מסירת בית פרטי ללקוח

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

לקוחות רבים מחכים בקוצר רוח לקבלת טופס 4 ולכניסה המיוחלת לדירת החלומות שלהם. התכנון והבנייה כוללים שלבים שונים במחזור חיי הפרויקט כאשר בכל שלב מושקעים משאבים רבים להשגת התוצאות הטובות ביותר.
תכנון המרחב, בחית אריחים וכלים סניטריים, מטבח מושקע וכמובן ריהוט ואביזרים משלימים. הדירה נמסרת כאשר המבנה עבר בדיקת הנדסית מקיפה המעידה על הבטיחות שלו וכן חיבור לתשתיות השונות כמו מים, גז, תקשורת. טופס האכלוס מאפשר לקבלן למסור עבורכם את הדירה כאשר ההחלטה אם לגור במבנה או להשכיר אותו אינדיווידואלית ומשתנה מדייר לדייר. כמו כן, קיים פרוטוקול מסירה המציין את כלל מתקני הדירה וכמובן שהדירה תימסר רק לאחר ששולם עלות הנכס על ידי הדייר.
לאחר סיכום וביצוע כל הפרטים הטכניים, אפשר להחליט איך להתקדם בתהליך מול קבלן הבנייה כאשר יש מי שמעדיפים לגור בנכס עצמו ואחרים להשכיר לאחרים. בכל מקרה, אחד הדברים שחשובים לדיירים הוא לקבל את הבית נקי ונעים לשהייה, במצב בו הם יכולים להיכנס פנימה עם הרהיטים והחפצים האישיים שלהם.

לא עוברים לפני שמנקים

יש לקחת בחשבון שלאחר תהליך הבנייה המרחב הפנימי עשוי לכלול שאריות בנייה, מלט, רובה ולכלוך שנותר כשריד מהבנייה וההתקנות השונות. לכלוך לאחר בנייה הוא לכלוך קשה יחסית ולכן, ידרוש שימוש בתכשירי ניקוי מקצועיים עוצמתיים המבוססים על רכיבים פעילים שיודעים לפרק לכלוך קשה, מזהמים, ממיסים ושומנים. חשוב מאוד לבצע התאמה מקסימלית בין סוג התכשיר ובין התשתית והפעילות שרוצים להשיג בעת הניקוי.
בשלב הראשון כדאי להשתמש בתכשיר ייעודי להסרת שאריות בנייה אשר מטרתו היא להכין את החלל לקראת שהייה ולהיפטר מלכלוכים עיקשים. תכשיר ניקוי מעין זה מבוסס לרוב על חומצות ואינהיביטורים שיכולים להסיר אבנית, משקעי סידן וכן חלודה ושאריות רובה. מומלץ לבחור תכשיר בעל כושר הקצפה, שכן הקצף יכול להיכנס גם למקומות צרים ומאתגרים במיוחד ועובד בעוצמה גבוהה וכן מתאים לשימוש על מגוון תשתיות מחומרים שונים כמו קרמיקה, פורצלן, זכוכית, נירוסטה ופלסטיק. בעקבות הבנייה יכולים להיווצר בחלל ריחות לא נעימים ויידרש תכשיר ניקוי מקצועי לנטרול ריחות לא נעימים שיכול להסיר, בין היתר, כתמי חלודה מאבן או שאריות של רובה אקרילית. חשוב לדעת שחומרי בנייה שונים שנשארים זמן רב עשויים ליצור קשיי נשימה ופגמים אסתטיים. מומלץ להעדיף חומרים המבוססים על חומצות אורגניות מוחלשות אשר בניגוד לחומצות מלח או חומצה זרחתית אינם מעשנים ואינם מצהיבים את התשתית.

מכינים את הבית לעתיד נקי יותר


אפשר להתאים את עוצמת התכשיר לדרגת הניקיון ובמקרים מאתגרים במיוחד, להשתמש בתכשיר שיכול גם לפרק מלחים, הפרשות מינראליות, ציפת סיד, שאריות צמנט ועוד. לרוב זו תהיה חומצה סופר מרוכזת, אך כדאי להעדיף כזאת ללא ריח, שאינה פולטת גזים רעילים ואינה מלבינה את התשתית.

דרך מצוינת למסור בית נקי ונעים לטווח ארוך היא גם להשתמש במסיר עובש שגם מוסיף שכבה שעשויה למנוע היווצרות נשנית של פטריית עובש. פטריה העשויה לגרום לאלרגיות ובעיות נשימה. מומלץ לבצע הסרת עובש ואיטום בחללים הנוטים לרטיבות כמו למשל בחדרי רחצה ומטבחים. בכל מקרה, אפשר לבצע ניקוי יסודי משולב בחיטוי ובריסוס ולהתמקד בפרטים ואזורים שיהיה קשה לגשת אליהם לאחר אכלוס כמו למשל, רצפות תחת ארונות, בוידם לפני שהוא מועמס בפריטים, אמבטיה ועוד. קיימת אפשרות לניקוי עצמאי או לפנות לחברת ניקיון המצוידת בתכשירים מקצועיים ובמכונות תעשייה חזקות במיוחד כמו מכונת שטיפה בלחץ ושואבי ענק. הדרך הנעימה להיכנס לדירה ריחנית, חדשה ויפה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30