מי זה מודד מוסמך למדידת מגרש ומה מחיר העבודה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

כאשר אתם רוכשים מגרש ומתכוונים לבנות עליו בית, אתם כבר מושקעים היטב. הן כלכלית והן רגשית, בתוך הפרויקט. ישראלים רבים נתקלים בקשיים בירוקרטיים לא פשוטים בדרך לבית החלומות שלהם, כך שכבר הגעתם אל היעד, אין ספק כי מדובר על אירוע מרגש אותו אין לקחת בקלות ראש.

אבל, רגע לפני שאתם שועטים אל עבר המשימה, אנחנו רוצים להזכיר לכם מספר פרוצדורות אליהן יש להתייחס לפני שמתחילים בשלב הבניה. מכיוון שהשלב הראשון הוא כמובן למדוד את המרחב כדי לתכנן את בית החלומות שלכם בצורה הטובה ביותר.

בדיוק בשביל זה יש מודד מוסמך למדידת מגרש. מדובר על איש מקצוע מיומן, בעל הכלים וההכשרה המתאימה, זה שיגיד לכם בדיוק מה גודל המרחב כדי שאתם ואנשי המקצוע שבחרתם תוכלו לבחור ולתכנן את בית החלומות שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על התהליך ועל העבודה של מודד מוסמך, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.


מה ההכשרה של מודד מוסמך

אתם אולי לא שמעתם על המקצוע הזה, אבל האמינו לנו כי אין מרחב, בית, דירה, מקום עבודה, שלא מדד אותה מודד מוסמך מורשה. הלימודים וההכשרה של מודד מוסמך יכולים להגיע עד ארבע שנים והם כוללים כמה הכשרות שונות.

הסיבה לעודף רגולציה בתחום נובעת כמובן מתקנות הבטיחות של משרד השיכון. הרי ללא מדידה מדויקת, לא נוכל לקבל את ההחלטות ההנדסיות הנדרשות לאורך התהליך של בניית הבית.


איך ניתן למצוא מודד מוסמך למדידת מגרש מומלץ

מכיוון שרבים מאיתנו לא הכירו במקצוע הזה עד לרגע האמת, לא פעם, אלו שלא מגיעים מענף הבניה, עלולים להתקשות במציאה של איש המקצוע המתאים למשימה. מה שאתם כן יכולים לעשות הוא אחד משני דברים:

  1. לבקש את הרישיון של בעל המקצוע:מכיוון שאנחנו מדברים על ענף בו יש פיקוח מחמיר של משרדי הממשלה, מודד מוסמך חייב להיות בעל רישיון אותו יש לחדש אחת לחמש שנים. כך שאין שום סיבה שלא תוכלו לבקש מבעל המקצוע את הרישיון שלו כדי להיות בטוחים כי אכן מדובר באיש המוסמך לביצוע המשימה.
  2. לבקש המלצה מבעלי המקצוע איתם אתם עובדים:בין אם אתם עובדים עם אדריכאלים, מהנדסים ומעצבי פנים, כולם מכירים את אנשי המקצוע העדיפים עליהם בענף הבניה. אין שום סיבה שתעברו את התהליך לבד. אם אתם לא בטוחים אתם יכולים לפנות לאנשי המקצוע המועדפים עליכם כדי להיות בטוחים כי אתם עושים את המעשה הנכון.


כמה זמן נמשכת המדידה ומה מחירה

כמובן שהדבר תלוי בגודל המגרש וברמת המורכבות של העבודה. אבל, בגדול, מודד מוסמך לא צריך יותר מכמה שעות כדי להגדיר את גודל המרחב בצורה מדויקת.

המחיר משתנה מפעם לפעם. הטווח נע בין כמה מאות שקלים ליותר מאלף, כמובן בכפוף לגודל השטח ומורכבות המשימה.

 

בשיתוף עם https://surveyor1.co.il/

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30