מה זה שיש נפטון?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צילום:freepik

חלק גדול מהמוצרים הביתיים נתונים לבחירתכם האישית: אתם יכולים להחליט האם לרכוש אותם או לוותר עליהם. אלא ששיש הוא לחלוטין לא אחד מהם. למעשה, מדובר באחד המוצרים הבודדים שכל בית חייב בהם, שלא ניתן להכין או לייצר אותו אותו לבד, בוודאי שגם לא להתקין אותו באופן עצמאי.

שוק השיש: מיליארדי שקלים בכל שנה

בשל הצורך העצום בשיש, מדובר מטבע הדברים גם בשוק בהיקפים עצומים. ההערכות מדברות על מיליארדי שקלים בשנה שתעשייה זו מגלגלת ולכן לא מפתיע שבענף כה רווחי, עשרות חברות לוקחות חלק ומציעות להתאים עבורכם את השיש הטוב ביותר, למדוד, לתכנן ולהתקין. את השיש שאתם אמורים לרכוש במעמד בניית בית חדש או במסגרת השיפוץ, תוכלו להתאים באופן אישי בחברת שיש נפטון, המספקת מגוון רחב של סוגי שיש וסגנונות שיתאימו לעיצובים ולפרקטיקות משתנות בחיי הבית.

על שיש טבעי והדרך להוזלה

חשוב להדגיש ולומר כי השיש במהותו עשוי ממינרל טבעי טהור כמו גרניט, שמופק בתהליך שמקורו בבטן האדמה ובטמפרטורה של מאות מעלות צלזיוס. על כן, תוכלו לרכוש שיש גרניט טבעי עבור המטבח ויתר חללי הבית שלכם וליהנות מהמשטח ברמה הגבוהה ביותר, בעמידות המושלמת וללא כל חסרונות, פרט למחירו היקר מאוד.

ועם זאת, קיימת דרך שבה ייתכן שתוכלו להשיג שיש גרניט בזול: פלטות השיש נחתכות למידות של 5-6 מ"ר, מה שמתאים למטבחי הסטנדרט הישראליים שנבנים במידות דומות. אלא שלפעמים, עיצוב או בנייה ייחודיים מצריכים גודל וחיתוכי שיש אחרים ולכן לא יהיה ניתן להשתמש באותה פלטת שיש והיא תמתין מיותמת במחסן, במסגרת מה שלעתים מכנים בענף "שאריות". חברת שיש נפטון ורבות אחרות שמאחסנות שאריות משיש שהותקן או שהיה בלתי תואם, ישמחו מאוד להיפטר מהשאריות הללו. אם קיימת שארית שתואמת את מה שחיפשתם הן בסוג והן במידה, תקבלו עליה הנחה יפה ומשמעותית מאוד.

שיש סינתטי: אותה האיכות בפחות כסף

לצד הגרניט, פועלים סוגי שיש רבים וטובים לא פחות, שהופקו בתהליך סינתטי על ידי הדמיית מעבדה של תנאי הטבע הטבעיים. הטמפרטורה הגבוהה והשימוש בלחץ בעשרות אלפי טון, הופך את המשטח לבעל חלק גדול מאוד מתכונותיו של השיש הטבעי וגם מהווה בחירה זולה בהרבה. לקוחות רבים שבוחרים בשיש סינתטי, נהנים ממשטח עמיד לטווח ארוך, בלתי דוהה או נשחק, כאשר בהתאם לסוג, חלק מהמשטחים אף יהיו דוחי כתמים, שריטות, רטיבויות ובקטריות.

חשבו על הצרכים ורק אז על העיצוב

השיש הטוב ביותר הוא זה שמספק עבורכם את כל האיכויות והדרישות שציפיתם לקבל, יחד עם קליעה למסגרת התקציב שברשותכם. ההמלצה של חברת שיש נפטון היא לחשוב לעומק על כל הצרכים שהשיש אמור לשרת (לדוגמה – הנחת סיר רותח ישירות, דבר שחלק מסוגי השיש לא יוכלו לעמוד בו) וגם על ההתנהלות מול השיש לאורך החיים (לדוגמה – ניקיון השיש, מה שבחלק מהסוגים עשוי להגביל את היכולת להשתמש בחומרים חזקים מידי כמו אקונומיקה). כאשר כל הפרמטרים ישוקללו יחד, תוכלו להתפנות לבחירת הדגם, הטקסטורה והצבעים שאתם מעדיפים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30