משפצים בשלום: דרכים שיעזרו לכם לעבור את השיפוץ בשלום

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

עומדים לשפץ את הבית? הגעתם למקום הנכון, אנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן. במאמר הבא נסביר למה חשוב להגדיר את מטרת השיפוץ והתקציב שלו וגם, איך שומרים על התכולה במהלך השיפוץ? כל התשובות.

הגדירו מה מטרת השיפוץ

שיפוץ כולל של הבית, וגם שיפוץ חלקי שלו, זו אחלה "הזדמנות" עבורכם להתפזר. מה זה אומר בפועל? שאם לא תהיו ממוקדים, בקלות אתם יכולים למצוא את עצמכם מתפזרים משיפוץ מקומי של המקלחת, לשיפוץ כולל של הבית.

לכן, לפני שאתם ממהרים לצאת לדרך, שבו עם עצמכם או עם בן/בת הזוג שלכם ונסו לאפיין ולדייק את המטרות. אם המטרה שלכם היא לשפץ את חדר האמבטיה בלבד, התמקדו רק בזה. אחרת, אתם יכולים למצוא את עצמכם נכנסים להרפתקה שיהיה לכם מאד קשה לצאת ממנה.

הגדירו את התקציב שלכם

האמת היא שזה אחד הטיפים החשובים במאמר הזה, אם לא החשובים שבהם.

הגדירו את התקציב שלכם מראש ואל תחרגו ממנו. ממש בנו לכם קובץ אקסל מסודר עם ההוצאות ובדקו שיש לכם אפשרות לעמוד בהן.

בכל הקשור לשיפוץ הבית, זה כל כך קל להתפזר עם התקציב ואתם לא מאמינים כמה מהר אתם יכולים למצוא את עצמכם באתגר שלא חשבתם עליו.

התאימו את התקציב לציפיות שלכם, זה יסייע לכם לעמוד בו. מה זה אומר בפועל? שאם יש לכם תקציב מסוים לשיפוץ המטבח, אל תמהרו לבחור במטבח ושיש הכי יוקרתיים שיש, אם אתם לא יכולים לעמוד בזה.

בחרו קבלן שיפוצים אמין

אחרי שהגדרתם את מטרת השיפוץ והתקציב שלכם, זה הזמן להתחיל במלאכת החיפוש אחר קבלן שיפוצים אמין ומקצועי.

ראשית, בדקו שקבלן השיפוצים שלכם רשום בפנקס הקבלנים. מה זה אומר בפועל? שמדובר בקבלן רציני ואמין, כזה שעבר את כל ההסמכות ויש בידיו את כל הרישיונות המתאימים על מנת לבצע את העבודה.

שימו לב שאם מדובר בשיפוץ קטן, אפשר בהחלט להסתפק בשיפוצניק מומלץ שיכול לבצע את העבודה לא פחות טוב.

בנוסף, קראו את כל חוות הדעת וההמלצות על קבלן השיפוצים או השיפוצניק שלכם. ודאו שמדובר בקבלן אמין, כזה שנוהג לעמוד בזמנים, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן על העבודה.

אחסנו את תכול הדירה שלכם

תגידו, חשבתם פעם מה אתם הולכים לעשות עם כל תכולת הדירה שלכם במהלך השיפוץ? אז כן, אתם צריכים לחשוב על פתרון שיסייע לכם לשמור על התכולה שלכם במהלך השיפוץ ולא, אתם לא חייבים למכור אותה…

הפתרון המומלץ במצבים כאלה הוא לאחסן את התכולה במקום בטוח שמיועד לכך. כמה זה עולה? תוכלו להשוות מחירים לאחסון תכולת דירה ולקבל את ההחלטה אם להיעזר בשירות או שלא.

מה זה בעצם אחסון תכולת דירה? מדובר בשירות שמספק מענה ללקוחות שצריכים לאחסן את התכולה שלהם לזמן קצוב, ברוב המקרים כשמשפצים את הבית או כשעוברים דירה.

במידה ואתם מתכוונים להשתמש בשירות הזה, יש לנו כמה טיפים עבורכם.

ראשית, בחרו בחברה שמספקת את השירות באזור המגורים שלכם, על מנת שבמידה ותצטרכו גישה לאחד מהפריטים שלכם, לא תצטרכו לנסוע רחוק.

בנוסף, בחרו בחברת אחסון שיש לה ביטוח על התכולה שלכם. אתם לא יודעים מה יכול לקרות בזמן הזה שהתכולה נמצאת במחסן. היא עלולה להיפגע כתוצאה מהצפה, שריפה ואפילו להיגנב.

דרשו מנציג החברה שיציג לכם את הביטוח. במידה והחברה לא מבוטחת, פשוט המשיכו בחיפושים אחר חברה אחרת.

לפני שאתם סוגרים עם חברת אחסנה, קפצו רגע לראות את המחסנים שלה. ודאו שמדובר במחסנים מתוחזקים ונקיים. חברות אחסון מקצועיות נוהגות לתחזק את המחסנים שלהן על בסיס שוטף, לנקות ואף לבצע הדברה נגד מזיקים.

זהו, כעת כשיש לכם את כל הטיפים המקצועיים על איך עוברים את השיפוץ בשלום, אתם יכולים לצאת לדרך. בהצלחה!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30