מנעולן פיקס – שירותי פורץ מנעולים בפריסה ארצית

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הדלת של הבית נטרקה לכם באופן פתאומי, המפתח לא עליכם והסיר נשאר עומד על האש? ואולי זו בכלל הדלת של העסק שמסרבת להיפתח בדיוק ביום הכי עמוס מבחינת עבודה? 

לא משנה מהי הסיבה, כשיש צורך בהגעה מהירה של מנעולן או פורץ מנעולים מורשה – זה הזמן לפנות למנעולן פיקס – שירות מנעולנים מקצועי בכל אזורי הארץ במחירים נוחים והוגנים. להלן סקירת השירותים בהם מנעולני החברה יוכלו לעזור לכם בכל שעות היממה.

 

התמחות בפריצת מנעולים

השירות הנפוץ ביותר שתמצאו אצל מנעולן פיקס הוא פריצת מנעולים. תמיד עדיף להזמין פורץ דלתות מקצועי ולא לנסות לבצע זאת באופן עצמאי, על מנת שלא לגרום לנזק חמור לדלת עצמה. מנעולני החברה מסוגלים להתמודד עם כל סוגי המנעולים (מנעולי צילינדר, מנעולי תלייה, מנעולי רתק, מנעולים חכמים ועוד) ועם כל סוגי הדלתות (דלתות כניסה ודלתות פנים מכל המותגים), לא רק בהקשר של בתים ומשרדים אלא גם בכל הקשור לדלתות ומנעולים של רכבים מכל הדגמים וכספות מכל הסוגים. לרוב, הפריצה של דלת כניסה תסתכם בביצוע החלפה של צילינדר תקול אך במקרים אחרים יהיה צורך בהחלפה של כל מנגנון המנעול, כולל לשונית וידית. במקרה של פריצת רכבים, לעיתים יהיה צורך גם לשכפל או לשחזר את המפתחות או השלט של הרכב, להחליף או לתקן את הסוויץ' וגם בזה מנעולני החברה מתמחים.

 

פריצת מנעולים – אבל לא רק

מקובל לחשוב שמנעולנים מקצועיים מתמחים רק בשירותי פריצה אך למעשה הם יודעים גם כיצד להתקין מגוון רחב של אלמנטים שמשדרגים את רמות האבטחה והשימוש בדלתות ומנעולים. הנה כמה דוגמאות לשירותי ההתקנה האלה, כפי שתמצאו אצל חברת מנעולן פיקס:

  • התקנת מנעולים מיוחדים (חכמים, ביומטריים, מנעולי רתק, מנעול מגנטי ונוספים) – מתאימים במיוחד למקומות עבודה שבהם רוצים להבטיח שרק בעלי הרשאה יוכלו להיכנס.
  • התקנת סגר ביטחון לדלת – אלמנט זה מגדיל את רמת האבטחה של הדלת באמצעות אמצעי נעילה נוסף. הדבר מומלץ מאוד בבתים עם ילדים קטנים או קשישים.
  • התקנת עינית לדלת – הדרך הטובה ביותר לראות מה מתרחש בצד השני שמעבר לדלת היא באמצעות עינית הצצה. העינית יכולה להיות רגילה על בסיס עדשת זכוכית, או אלקטרונית שמעבירה את המידע החזותי הנקלט למסך שנמצא בתוך הבית ובמקרים המתקדמים יותר גם מקליטה ו/או מחוברת לאפליקציה ייעודית אליה ניתן להתחבר מכל מקום. 
  • התקנת ידיות בהלה – אמצעי אבטחה שמאפשר יציאה מהירה דרך דלתות במקרה חירום. ידיות אלו משמשות במבנים ציבוריים, מקומות עבודה ועסקים ומחוייבות על פי חוק בכל מבנה ציבורי. למעשה, לא ניתן לקבל רישיון עסק בלי התקנה שלהן. ניתן למצוא מספר סוגים של ידיות בהלה (רגילות, חשמליות), למטרות שונות (אש, חירום) ובעיצובים שונים. 

 

דגשי האיכות הנוספים של מנעולן פיקס

כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים, אתם בוודאי רוצים שיהיה מדובר באדם מקצועי ואמין, כזה שלא יגרום ליותר נזק מתועלת ושלא ינצל לרעה את הגישה לאמצעי הנעילה של הבית, העסק, הרכב או הכספת שלכם. ההתקשרות עם מנעולן פיקס תספק לכם את השקט הזה. כל מנעולני החברה עברו את ההסכמה הנדרשת ואף מחזיקים באישור משטרתי לבצע את עבודתם. תוסיפו לכך התחייבות להגעה מהירה ומחירים נוחים ותקבלו את כל דגשי האיכות הנדרשים מחברה שכדאי להזמין ממנה שירותי פריצה מקצועיים.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30