מרקיזה ושיש אבן קיסר

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

מרגישים שהגינה שלכם חמה ולא מצליחים ליהנות ממנה עד הסוף? המטבח שלכם מתקלף וכבר לא מתאים לכם לעיצוב הבית או שסתם אתם אחרי שיפוצים בבית החדש שלכם ומחפשים לשנות את עיצוב הבית? הגיע הזמן להתחדש במרקיזה ושיש אבן קיסר חדשים לבית.

ישנם סוגים רבים של סוככים ופרגולות על מנת לשמור על הצל בביתכם ביניהם מרקיזות. 

 

קצת על מרקיזה..

סוכך המרקיזה נותן מענה מיידי לבעיית השמש בקיץ ולהגנה מפני הגשמים החזקים בחורף.

המרקיזה בנויה משלד שעשוי מאלומיניום ומכיסוי שעשוי מבד או מפלסטיק לבחירת הלקוח. המרקיזה נפתחת ע"י חבל. ניתן להתקין מנוע חשמלי או גיר ידני וכך זה יחליף את פעולת הפתיחה של המרקיזה באמצעות חבל. מרקיזה שנפתחת ע"י חבל היא פעולה פשוטה של משיכה קלה והיא לא דבר קשה. הפתיחה של המרקיזה החשמלית לא דורשת מאמץ פיזי לפתוח אותה וזה מקל על תהליך פתיחת/ סגירת המרקיזה.

מחירו של המרקיזה לא יקרה, וזה מאפשר לכם ליהנות מהגינה/ מרפסת שלכם במחיר מועט. בתמורה למחיר נמוך תקבלו מרקיזה לבית שלכם איכותית, קלה לתפעול, לא דורשת ניקיון יסודי מידי חודש וקלה לתחזוקה.

 

פיתרון פשוט וקל לעיצוב המטבח שלכם

ואם כבר אתם משנים את עיצוב הבית שלכם ומוסיפים לו מרקיזה שמגיעה בשלל צורות, צבעים וסגנונות לפי טעמכם האישי, תקציבכם ועיצוב ביתכם, הגיע הזמן להחליף גם את משטח העבודה במטבח שלכם.

אם אתם מארחים חברים, משפחה או סתם מבשלים עם הילדים במטבח, הגיע הזמן להתחדש במשטח עבודה איכותי למטבח.

ישנם סוגים רבים למשטחי עבודה במטבח ביניהם שיש אבן קיסר, שיש גרניט, פורצלן, דקטון וכו'.

במידה ואתם מעוניינים במטבח חזק עמיד אבל אתם לא מרבים להשתמש ולבשל בו, משטח הבישול המתאים לכם היא שיש אבן קיסר מהסיבה הפשוטה- אבן קיסר הוא אבן חזק ועמיד אבל לא במיוחד. חסרונו היחיד של שיש אבן קיסר הוא החוזקה שלו- הוא לא עמיד בפנים סירים חמים או שריטות של סכין. במידה ותניחו עליו סיר או מחבת חמה, יהיה שינוי מקומי בגוון השיש ובמקרים קיצונים יהיה סדקים.

ניקוי שיש הגרניט הוא פשוט ומתבצע ע"י מטלית לחה. במידה ויש לכלוכים קשים, ניתן לגרד את הלכלוך באמצעות כלי פלסטיק אך צריך להיזהר שלא ישרוט את השיש ויש להימנע מלהתיז חומרים חזקים כמו מסיר שומנים על השיש כדי לשמור על צבעו.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים לחדש את הבית בצורה הכי זולה ואיכותית שיש, עליכם להתקין למרפסת המדהימה שלכם מרקיזה ולהתקין במטבח משטח שיש העשוי מאבן קיסר.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30