כיצד תשוו מראה יוקרתי לבית תוך כדי העלאת ערך הנכס?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כולנו רוצים למכור את הדירה שלנו במחיר המקסימלי וליהנות מתשואה גבוהה עבור כל השקעה. מה שרובינו לא יודעים, זה שלא חייבים להיכנס להוצאות של מאות אלפי שקלים בכדי לעשות זאת. במאמר הבא נעניק לכם מספר עצות שיאפשרו לכם לשפץ את דירתכם באופן עצמאי, להוסיף לה אקססוריז שיעלו את ערכה ולרהט כל נכס באופן אשר ימשוך את הקונים הנכונים.

דירת יוקרה

שדרגו את הסלון שלכם עם קמין גז חדש

הסלון הוא ללא ספק החלק הכי חשוב בבית ולכן חשוב לשדרג את המראה שלו ואת הרושם שהוא מותיר על כל רוכש פוטנציאלי. אחת הדרכים האופטימליות לעשות זאת היא בעזרת הוספה של קמין גז חדש ויצירה של פתרון פונקציונלי שפשוט נראה נפלא. והכי חשוב, לא חייב להוציא הון על העניין. בשוק ישראלי ניתן למצוא לא מעט מבצעים בתחום הקמינים ואם תחפשו טוב תמצאו קמין גז במבצע שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

צבעו את הבית באופן איכותי בעזרת צבע אקרילי

צביעה של הבית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעלות את הערך של הנכס שלכם. על ידי בחירה נכונה של הגוונים שמתאימים לכל חלל והקדשה של כמה ימי עבודה לטובת המטרה, ניתן לשוות לכל נכס ישן מראה רענן בעלות נמוכה. שימו לב שאתם רוכשים צבע ממותג על בסיס מים ולא על בסיס עופרת ותתחילו בעבודה. מרבית הצבעים האקריליים יעלימו כל זכר לרטיבות ויחדשו את מראה הנכס באופן מיידי.

החליפו את דלתות הפנים של הנכס שלכם

מכיוון שהדלתות נוטות להסגיר את הגיל של הנכס, חשוב לבצע החלפה של דלתות הפנים במודלים חדשים יותר. ההחלפה עצמה אינה תהליך מסובך אך תמיד אתם יכולים להיעזר בהנדימן או בחברת שיפוצים זולה לביצוע העבודה. בכל מקרה, שימו לב למראה של הידיות והכי חשוב: על תשכחו למדוד את המידות המדויקות של הדלת שלכם לפני ביצוע של כל הזמנה.

תקנו את הריצוף והדביקו את הפאנלים הישנים

בתחום הקבלני ובענף השיפוצים, אנו רואים מדי יום כיצד אנשים מזניחים את הריצוף והפאנלים במשך שנים ולא מודעים לקלות שבה ניתן להחזיר אותם למצבם הראשוני. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לרכוש פלטות של קרמיקה במידות הנכונות עבור אזור הרצפה ודבק סיליקון לאזור הקיר. הפאנלים קלים להדבקה ואת ריצוף הקרמיקה ניתן להדביק על הריצוף הקיים באופן קל ופשוט.

לסיכום, החל מהוספה של קמין גז במבצע ועד להחלפה של דלתות הפנים במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם – ישנם מגוון של דרכים שיעלו את הערך של הנכס שלכם ולא יאלצו אתכם להיכנס להוצאות מיותרות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30