מרפסות תלויות ברמת השרון

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בעבר היה מודל העמודים, המודל השכיח ולמעשה הבלעדי לבניית מרפסות. במודל זה נתמכה כל מרפסת על ידי עמודים שנמתחו תחתיה או אל הקרקע, או אל המרפסת בקומה שמתחת. מודל זה אפשר בנייה של מרפסות בתצורה מאוד מוגבלת, כשכל המרפסות חייבות להיבנות בטור אחיד זו מעל זו, וכן לא אפשר הוספה של מרפסת בקומה עליונה מבלי שמתחתיה תהיינה מרפסות שיוכלו לתמוך בה. מרפסת תלויה הוא המודל החדש שמשנה את התחום כולו, ואם אתם רוצים להוסיף מרפסת לביתכם ברמת השרון, תוכלו למצוא חברות מקצועית המתמחות גם בהוספת מרפסות תלויות ברמת השרון. על מרפסות תלויות, יתרונותיהן והמאפיינים שלהן, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של קבוצת עידן, המציעה את השירות של הוספת מרפסות תלויות ברמת השרון.

מה זה מרפסת תלויה?

מרפסת תלויה היא מרפסת שאינה תלויה בתמיכה מתחתיה, אלא מעוגנת אל קיר המבנה ונשענת על פלטפורמת פלדה הנמתחת מרצפת הבית. למעשה, כיום נבנות מרבית המרפסות במודל של מרפסת תלויה, ולו בכדי להתנתק מהכורח לבנות את כל מרפסות הבניין בטור אחד אחיד ולאפשר גמישות אדריכלית גדולה יותר בתכנון ועיצוב הבניין. מרפסת תלויה היא למעשה פתרון שעומד בפני עצמו ולא תלוי בסביבתו. אם בעבר היכולת להוסיף מרפסת הייתה תלויה ביכולת למתוח עמודי תמך עד הקרקע או עד מרפסת אחרת מתחת, הרי שהיום אין לכך כל משמעות וניתן להוסיף מרפסת בכל קומה וללא כל תלות במרחק מן הקרקע או בהימצאות של מרפסות אחרות בבניין.

האם מרפסת תלויה היא חזקה ויציבה דיה?

התשובה היא בהחלט כן. מרפסות תלויות הם מכלולים הנדסיים לכל דבר ועניין, וככאלה עומדות בכל העקרונות והכללים ההנדסיים בענף הבנייה. יחד עם זאת, כאשר מדברים על האופציה של הוספת מרפסות תלויות ברמת השרון, צריך להבין שיש גבול לגודל המרפסת שניתן לבנות במודל זה. כך למשל, אם אתם מעוניינים לבנות מרפסת גדולה במיוחד בשטח של עשרות מטרים רבועים ויותר מכך, תהיו חייבים להוסיף לה תמיכה של עמודי תמך. מרפסות אלה אפשר למצוא בעיקר בקומות ראשונות מעל קומת הקרקע, כששטחן יכול להכפיל את שטח הבית כולו. אחרי שאמרנו את זה, במרבית המקרים מדובר במרפסת שמש סטנדרטית בשטח של 10-30 מ"ר ובגדלים האלה אין כל בעיה לבסס את הוספת המרפסת על בסיס מודל המרפסת התלויה.

כיצד מבוצעת הוספת מרפסת תלויה?

הוספת מרפסת תלויה מבוצעת תחילה באמצעות תכנון אדריכלי והנדסי שבמסגרתו נבחן המיקום הטוב ביותר להצבת המרפסת, האפשרות לפתוח פתח בקיר הבטון לצורך יצירת מפתח דלת למרפסת וכן המבנה והתצורה של המרפסת ביחס להעדפות הלקוח ולמגבלות ההנדסיות הקיימות במקום. בשלב זה יש להשלים גם את התהליך של הגשת בקשה לקבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה ממוקם הבניין. בשלב זה יש להחליט גם על אחת משתי האפשרויות שבאמצעותן תוכלו להוסיף מרפסות תלויות ברמת השרון: האופציה של מרפסת בטון בנויה או האופציה של מרפסת פלדה. לכל אחת מהאופציות האלה ישנם יתרונות וחסרונות שלא זה המקום להרחיב עליהם, אך בהחלט חשוב ורצוי לברר אותם עם הגורמים המקצועיים איתם אתם עובדים, לפני שאתם מקבלים החלטה.

בהמשך הדרך, מבוצעות עבודות הכנה נדרשות ובכלל זה ניסור בטון בקיר השלד על מנת ליצור מפתח דלת למרפסת, קיבוע ועיגון של קורות פלדה שישמשו לצורך נשיאת המרפסת, התקנת עוגנים על קירות המבנה והסרת אריחי חיפוי בהתאם לצורך. לאחר מכן מתחיל תהליך הבנייה של המרפסת או התקנה שלה (במקרה של מרפסת פלדה) ולבסוף ריצוף, תשתיות מים, חשמל, גז ותקשורת על פי הצורך וגמר. המדובר על תהליך מהיר יחסית שיכול להעמיד לרשותכם מרפסת חדשה לחלוטין מבלי שאתם צריכים להתייעץ עם השכנים או להתנות את ההחלטה בקרבתכם לקרקע.

קבוצת עידן מתמחה במגוון רחב של עבודות במעטפת החוץ של הבניין, ובכלל זה גם הוספת מרפסות מכל הסוגים ובכל ההיקפים והגדלים. החברה מציעה גם שירות של הוספת מרפסות תלויות ברמת השרון ואוחזת בניסיון רב בעבודה מול עיריית רמת השרון בכל הנושא של הוצאת היתרי בנייה, וזאת כמובן מעבר לרמה המקצועית הגבוהה והפיקוח ההנדסי הצמוד של התהליך עד לאישור סופי של המרפסת.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30