חיטוי קורונה לאחר שיפוץ הבית

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

כחצי שנה אחרי שנגיף הקורונה עבר מעטלף (או מפנגולין, ואולי בכלל בעל חיים אחר) לבן אדם בסין, וממנו לכל העולם, הדבר החשוב ביותר שאנחנו יודעים עליו הוא שאנחנו עדיין לא יודעים מספיק. אמנם יש מחקרים שונים שמנסים לבחון איך הווירוס מפיץ את עצמו, ויש גם רשימה של סימפטומים שמקושרת אליו, אבל המין האנושי עוד לא יודע בוודאות כיצד מתנהג נגיף קורונה אחרי שנפלט מאדם שנושא אותו. בפרט יש חשש בלתי מבוטל שהוא מסוגל להישאר על משטחים שונים במשך מספר ימים, ובעצם להדביק את כל מי שנוגע באותו משטח.

בהתאם מומלץ לשקול ביצוע ריסוס נגד קורונה אחרי שיפוץ. כמובן שכל קבלן אחראי מעסיק אך ורק עובדים בריאים, אבל מאחר שתקופת הדגירה של הנגיף יכולה להימשך גם שבוע, עלול להיווצר מצב שבו איש מקצוע שכבר נושא את הווירוס עובד אצלכם בבית ומפיץ את הקורונה, מבלי לדעת זאת (ובהקשר זה חשוב לזכור שמערך הבדיקות בארץ מקרטע כך שגם מי שהיה בקרבת חולה קורונה מאומת מקבל על כך הודעה רק אחרי ימים רבים). דוגמה נוספת להכנסת הנגיף אליכם הביתה (כמובן בלי כוונת זדון) היא ספק חיצוני שנדבק בקורונה ועדיין לא יודע את זה, שלמשל מביא ארון מטבח, כיור וכו'.

קרדיט:נקי ברגע

איך מתבצע החיטוי נגד נגיף הקורונה?

חיטוי נגד נגיף קורונה מבוסס על חומר בשם סימקסין X. זהו חומר שבבתי חולים כבר משתמשים בו שנים רבות, בעיקר על-מנת להבטיח שהמשטחים השונים יהיו סטריליים לחלוטין וכך גם המכשור הרפואי החיוני. סימקסין X מבוסס על אמוניום רבעוני, וכדאי לדעת שהוא בטוח לחלוטין עבור בני אדם. למרות זאת במהלך החיטוי החלל חייב להיות פנוי, גם מבני אדם וגם מחיות מחמד. בדרך כלל לאחר כשעתיים ניתן לחזור לבית.

איך מבטיחים מקסימום אפקטיביות?

כאמור בכל הנוגע ל-COVID-19 רב הנסתר על הגלוי. למרות זאת לצורך ביצוע חיטוי לקורונה יש כבר ידע שמבטיח אפקטיביות גבוהה, ובפרט כשמי שמבצע את הפעולה הוא מדביר בעל ניסיון באופן כללי. החיטוי מתבצע לא בריסוס אלא בערפול, כך שהחומר הפעיל הנ"ל מגיע לכל נקודה בבית שבה עלול להימצא הווירוס, עם דגש על המקומות שבהם אנחנו מרבים לגעת – למשל מתגי חשמל – ופוגע בו.

עוד כדאי לדעת שהפגיעה בקורונה היא באמצעות שבירה של המעטפת שלו, שהיא רגישה במיוחד.

עד מתי החיטוי אפקטיבי?

חיטוי קורונה שבוצע באופן מקצועי הופך את הבית שלכם לנקי מהנגיף ומאפשר לכם להתנהל בו בביטחון מלא. באופן טבעי החיטוי לא מונע הגעה של הנגיף מבחוץ, ולכן כדאי לתזמן אותו לסוף השיפוץ. בנוסף מומלץ להתנהל לפי ההנחיות העדכניות של משרד הבריאות בנוגע לעטיית מסכות, שמירה על ריחוק פיזי, היגיינה והימנעות מהתקהלויות מיותרות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30