מדוע שיקום בניין הוא כה חשוב כיום?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מדינת ישראל היא לכאורה מדינה צעירה באופן יחסי למדינות אחרות בעולם ובכל זאת אם אנו מסתכלים על המצב בשוק הבנייה בישראל אנו רואים כי יש הרבה מאוד בניינים בני 50 שנה, 40 שנה או שלושים שנה. העניין עם בניין ישן זה העובדה כי הוא יכול להיות מסוכן למגורים. אז מה עושים עם אנו גרים בבניין ישן שעומד ליפול או שמהווה סכנה לדיירים?  התשובה היא שמה שאנו צריכים לעשות זה לבצע שיקום של הבניין. עליכם לדעת כי שיקום בניינים הוא דבר מאוד נפוץ והוא הדרך הטובה ביותר להחזיר את הבניין למצבו הרגיל. עליכם להבין כי הבניין שלכם לא יכול להיות מסוכן וזאת מכיוון שהוא יאיים על חייכם ויסכן אתכם בצורה נרחבת ועל כן אתם חייבים לתקן את הליקויים בבניין שלכם ולא להתפשר על נושא זה.

האם כדאי לי לבצע תמ"א 38 בבניין שלי?

לא רבים חושבים על כך אך תמ"א 38 היא נהדרת לשקם את הבניין שלכם. עולה השאלה מדוע לבצע תמ"א 38 אם כן אתם צריכים להבין כי בתור דיירים בבניין אתם מרוויחים המון מהתמ"א. מה אתם מרוויחים? אם כן בעקבות התמ"א אתם מקבלים ממ"ד, מרפסת, בית חדש או משופץ, חניה ועוד. ומה הקבלן מרוויח מן התמ"א? אם כן הקבלן מקבל את שתי הקומות העליונות בבניין החדש ואת הבתים הללו הוא יכול למכור וכך הוא מרוויח מן השיפוץ של הבניין. כך יוצא כי מתמ"א 38 מרוויחים גם הדיירים וגם הקבלן ולכן זה דבר כל כך מבוקש ומקובל כיום.

מה ההבדל בין יזם תמ"א 38 לקבלן תמ"א 38?

עליכם לדעת כי גם בתמ"א 38 צריך לקבל טופס 4 וזה משהו שלא נתון במחלוקת. על רקע זה עולה בוודאי אצלכם השאלה מה ההבדל בין יזם של תמ"א 38 ובין הקבלן של תמ"א 38? אם כן אתם צריכים להבין כי אלו שני דברים שונים לגמרי. הקבלן אחראי על הבנייה של הבניין ואילו היזם אחראי על קבלת האישורים מגופי התכנון ומן העירייה. היזם גם אחראי על הקשר עם הדיירים והוא מחתים אותם על הסכמה לבצע את התמ"א. עליכם להבין כי שני התפקידים חשובים וכי ללא היזם או הקבלן אי אפשר לבצע את הפרויקט וזה משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון.

האם זה פשוט לקבל אישורים לתמ"א 38?

היכנסו לאתר https://torem.co.il ולמדו עוד על הנושא של קבלת אישורים לבניין שלכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי פרויקט של תמ"א 38 מחייב אתכם לקבל אישורים מהעירייה ומגופי התכנון וזה התפקיד של היזם להשיג את האישורים. עלינו לציין כי האישורים הללו לא ניתנים לכל אחד וכיום זה קשה לקבל אישורים לתמ"א 38 ועל כך יש לתת את הדעת.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30