כיצד סיפור אישי יכול לעורר השראה?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

לכל אחד מאיתנו יצא לשמוע סיפורים אישיים בשפע, מכל מיני אנשים שונים שאותם פגשנו. עם זאת סיפור אישי אחד יכול להביא איתו השראה משמעותית להמשך. אם אתם מחפשים השראה לפעולות שאתם עומדים לעשות תוכלו רק לשמוע סיפור אחד בלבד. סיפור אחד שישנה את כל תפיסת העולם שאולי התרגלתם לחשוב על פיה. אנו נוטים לחשוב בצורה מסוימת, אך עם סיפורים אישיים הכל יכול להשתנות. אם עד כה נמנעתם מלשמוע סיפורים אישיים, כעת הגיע הזמן לשמוע כמה מהם. יכול להיות כי תביאו את עצמכם למצב שבו הסיפורים האישיים יספקו לכם את ההשראה הרצויה. השראה שלא קיבלתם אותה לפני כן מפעולות אחרות שאותן ביצעתם.

 

סיפור אישי מבוסס על מקרה אמיתי

הסיבה שהרבה מאוד אנשים מקבלים השראה מסיפורים אישיים היא בגלל שהם מבוססים על סיפורים אמיתיים. לא מדבור על סיפורים שמסופרים בצורה מרוחקת ולא אמינה. אלא מי שהתמודד עם הסיפור האישי הוא זה שמספר אותו אליכם, זה משנה את כל התפיסה שלכם. אם מישהו אחד סיפר לכם סיפור מעורר השראה, אין סיבה שלא תוכלו לשכפל אותו גם במקרה שלכם. בסוף סיפור שמסופר על ידי אדם שראה אותו במו עיניו מקבל תפנית של ממש. תוכלו לקבל את הסיפור הזה בתור מודל לחיקוי מעולה שיספק לכם השראה להמשך. מהיום אתם יודעים שאתם לא צריכים לחלום בקטן, תוכלו לחלום בגדול ולשאוף בענק.

 

תפתחו לעצמכם את הדמיון

יכול מאוד להיות כי עד ששמעתם את אותו סיפור אישי לא חשבתם כי מה שסופר בו יכול להיות הגיוני. אחרי ששמעתם את הסיפור האישי פתאום נפתח לכם הדמיון לאפשרויות שונות. הבעיה העיקרית של לא מעט אנשים היא שהם קוצצים לעצמם את הכנפיים ללא סיבה מוצדקת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לשמוע סיפור שיעורר בכם השראה. פתאום מאותו הרגע תוכלו להבין כי אין דבר שיעמוד בפניכם או ימנע מכם להשיג את המטרות הרצויות. סיפורים אישיים יכולים לספק לכם את הדחיפה שאותה אתם כל כך צריכים זאת שתשנה את החשיבה כולה.

 

תרצו גם אתם לספר סיפור משלכם

ברגע שתשמעו סיפור אישי אחד שיעורר בכם השראה, תרצו גם אתם להיות במקום הזה. מי שירצה לספר סיפורים אישיים משלו יצטרך לדאוג לכך שיהיה על מה לספר לאחרים. ברגע שאתם עושים מהלכים מסוימים לא תהיה סיבה שלא יהיה לכם את הסיפור שמזוהה אתכם. הגיע הזמן שגם אתם תכינו לעצמכם את התשתית לסיפור האישי שלכם. מאותו אדם ששמע סיפור אישי של אדם אחר, תוכלו להיות כאלה שמספרים סיפור משלהם. זוהי הדרך שלכם לתת השראה לאחרים שיכולים בעתיד גם לספר את הסיפור שלהם. מדובר על גלגל שאסור להפסיק לסובב אותו אף פעם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30