כמה עולה צביעת בניין?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הבניין כבר לא נראה כפי שנראה פעם? אתם מתחילים לזהות קילופי טיח, כתמי צבע, לכלוך עקשן, סדקים ופגמי בטון וברזל במעטפת החיצונית של הבניין? מה שאתם צריכים, וזה בהנחה כי פגמים אלה לא משקפים סיכונים בטיחותיים, אלא פגמים אסתטיים בלבד, זה גורם מקצועי שיבצע עבורכם פרויקט לצביעת הבניין. אז כמה עולה צביעת בניין? בכדי לענות על השאלה הזאת, צריך להבין תחילה במה כרוך פרויקט כזה ומומחי הבנייה של קבוצת עידן יסבירו לכם בדיוק את זה, ממש בשורות הבאות.

צביעת בניין

מה כולל פרויקט צביעת בניין ואיך זה משפיע על המחיר?

המחשבה הראשונה שעשויה לעלות בראשכם כאשר אתם מתכננים לצבוע את הבניין היא, שמדובר סך הכל במריחת שכבה אחת או שתיים של צבע ובזה נגמר העניין. בפועל, מדובר בפרויקט מורכב הרבה יותר ויש לכך שתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא שבכדי לצבוע את קירות החוץ של בניין משותף, יש צורך להגיע לכל פינה ופינה על גבי מעטפת הבנייה, גם כאשר מדובר בקומה החמישית, השישית או העשירית של הבניין. בכדי להגיע לכל הפינות הללו נדרש פיגום שאותו יש להקים על גבי הקרקע ולפרוש לרוחב ולגובה כל חזית הבניין, או פיגום תלוי הנתלה מראש המבנה. רק מרכיב זה יכול לייקר מאוד את הפרויקט, הן לאור העלויות הישירות הכרוכות ביישום הפיגום והן לאור המורכבות הרבה שנוצרת בביצוע העבודה על גבי פיגום חוץ.

הסיבה השנייה היא, שצביעת הבניין היא רק שלב אחד מתוך מספר שלבים שיש להשלים לפני ואחרי. בכדי לצבוע את הבניין יש להכין תחילה את שטח הפנים של מעטפת הבניין, וזה אומר לנקות את המעטפת, להסיר טיח רופף, לבצע עבודות שיקום בטון לרבות סתימת חורים בבטון הקירות וסתימת סדקים, לבצע טיפול בברזל חשוף וחלוד ולמרוח שכבת פריימר שמקשרת בין קירות הבניין ובין שכבות הצבע שייושמו על גביה. רק לאחר מכן מבוצעת פעולת הצביעה עצמה ולאחריה מבוצעות פעולות נוספות שכוללות החלפת מסתורי כביסה, צביעת מעקות וסורגים, צביעה וסידור של צנרת חוץ, איטום חלונות ואיטום בניין.

כפי שניתן לראות, לצבוע מעטפת חיצונית של בניין זה ממש לא כמו לטפס על סולם ולצבוע את קירות הבית ולמורכבות היתרה הזאת יש כמובן השלכות על עלות הפרויקט. אז כמה עולה צביעת בניין? על כך בהמשך.

מבנה העלויות של פרויקט צביעת בניין

בהזנקת פרויקט צביעת בניין יש לקחת בחשבון מספר סוגים של עלויות הכרוכות בביצוע והשלמת הפרויקט. בכלל זה, יש לקחת בחשבון עלויות אנשי מקצוע, עלויות חומרי גלם, עלויות זמן עבודה ועלויות ציוד. פרויקט צביעת בניין הוא אינו פרויקט שבו נעשה שימוש בכמויות גדולות של חומרי גלם, אבל עדיין נדרשת כמות גדולה מאוד למשל של צבע וטיח על מנת להשלים שכבה אחת או שתיים של צבע לחזיתות הבניין. בשורות המעטות שעומדות לרשותנו לא נוכל לפרט את כל רכיבי העלות של פרויקט צביעת בניין, אבל אתם בהחלט יכולים להכין את עצמכם לעלויות שנעות באזור של עשרות אלפי שקלים ובמבנים גבוהים גם מאות אלפי שקלים ואלו, יש לזכור, מתחלקים בין כלל דיירי הבניין, כך שההוצאה לכל בעל דירה היא סבירה בהחלט.

מי מבצע פרויקטים של צביעת בניין?

כפי שאתם כבר מבינים כעת, צביעת בניין הוא פרויקט מורכב ופרט לשאלה כמה עולה צביעת בניין, חשוב גם לדעת מי מבצע אותה. קבוצת עידן היא חברה המתמחה בכל עבודות הבנייה והשיפוצים בבניינים משותפים ובמרחבי החוץ שלהם. בכלל זה, מבצעת החברה פרויקטים של צביעת בניין משותף על כל מרכיבי הפרויקט, משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב הביצוע והגמר מבלי שאתם צריכים לעשות דבר. החברה דואגת להיתרי בנייה, לגיבוש תכנית בנייה, לחישוב עלויות, לניהול הפרויקט בהיבטי תקציב, לוחות זמנים ועמידה בהוראות התכנית והיתרי הבנייה, לגיוס אנשי המקצוע, להשכרת כל הציוד הנדרש לרבות הפיגום הנדרש וכמובן לפיקוח צמוד של מהנדס בניין בכל היבט שפיקוח כזה נדרש.

גם סביב השאלה כמה עולה צביעת בניין יודעת קבוצת עידן להציע לכם כמה וכמה אפשריות שתאפשרנה לכם להשלים את הפרויקט בהתאם למגבלות התקציב במסגרתן עליכם לפעול, אתם יחד עם כל דיירי הבניין האחרים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30