ממלכת הפרגולות והצללה לבית

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

מרגישים שהבית שלכם מואר מידי? שהמרפסת שלכם חשופה מידי לשמש החמה ולגשם החזק? בא לכם לחזור הביתה לאחר יום ארוך בעבודה וליהנות מבית מוצל וקריר?

ממלכת הפרגולות והצללה לבית מציעה לכם פיתרון לבעיית האור בבית בחודשי הקיץ ומחסה למרפסת החדשה והמושקעת שלכם בחורף.

כיום ישנם המון סוגים של מחסות למרפסת והצללה לבית ביניהם סוככים ופרגולות.

הסוככים והפרגולות הן הפיתרון הנפוץ ביותר לבעיית האור בביתכם/ גשם במרפסת שלכם.

 

כיצד נוכל להשיג בית מוצל וקריר?

התקנת הסוככים היא דבר פשוט ולא מורכב, הנותן מענה מיידי לבעיית מזג האוויר בישראל ויש לו עמידות גבוהה אפילו כדי להישאר שנים. סוככים בישראל ניתנים להתקנה ללא אישור מהעירייה מה שמקל על התהליך והופך את החוויה לנעימה יותר.

הסוככים הן קלות לתפעול, לא צריך להתעסק בזה יותר מידי והתחזוק שלו קל מאוד. את הסוככים לא צריך לנקות כל תקופה מה שמקל מאוד על התחזוק שלו.

בנוסף, פרגולות יכולות גם הן לשמש כפיתרון לבעיית האקלים. פרגולות הן דבר מאוד יציב וחזק מה שמאוד חשוב למרפסת שלכם שיחזיק מעמד בתנאי מזג האוויר. בסופו של דבר, הלקוח משלם על המרפסת/ גינה שלו אלפי שקלים כדי ליהנות ממנו לשנים רבות ופרגולות הן הדבר המתאים לגינה שלכם. 

ממלכת הפרגולות והצצלה לבית מציעה את שירותה במחיר מוזל, כך תוכלו לעצב את הפרגולה לפי טעמכם האישי, התקציב שלכם ומה הכי מתאים למרפסת שלכם וכך תוכלו ליהנות ממרפסת/ גינה איכותית ויפה במחיר מוזל.

בנוסף לפרגולות, ישנם פתרונות רבים לבעיית האוד בתוך הבית שהם לרוב וילונות או תריסים.

מחיר הוילונות/ התריסי הוא זול מאוד, ונותן מענה מיידי מעכשיו לעכשיו לבעיית האור בבית. ההתקנה של התריסים/ וילונות היא קצרה מאוד, תוך כמה שעות ויש לכם בית מוצל וקריר ללא כל מאמץ. התפעול של התריסים/ וילונות לא מצריכה מאמץ כלל, זה הדבר הכי פשוט שיש. 

במידה והחלטתם לתלות וילון, ההסרה שלו היא דבר פשוט מאוד ולא מצריכה בעל מקצוע או מאמץ כדי להוריד אותו. ניתן לכבס את הוילון בפשטות והוא מתנקה מכל הליכלוכים שלו בקלות ללא כל מאמץ. דבר זה מקל מאוד על תהליך הניקיון בבית ונותן בית  מראה חמים ונעים, ואף מוסיף ליופי של הבית.

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30