משפצים את הבית? כך תשמרו על התכולה במהלך השיפוץ

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

משפצים את הבית? בשעה טובה. אם אתם חוששים שתכולת הדירה שלכם תינזק כתוצאה מהשיפוץ, הגעתם למקום הנכון.

במאמר הבא נסביר איך תוכלו לשמור על התכולה בזמן השיפוץ, מדוע מומלץ לשכור שירות של אחסון תכולת דירה וגם, איך בוחרים חברת אחסון אמינה? כל התשובות.

איך שומרים על התכולה בזמן שיפוץ?

התשובה לשאלה הזו תלויה בסוג השיפוץ שאתם מתכוונים לעשות בבית. במידה ואתם הולכים לעשות שיפוץ מקומי וקטן, תמיד תוכלו להעביר את התכולה למקום בטוח בבית ולשמור עליה.

בנוסף, תוכלו לכסות את הספות ואת הפריטים יקרי הערך באמצעות יריעות ניילון גדולות או שמיכות שאתם לא צריכים.

במידה ואתם מתכוונים לעשות שיפוץ כולל בבית, סביר להניח שתצטרכו פתרון קצת יותר מקצועי לתכולה שלכם. אחד הפתרונות המומלצים הוא אחסון תכולה בשיפוץ.

ישנן דרכים נוספות שאנשים רבים מאמצים ובכלל זה מכירת הרהיטים או מסירתם. מעבר לרצון להתחדש, רבים אינם מודעים לאפשרות לאחסן את הרהיטים לתקופת השיפוץ ולכן הם מוצאים את עצמם עם הוצאות גבוהות ולא מתוכננות בריהוט מחדש של הבית.

שירותי אחסנה יכולים לעזור לכם להימנע מהוצאות מיותרות ולהישאר במסגרת התקציב שקבעתם בתחילה.

מה זה שירות אחסון תכולת דירה?

מדובר בשירות שיאפשר לכם להוציא את התכולה מהבית בזמן השיפוץ ולאחסן אותה במחסנים ייעודיים שמתוחזקים על ידי חברות מקצועיות שזה הייעוד שלהם.

כיום קיימות בשוק מגוון חברות שמציעות מגוון סוגים של אחסנות. החל מאחסון לטווח קצר והמשך בשירותים לטווח ארוך.

משך הזמן שבו אתם צריכים לאחסן את התכולה יכול להיות גמיש ולהתאים באופן מושלם לתקופת השיפוץ, כך שתוכלו לאחסן את החפצים מיד בתחילה ולהחזירם לביתכם, מיד עם סיום התהליך.

מה צריך לדעת לפני ששוכרים את השירות?

אחסון דירה בזמן שיפוציםזה לא משחק ילדים ואתם צריכים לוודא שהתכולה שלכם עוברת לידיים שאפשר לסמוך עליהן.

בחרו בחברת אחסון אמינה ומקצועית, כזו שיש לה ניסיון במתן שירותי אחסנה וכמובן רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים שממליצים עליה.

אל תתביישו לבקש מנציג החברה להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה, על מנת לוודא האם מדובר בחברה מקצועית ואמינה, כזו שחרטה על דגלה את דגל השירות.

בנוסף, בדקו שלחברת האחסון יש ביטוח שמכסה אותה במקרים של פגיעה בתכולה כתוצאה מגורם שלישי. התכולה שלכם יכולה להינזק כתוצאה משריפה, שיטפון, רעידת אדמה ואפילו מזיקים שחדרו למחסן.

אנחנו יודעים, אתם בסך הכל משפצים את הבית ורוצים לאחסן את התכולה שלכם במחסן כלשהו למשך זמן מה, אך עדיין, אל תקלו בזה ראש. גשו פיזית למחסנים ובדקו שהם מתוחזקים כמו שצריך, שהם נקיים ושהתכולה מסודרת באופן המצופה.

שימו לב – סביר להניח שבמשך תקופת השיפוץ תצטרכו גישה לפריטים שלכם, כך שההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור חברה שיש לה מחסנים באזור המגורים שלכם.

כמה עולה שירות אחסון דירה?

עלות השירות היא לפי כל חודש אחסון ותלויה במשך הזמן שבו תצטרכו לאחסן את תכולת הדירה במחסנים.

מעבר לכך, ככל שתשכרו את השירות לטווח ארוך יותר, כך המחיר הכללי יעלה אך עשוי לרדת ברמה החודשית.

בכל מקרה, אנו ממליצים לקחת לפחות שלוש הצעות מחיר מחברות שונות ולהשוות בניהן. בסופו של דבר, אתם צריכים לבחור בהצעת המחיר שנראית לכם הכי מקצועית מבין השלוש, לאו דווקא בזו שמציעה לכם את המחיר הכי זול.

זהו, עכשיו כשיש לכם את כל הטיפים המקצועיים בנושא אחסון דירה, אתם יכולים לצאת עם השיפוץ שלכם לדרך. שוב, אל תשכחו לבדוק שלחברת האחסון יש ביטוח, על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך.

בהצלחה!

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30