כמה עולה להשכיר יבשן לחות מתחת לריצוף

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

יבשני לחות הן מכונות אוטומטיות אשר סופחות את הלחות הקיימת בחלל או במצעי חול תחת המרצפות. בדרך זו הם מסייעים בהפחתה מדורגת של כמות הלחות הקיימת במבנה ומאזנת אותם. כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות יבשני לחות להשכרה וחשוב מאוד לבחור את החברה dry ייבוש נזקי הצפות המציעה את היבשנים האיכותיים ביותר התואמים עבור כל צורך ומטרה באופן האידאלי וכמובן, במחיר הנוח ביותר.

מהי רמת הלחות הנורמטיבית?

בכל בית קיימת רמה נורמטיבית של לחות. יחד עם זאת, ישנם מצבים מסוימים שבהם מצטברת כמות גדולה של לחות. דבר כזה יכול להתרחש בשל העובדה שהקירות לא מבודדים בצורה איכותית ועל כן בעונת החורף קיימת רטיבות גבוהה בבית, בדירות אשר ממוקמת בסמוך לחוף הים וזאת כיוון שיש השפעה גדולה של מי הים על הסביבה הקרובה ועוד. רמת הלחות המוגברת תהיה קיימת במצעי החול, בבטון, במצעי הסומסום שתחת המרצפות וגם בקירות של הבית.

מדוע חשוב לטפל ברמת לחות גבוהה בבית?

חשוב מאוד להבין כי רמת לחות המוגברת עלולה לגרום לנזקים מהותיים במבנה ואף לפגוע בבריאותם של דיירי הבית. רמות הלחות הגבוהה יכולה ליצור עובש ופטריות על הקירות, דבר שיכול לגרום למחלות בדרכי הנשימה ולהתפרצות של אלרגיות שונות. לכן, בכדי לבדוק מהי רמת הלחות בבית יש לבצע בדיקות מיוחדות באמצעות מכשירים ייעודיים. אם נקבע בהתאם לבדיקות המדוברות כי רמת הלחות גבוהה בבית, חשוב מאוד להשתמש ביבשני לחות שיספחו את כל הלחות המיותרת עד להגעה לרמה מאוזנת.

מהם יבשני לחות?

כיום קיימים כמה סוגים של יבשני לחות וחשוב מאוד להתאים את יבשן הלחות בהתאם לצורך. אם מדובר על מים כלואים שמצויים מתחת לאריחים בבית קיימת חשיבות רבה לייבש אותם כיוון שהמים והלחות מזיקים לתשתיות הקיימות מתחת לאריחים ולכן במקרה הזה יש להציב יבשני לחות אשר יוצאים מהם צינורות ומציבים כל אחד מהצינורות על האריחים השונים, בדרך שכזאת דואגים שהאוויר חודר פנימה ומייבש את השטח מתחת לאריחים. יש לקבוע בהתאם לכמות הלחות שהצטברה תחת האריחים לכמה זמן להפעיל את יבשני הלחות.

כיצד תבחרו בצורה הטובה ביותר יבשני לחות?

על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות יבשני לחות וגם איתור רטיבות או נזילות כמו חברת NUFLOW , חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומקצועית המציעה יבשני לחות איכותיים במחיר נוח ומשתלם. מחיר יבשן לחות נע בהתאם לאיכות היבשן, הגודל שלו, איכות העבודה שלו ועוד. כמובן שלא כדאי לשים דגש על המחיר בלבד שכן, לא פעם השכרת יבשן לחות במחיר זול שאיננו מספיק איכותי, לא תעשה את העבודה וחשוב מאוד לבחור ביבשן לחות שתואם לסוג הייבוש שאתם צריכים בביתכם וכן, שידוע כי הוא בעל יכולת לבצע את הפעולה בצורה מדויקת ואיכותית ולהביא לייבוש מקסימלי של הלחות הקיימת.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30