טכנולוגיות לשיקום מבנים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אחד האתגרים המרכזיים בכל פרויקט שיקום מבנים הוא האתגר של איתור כל הפגמים וכל הנזקים שבהם יש לטפל על מנת לשקם את המבנה. עבודות השיקום עצמן הן עבודות הנדסיות וטכניות בסיסיות ואותן ניתן לבצע בצורה ידנית או באמצעות מכשור מתקדם המקל על העבודה והופך אותה למדויקת יותר. אבל האתגר הוא לאו דווקא בביצוע עבודות התיקונים אלא באיתור המיקומים המדויקים בהם יש לבצע אותם, גם כאשר מדובר במיקומים נסתרים או בפגמים שכמעט ואינם נראים אך נותנים את השפעתם ברקע. לשם כך נדרשות טכנולוגיות שונות המשמשות בין היתר בתור טכנולוגיות לשיקום מבנים.

מהן טכנולוגיות לשיקום מבנים?

ישנו טווח רחב מאוד של סוגי עבודות אותן ניתן לבצע במסגרת פרויקט שיקום מבנים. עבודות שיקום בטון וברזל, סתימת סדקים, עיבוי וחיזוק יסודות, תיקון נזילות בבניין שניזוק לאחר הצפה, איתור תקלות ונזקים בתוך הקירות לאחר שריפה וכן הלאה. בכל המקרים הללו, ישנו צורך לזהות אזורים בהם באים הפגמים לידי ביטוי ולעיתים פגמים אלה מתקיימים בכלל בתוך הקירות מבלי שניתן לראות אותם מבחוץ. במקרים אחרים, מדובר בפגמים שאולי ניכרים על פני השטח אך קשה מאוד להבחין בהם ללא ציוד מתאים. טכנולוגיות לשיקום מבנים הן טכנולוגיות המאפשרות לנו לבנות מפה מדויקת של כלל הפגמים בהם יש לטפל במסגרת פרויקט השיקום.

כך למשל, אם מדובר בבניין שספג נזק רב לאחר הצפה. נצטרך לעשות שימוש בטכנולוגיות לאיתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית או מכשיר אולטרה סאונד רק כדי לאתר את הנזילה שהובילה להצפה ולתקן אותה. לאחר מכן נצטרך לבצע בדיקות סוניות ובדיקות באמצעות טכנולוגיות לייזר בכדי לבחון האם נזקי ההצפה גרמו לדפורמציות של המבנה, לסדקים או לפגמים בבטון היצוק של השלד, לרבות יסודות המבנה. טכנולוגיות אלה מסייעות גם בביצוע בדיקות של המבנה לאחר סיום פרויקט השיקום על מנת לוודא כי המבנה יצא מכלל סכנה וכי כל הנזקים שהיו דרושים תיקון, אכן טופלו בצורה יעילה.

טכנולוגיות לשיקום מבנים

מי מבצע שיקום מבנים?

פרויקט שיקום מבנים יכול להיות דומה מאוד לפרויקט שיפוץ רגיל ולכן החשיבות היא בהגדרת הפרויקט כפרויקט שיקום ולא כפרויקט שיפוץ וחשוב לבחור בחברה המתמחה בתחום שיקום ושיפוץ חיצוני של מבנים כמו קבוצת עידן . לאחר שהפרויקט הוגדר כפרויקט שיקום, יש להזמין את אנשי המקצוע המתמחים בתחום השיקום ואשר אוחזים בכל הידע המקצועי, בכל הניסיון המקצועי וכמובן בשלל טכנולוגיות לשיקום מבנים, שיכולות לקצר מאוד, להקל מאוד ולהוזיל מאוד את תהליך השיקום כולו. בכל מקרה, פרויקט שיקום מבנים לא יכול להיות רחוק יותר מפרויקט שיפוץ דירה או בניין והדגשים בעבודות השיקום הם דגשים שונים לחלוטין מאלו הניתנים בפרויקט שיפוץ. מהסיבה הזאת, את המשימה של שיקום המבנה שלכם אתם לא רוצים להטיל על איש שיפוצים, יהיה מקצועי ככל שיהיה, אלא על גורם מקצועי המתמחה ספציפית בתחום של שיקום מבנים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30