טיפול בקן צרעות באתר בניה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צרעות לא מבדילות בין בתים שגרים בהם לבין בתים שנמצאים בבניה ולכן לעיתים אנו עשויים לראות קן צרעות גם באתר בניה. יותר מכך, לצרעות יש המון אפשרויות מצוינות לבניית הקן שלהן בבניין שעוד לא בנוי. יש בו כוכים מעולים ליצירת קינים נרחבים. אם גילינו קן כזה כשהבניין עוד לא מאוכלס זה דבר מצוין כי תוכלו לפנות אותו לפני שאנשים נכנסים לגור במקום.

 

איפה עשוי להסתתר קן צרעות באתר בניה?

אפשר לראות את אתר הבניה כמקום בלתי מוגבל להקמת קינים במעטפת הבניין וגם בתוכו כאשר הפתחים עדיין לא סגורים. צרעות יוכלו להקים קינים באדני החלונות, בפתחים לא סגורים של תריסי גלילה ובכל מיני חורים ומחילות שעדיין לא נסגרו בתוך הבית ומחוץ לבית. כמו כן, אם מדובר בצרעה הגרמנית, יכול להיות שנראה את הקן שלה באדמה שסביב אתר הבניה. לא משנה אם הקן הוא בבניין עצמו או באדמה, טיפול בקן צרעות לפני אכלוס הוא דבר מחייב.

 

איך ניתן לדעת שמסתתר באתר הבניה קן צרעות?

איך תדעו שמסתתר באתר הבניה קן צרעות? אם יש לכם קן באתר הבניה תוכלו לזהות זאת בקלות כי אתם תראו בכל יום עבודה צרעות שנמצאות סביבכם. הצרעות במשך היום יוצאות מהקן וחוזרות אליו עם אוכל. מעקב אחר הצרעות יביא אתכם אל הקן הבנוי. עם זאת, לא מומלץ לבצע מעקב כזה בעצמכם. הצרעות ידועות כמעופף תוקפני כאשר הוא חש באיום. בעת מעקב אחריהן, עלולות לעקוץ אתכן מספר צרעות יחד וזה מסוכן. את הפעולה הזו כדאי להשאיר למדביר צרעות מקצועי.

 

איך מבצעים הדברת של קן צרעות המתחבא באתר בניה?

הדברת קן צרעות במעטפת המבנה ובתוך המבנה תתבצע לאחר שהמדביר זיהה את סוג הצרעה ועקב אחריה אל הקן. את שתי הפעולות האלו יבצע המדביר עם חליפת מיגון שתמנע ממנו להיעקץ. לאחר זיהוי הקן, יבצע המדביר ריסוס שמטרתו לחסל את הצרעות החיות. רק כאשר המדביר בטוח כי הצרעות סיימו את חייהן, הוא יכול להתחיל בפינוי הקן.

 

איך מתבצע פינוי של קן צרעות באתר בניה?

הזמנת מדביר לטיפול בקן צרעות היא הדברה שבה יבוצע גם פינוי של הקן על מנת למנוע הפעלה מחדש שלו. לאחר שהמדביר סיים את מלאכת הריסוס, הוא ינסה לנתק את הקן בשלמותו. במידה ומדובר בתריסי גלילה שכבר מותקנים, הוא יבקש אישור מהקבלן לפתוח אותם ולבצע את הפינוי. בניין שנמצא בתהליכי בניה הוא זמן מצוין לפינוי קינים מכוכים קטנים. בזמן זה קיימים אזורים שניתן לפתוח, לפנות את הקן ולבצע סגירה מחדש. ביצוע פעולות אלו טרם אכלוס הבניין ימנע מהדיירים לבצע לאחר מכן פתיחה של אזורים ושיפוצם מחדש.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30