מטבח פונקציונלי ודקורטיבי הפנינה של השיפוץ דירה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ כולל של הבית, המחייב יציאה ממנו אל דיור חלופי זמני, מאפשר שיפוץ יסודי של המטבח, לרבות הריסת קירות בו הוספת מחיצות,שיפוץ דירה הכולל  החלפת ריהוט וציוד ישנים בו בחדשים, הוספת פרקט או ריצוף בקרמיקה, חיפוי חדש של קירות, מיקום שונה של ציוד קיים או שינוי כללי כאשר נוספים במטבח ציוד ואביזרים חדשים.

חידוש מטבח ההופך אותו למתחם שנוח יותר לעבוד בו, שבמרכזו נשמר חלל גדול מספיק לתנועה, שמיקום הדברים בו מקל על הגישה אל הציוד בעת הכנת האוכל, שהמטבח כולו הוא מתחם בטיחותי גם עבור ילדים, כל אלה הם דברים שצריכים להילקח בחשבון בעת השיפוץ.

חידוש מטבח מאפשר שינויים מתחייבים שהם תוצאה של ניסיון מצטבר בשימוש במטבח הקיים. לא אחת תוך כדי תנועה חשים במגבלותיה בגלל סיבות שונות והשיפוץ הוא הזדמנות מצוינת לתת מענה למגבלות אלה, לצמצמן ואף לבטלן, ככל שניתן.

חשיבות הייעוץ המקצועי

תמיד רצוי להעדיף את שירותיה של חברת מטבחים מקצועית, העובדת על פי תקן האיכות הבינלאומי I.S.O 9001  המשתמשת בטכנולוגיות ייצור ועיצוב מתקדמות ומשוכללות, חברה שיש לה ניסיון רב שנים, היכרות עם מגמות רווחות בעולם בתחום המטבחים.

חשוב לדעת, כי ייעוץ של אנשי מקצוע עשוי לחסוך ללקוחות שני משאבים יקרים מפז: זמן וכסף. תחת קורת גג אחת מתבצע הייצור, השיווק וניתן השירות. כאשר יש לכם כתובת אחת, קל יותר לתכנן ולבצע ולקבל מוצר מוגמר בתוך מסגרת זמן מוגדרת ומוסכמת מראש.

אחד החללים הכי חשובים בבית, הוא ללא ספק חלל המטבח. זה חלל בו אנחנו מבלים שעות ארוכות במהלך היום, בין אם זה בבישול, אפייה והכנת אוכל ובין אם זה לסיבות אחרות. אנחנו משקיעים לא מעט זמן בתכנון ועיצוב של המטבח וגם לא מעט כסף בתהליך.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30