מה צריך לוודא לפני שבוחרים את החברה שתתקין לנו את המעלית בבניין?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ בניינים זו דרך לכבד את העבר אך להסתכל על העתיד. לבניינים ישנים יש אופי מיוחד ולכן השאיפה לשמר אותם גדלה. עם זאת, עליהם להתאים לתקני בניה עכשוויים ולספק מענה לצרכים מודרניים של האוכלוסייה. כמו כן, שיפוץ המבנה עוזר ליצור יותר מרחב, להפחית את צריכת האנרגיה, להביא את המבנה לסטנדרטים עדכניים של בניה, לשפר את נוחות המגורים של הדיירים, כמו גם את האסתטיקה של המבנה עצמו ולהציע את הפתרון הנכון והמתאים ביותר לדרישות שונות ומגוונות.

התקנת מעלית

הדרך לשדרג בניין – להתקין מעלית

שיפוץ בניין זהו פרויקט הנדסי מורכב שדורש ידע, יכולות ביצועיות ומידת מיומנות רבה. לדיירים בבניינים יש דרישות שונות ומגוונות להן שיפוץ הבניין יכול לספק מענה. מעבר להגדלת תחושת הבטיחות והתאמת המבנה לסטנדרטים הטכניים, ההנדסיים, הבטיחותיים והמבנים שחלים כיום על ענף הבניה, שיפוץ הבניין יכול לשפר את איכות החיים ממש. זאת בעיקר אם בוחרים להתקין במבנה מעלית. התקנת מעלית יכולה להעלות את ערך הדירות בבניין ולשפר את חייהן של משפחות צעירות עם עגלות תינוקות, קשישים, בעלי מוגבלות או כל דייר או דיירת שמגיעים הביתה עם שקיות ונאלצים לעלות אתן במדרגות.

תהליך התקנת מעלית

אם אתם מתגוררים בבניין ישן ללא מעלית וכבר החלטתם לבצע בו שיפוץ, מומלץ ורצוי שתנצלו את ההזדמנות לפנות לחברה המתמחה בהתקנת מעליות כדי לקבל הצעת מחיר.

התקנת מעלית בבניין אינה מורכבת כמו שאתם אולי עשויים לחשוב וחברה מקצועית יכולה להציג בפניכם את האפשרויות הזמינות והטובות ביותר. אם בבניין כבר יש מעלית אך זו מעלית ישנה, תוכלו בהחלט לשקול גם שירות של שיפוץ מעליות. שירות זה מאפשר לכם לשדרג את המעלית (במידה וקיימת בבניין) הן מבחינה אלקטרומכנית והן מבחינה דקורטיבית, כך שתעמוד בסטנדרטים החדשים של הבניין המשופץ.

לפני שבוחרים חברה להתקנת מעליות, ודאו את הדברים הבאים:

חשוב שהעבודה תהיה מקצועית על מנת שהמעלית שתותקן תעמוד בכל התקנים החדשים של משרד העבודה ומשרד התקנים הישראלי. רצוי שהחברה בה בוחרים תהיה מורשה מטעם משרד העבודה להתקנה ומתן שירות בתחום. על החברה להיות בעלת ותק וניסיון, מומלץ של כמה שיותר שנים, במתן שירות לכל סוגי המעליות. גם הצוות שמעסיקה החברה צריך להיות מקצועי, מיומן, יעיל ואדיב כדי לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. חברה שמספקת שירותים טכניים כמו תחזוקה ואחזקה של מעליות צריכה גם צוות טכנאים בעל הכשרה מתאימה, המיומנים בביצוע העבודה בכפוף לתקינה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30