם מנוף היא שירות הרלוונטי עבור מגוון רחב של צרכים כגון: אם הריהוט שלכם לא נכנס בדלת הדירה החדשה שאתם עוברים אליה, אם הריהוט שלכם כבד מדי ומסורבל מדי להעביר אותו במעלית או במדרגות, אם הריהוט לא נכנס במעלית ועוד. הובלה עם מנוף היא הובלה שמתבצעת דרך החלון באמצעות מנוף ייעודי שמעלה או מוריד את הציוד בהתאם לצורך.

סוגים של מנוף להובלה

מרבית הסוגים של ההובלות הביתיות מתבצעות עם מנוף הרמה אשר קרוי גם מנוף סולם. מנוף סולם הוא מנוף עם סולם גדול ומאובטח שיכול להגיע לגבהים רציניים. אל הסולם מתחברת פלטת ברזל גדולה עם גלגלים ועליה ניתן להעמיס ציוד וארגזים. ניתן להעמיס על הפלטה גם ציוד כבד. את המנוף הסולם מחברים בזווית אל קצה החלון או המרפסת ומחליקים את הציוד למטה. אם אין אפשרות להשתמש במנוף סולם, ניתן להשתמש במנוף זרוע שהוא למעשה זרוע ברזל גדולה שמחוברת לפלטה גדולה שעליה מעמיסים את הציוד ומורידים אותו למטה. מדובר על מנוף שמתאים מאוד עבור הובלות כבדות והשימוש העיקרי בו הוא בדרך כלל במקומות שבהם אין מקום למנוף עם סולם כגון: רחובות צרים ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני הובלה עם מנוף?

הובלה עם מנוף חייבת להתבצע על ידי מנוף עם רישיון וכן, חייב להיות עליה ביטוח שיכסה נזקים שיכולים להיגרם לציוד שלכם. כמו כן, לפני שאתם מזמינים מנוף להובלה חשוב מאוד שתוודאו שיש לו גישה גם באוויר וגם בקרקע. כלומר, שיש מקום חנייה למנוף בסמוך למשאית של ההובלה ושיש מרפסת או חלון גדולים שדרכם ניתן להוריד את הריהוט והציוד או להכניס אותו לבית. חשוב שתדעו שגם אם אין לכם חלון גדול זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על הובלה עם מנוף. לעיתים יהיה אפשרי שהמנוף יעלה את הדברים לגג או לפעמים יהיה אפשר לפרק את הריהוט.

מי מזמין את המנוף?

אם אתם זקוקים להובלה עם מנוף במרבית המקרים חברת ההובלה שתבחרו בה היא זאת שתזמין את שירותי המנוף, אולם, חשוב מאוד שתוודאו שהדבר מופיע בהצעת המחיר. לעיתים ניתן למצוא חברות הובלה שיש להן מנוף משל עצמן. חלק מחברת ההובלה מציעות מנוף חיצוני אך זה לא אמור להשפיע עליכם. בכל מקרה, טרם אתם מזמינים חברת הובלות כלשהי חשוב שתוודאו מראש שיש לה אופציה של הובלה עם מנוף, במידה ויעלה הצורך בכך או במידה ואתם מתכננים מראש להיעזר במנוף בתהליך ההובלה.

הובלה עם מנוף היא לא הובלה זולה אבל יחד עם זאת, לא כדאי להתפשר על חברת הובלות רק בשל מחיר זול יותר שהיא מציעה על שירותי מנוף.

צריכים שירותי מנוף עם הובלה? פנו אל מובילים בהובלות: https://www.movers.org.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30