כניסת דיירים לבית פרטי חדש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

תהליך הכניסה לבית החדש יכול להיות דרך טובה לשפץ את הבית לפי הטעם שלכם. מה השלבים בשיפוץ הבית? במה אתם צריכים להתחשב במהלך שיפוץ הבית? הנה מה שאתם צריכים לדעת לפני הכניסה שלכם לבית החדש.

השלבים בשיפוץ הבית

הפוטנציאל הטמון בבית

שיפוץ בית פרטי שונה מפרויקט בניית בית פרטי לפני השיפוץ תערכו סיבוב בבית החדש ותראו מה הפוטנציאל הגלום בו. לפעמים מדובר בכמה תיקונים קטנים כמו צביעת הקירות והתקנת פרקט או תיקונים גדולים כמו הוספת חדר ממ"ד או בניית מרפסת חדשה בבית.

תקציב לתהליך השיפוץ

אתם צריכים לבדוק כמה כסף נשאר לכם לשיפוץ הבית אחרי קניית הבית, לקיחת המשכנתא, קניית ריהוט ואביזרים לבית ושכירת שירותי הובלות שיובילו במועד עתידי את הציוד מהבית הישן לבית החדש. ברגע שתדעו מה התקציב שלכם, תוכלו להכין רשימה של הדברים שאתם צריכים – שכירת אנשי מקצוע שישפצו לכם את הבית, בקשת אישורים מתאימים מהרשויות (בניית מרפסת, לדוגמא, מצריכה אישורים מהעירייה בגלל שאתם משנים את נוף העיר), חומרי הבנייה הנדרשים. במה צריך להתחשב? תמיד תשאירו כסף מסוים לבלת"מים וחריגות שרוב הסיכויים תיתקלו בהם במהלך השיפוץ או בניית בית פרטי.

חיפוש באינטרנט אחר רעיונות עיצוביים

אם אתם רוצים לחסוך את הכסף על מעצב פנים, תריצו חיפוש באינטרנט ותראו מה הכיוון העיצובי שאתם רוצים לתת לבית שלכם. בא לכם בית בסגנון כפרי? תראו מה אפשר להוסיף או לשפץ בכל חדר כדי לתת לו את הטאץ' הכפרי שאתם רוצים. במה צריך להתחשב? המוסיף גורע. לפעמים שיפוץ של ארונות המטבח תוך כדי שמירה על האותנטיות שלו, יכולים לצאת יותר יפה מאשר שיפוץ כללי של כל המטבח.

שכירת אנשי מקצוע אמינים

במהלך תהליך השיפוץ, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע אמינים שיבצעו לכם את השיפוץ ביעילות, אמינות ובזמן סביר. אם אתם רוצים לבצע עבודות חשמל, תעסיקו חשמלאים מוסמכים ואם אתם רוצים לבנות מרפסת או חדר חדש בבית, תעסיקו מפקח בניה שיפקח על הבנייה בבית שלכם. מפקח הבנייה עובד בשבילכם ותפקידו לפקח שמהלך השיפוץ נעשה בשימוש חומרים איכותיים על ידי צוות מיומן בעל ניסיון רב בעבודה.

קבוצת עידן לשיפוץ הבית החדש שלכם

קבוצת עידן חברה קבלנית שיש לה ניסיון רב בשיפוץ וחידוש בתים פרטיים. חברתנו מעסיקה בעלי מקצוע מומחים שיהפכו את הבית החדש שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו! חשוב לנו להקשיב לרצונותיו של הלקוחות שלנו ולממש אותם תוך כדי הקפדה על חומרים בנייה איכותיים והיצמדות ללוח הזמנים והתקציב הרצויים.

מעוניינים להגיע לפגישת ייעוץ? התקשרו אלינו עכשיו לטלפון: 1700-70-90-30.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30