מרפסות שמש בנתניה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הוספת מרפסת, סגירת מרפסת, שיפוץ מרפסת, איטום מרפסת, הוספת טור מרפסות לבניין שלם, הוספת מרפסת תלויה לדירה בודדת – יהיה סוג הפרויקט שלו אתם זקוקים אשר יהיה, אם אתם רוצים לבצע עבודה כלשהי סביב מרפסת קיימות או מרפסת חדשה, אתם רוצים למצוא גורם מקצועי המתמחה ספציפית בתחום של מרפסות שמש בנתניה, ולבטח לא לבסס את הפרויקט על שיפוצניק כללי שאין לו את הידע והניסיון הנדרש בעבודה עם מרפסות שמש. מהן האפשרויות העומדות בפניכם בהתאם לסוג הפרויקט אותו אתם מעוניינים להוציא אל הפועל, ומדוע חשוב שהפרויקט ינוהל ויבוצע על ידי גורם מקצועי המתמחה בתחום של מרפסות שמש בנתניה ולא על ידי שיפוצניק כללי? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

הוספת מרפסות שמש בנתניה – מהן האופציות העומדות לרשותכם?

הוספת מרפסת שמש הוא פרויקט סופר מקצועי שיכול להיות כרוך באתגרים שונים ומגוונים, המחייבים היכרות עם התחום וידע מקצועי סביב בניית המרפסת על פי כל הכללים ההנדסיים המחייבים בהיבטי בטיחות, עוד לפני שדיברנו על התכנון האדריכלי ועיצוב המרפסת. כך למשל, אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה ומעוניינים להוסיף מרפסת שמש בדירה שלכם, בחזית בה אין כל יכולת לייצר תמיכה במרפסת מלמטה, מה האפשרות שעומדת בפניכם? ובכן, במקרה כזה האופציה היחידה העומדת בפניכם היא האופציה של מרפסת תלויה, קרי מרפסת שנשענת על פלטפורמת פלדה הנמתחת החוצה מהבית עצמו ומעוגנת אל קירות המבנה החיצוניים. במקרה כזה, היכולת שלכם להוסיף מרפסת אינה מוגבלת על ידי הקומה בה אתם ממוקמים ואינה מותנית בכך שגם הקומות שמתחתיכם יבנו מרפסת.

מרפסת פלדה או מרפסת בטון

ואחרי שהחלטתם על התצורה המיטבית להוספת המרפסת, האם נכון לכם יותר לבנות מרפסת תלויה מפלדה, מרפסת המבוססת על בנייה קלה או מרפסת בטון בנויה? מהי תצורת המרפסת שתאפשר לכם מקסימום שטח ומקסימום גמישות בעיצוב ובתצורה, על אף שמדובר במרפסת תלויה שאינה נתמכת על ידי הקרקע? שאלות אלה מהוות את קצה קצהו של האתגר המקצועי הכרוך בהוספת מרפסת ואשר איתו אמור להתמודד גורם מקצועי המתמחה בתחום של מרפסות שמש בנתניה. גם עבודות משלימות כמו סגירת מרפסת, שיפוץ מרפסת, ריצוף מרפסת או איטום מרפסת, מחייבות ידע מקצועי מתמחה בתחום המרפסות, שכן מדובר ברכיב בנייה שמצד אחד מהווה חלק אינטגרלי מהבית שלנו, אבל מצד שני נמצא חשוף לחלוטין לפגעי הטבע ומזג האוויר. איטום מרפסת הוא סיפור שונה לחלוטין מאיטום משטחים ואזורים בתוך הבית. צביעת מרפסת חייבת אף היא לעמוד בסטנדרטים ספציפיים המתאימים לצביעת חוץ ואשר צביעת פנים אינה רלוונטית להם. מכל הסיבות האלה, בכל עבודה שאתם מעוניינים לבצע סביב מרפסת שמש, אתם רוצים להזמין גורם מקצועי המתמחה בעבודה עם מרפסות ולא להסתמך על איש שיפוצים כלליים.

מרפסות שמש בנתניה

מי מבצע עבודות הקשורות למרפסות שמש?

ככלל, בין שאתם רוצים להוסיף מרפסת תלויה בדירה שלכם ובין שאתם מעוניינים להקים טור של מרפסות לאורך המבנה כולו ולטובת כל הדירות בבניין, בפניכם עומדות שתי אפשרויות: גיוס גורם מקצועי המתמחה בתחום של מרפסות שמש בנתניה באופן ספציפי ובלעדי, או גיוס חברת בנייה שמציעה, בין היתר, התמחות גם בתחום של מרפסות שמש. אלו הם למעשה שני הגורמים היחידים שיכולים לתת לכם מענה מלא לכל שלבי הפרויקט תוך הבטחת האלמנטים ההנדסיים והבטיחותיים, לצד האלמנטים הפונקציונליים והאסתטיים הכרוכים בהוספה או בשיפוץ של מרפסת שמש.

קבוצת עידן היא חברה המספקת מגוון רחב של שירותי בנייה לפרטיים, עסקיים ולבניינים משותפים, ובכלל זה מתמחה בהוספת מרפסות תלויות, מרפסות עמודים, טורי מרפסות לבניינים שלמים, מרפסת בודדת לדירה בודדת בכל קומה, סגירת מרפסות, שיפוץ מרפסות, בידוד ואיטום מרפסות, קירוי והצללת מרפסות ועוד שירותים רבים בתחום של מרפסות שמש בנתניה.

במסגרת שירותי החברה, מבצעת קבוצת עידן את כל מרכיבי הפרויקט, החל מבחינת האפשרויות העומדות בפני הלקוח ומתן ייעוץ מקצועי מקיף ויסודי בדרך לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבור הלקוח. בהמשך לכך, מבצעת קבוצת עידן את כל שלבי התכנון לרבות גיבוש תכנית אדריכלית והנדסית בליווי אדריכל ומהנדס בניין מוסמכים, הגשת בקשה להיתרי בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית נתניה, גיבוש מפרט וכתב כמויות ועד ביצוע איטום של המרפסת, עבודות גמר ותוספות כדוגמת פרגולה, קירוי, סגירת חורף, סגירת זכוכית ועוד.

קבוצת עידן 1500+ מרפסות נמסרו עד היום

בפרויקטים לבניינים משותפים, מסייעת קבוצת עידן בכל תהליך הגיבוש של כלל הדיירים סביב המטרה, ניהול ישיבות דיירים וגיבוש מהלך מוסכם על כלל הדיירים על מנת לאפשר את הוצאתו אל הפועל ללא התנגדויות. יתרונה של קבוצת עידן, מעבר כמובן ליכולות המתקדמות שלה בתחום של הוספה, בנייה ושיפוץ מרפסות שמש, הוא יכולתה לשלב בפרויקט אלמנטים נוספים שעשויים להידרש או שהלקוח עשוי להיות מעוניין בהם כמו למשל איטום מעטפת בניין, חיזוק או החלפה של חיפוי חוץ, צביעת קירות חוץ של הבניין, שיקום בטון וברזל וכל עבודה אחרת המיועדת לשקם את חזיתות הבניין. אלו הם כמובן לא רכיבים הכרחיים ובמקרים רבים כלל אין צורך בבחינתם, אבל אם גם נושא זה מעניין אתכם, הרי ששילובם במסגרת פרויקט מרפסות שמש בנתניה, יכול לחסוך לכם כסף רב ולהעניק תוצאה מקיפה ויסודית יותר שתעניק למבנה עוד עשורים ארוכים של חיים שקטים ובטוחים.

מה לגבי היתרי בנייה? מי דואג לזה?

התהליך של הוספת מרפסת שמש הוא תהליך מורכב שמחייב התייחסות הנדסית, אדריכלית, אסתטית ולא פחות מכך, גם רגולטורית. על פי החוק, כל שינוי מבני שנעשה במרחב חוץ או פונה כלפי חוץ, חייב בקבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה ממוקם המבנה. המשמעות היא שלצורך הוספת מרפסת, או אפילו לצורך סגירתה, יהיה עליכם לקבל היתר בנייה מעיריית נתניה וגם בהיבט הזה מבצעת עבורכם קבוצת עידן את העבודה מא' ועד ת'. בכלל זה, בונה עבורכם הקבוצה את תכנית הבנייה האדריכלית שכוללת בתוכה את כל מרכיבי העבודה, את כל חומרי הגלם ואת כל המאפיינים המבניים של המרפסת על פי הקריטריונים הנדרשים על ידי וועדת התכנון והבנייה. קבוצת עידן מגישה בשמכם את הבקשה להיתר בנייה, מנהלת את כל ההתקשרות מול עיריית נתניה ולבסוף גם משיגה לכם את ההיתר הנדרש.

מן הסתם, כל פרויקט העוסק בתחום של מרפסות שמש בנתניה, כולל בתוכו עוד שורה של מרכיבים רגולטוריים, הנדסיים, אדריכליים ואסתטיים ומכאן החשיבות בניהול הפרויקט על ידי גורם מקצועי ומתמחה כמו קבוצת עידן. ריבוי גורמים מקצועיים וריבוי אנשי מקצוע שאינם קשורים זה לזה, יכול רק לסבך את הפרויקט, להוריד מתחושת האחריות של כל אחד מהגורמים המעורבים ובסופו של דבר להוביל לתוצאה טובה פחות, שלא לומר מסוכנת. קבוצת עידן היא למעשה קורת הגג שתחתה מסופקים לכם כל מרכיבי הפרויקט וברמת המומחיות הגבוהה ביותר בשוק, כך שאתם לא תצטרכו לדאוג לדבר מלבד המחשבה על איך תרצו לנצל את המרפסת החדשה שלכם ואיך תרצו לעצב אותה כדי שתהפוך לפינת החן של הבית. קבוצת עידן מעמידה לרשותכם את כל אנשי המקצוע שלה בכדי להבטיח שזה אכן מה שתוכלו להשיג בתום הפרויקט.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30