הרחקת יונים וניקוי מזרונים וספות

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

לעיתים תכופות מזרוני המיטה והספה צוברים אבק, לכלוך וכתמים והורסים את חווית הישיבה והשינה עליהם עם הריח שהם צוברים. לכן, הגיע הזמן להתפנק בניקיון ספות ומזרונים במחיר מוזל עד הבית ללא דאגות על הראש. בנוסף לבעיית ניקיון הספות והמזרונים, מידי שנה היונים מקננות מעל הגג, המזגן ולעיתים גם נכנסות למסתורי כביסה ומלכלכות שם. כדי להיפטר מהיונים אחת ולתמיד ישנם סוגים רבים של הרחקת יונים בבית שלכם וביניהם דוקרנים ורשתות. 

בבעיות אלה צריך לטפל לעיתים רחוקות על מנת ליהנות מבית נקי, נוח ושקט.

 

פתרון בעיית היונים

2 השיטות  הנפוצות להרחקת יונים הן דוקרנים ורשתות. לכל אחת מהן יש מטרה דומה אבל שיטות שונות על מנת להרחיק את היונים.

דוקרנים להרחקת יונים- השיטה הנפוצה ביותר היא דוקרנים. ישנם סוגים שונים של דוקרנים ששונים בצורה, בחומר וברוחב. הדוקרנים הופכים את המשטח הרצוי ללא נוח ליונה וכך לא נוח לה והיא עוזבת לקנן במקום אחר.

ישנם 2 סוגי דוקרנים השונים בחומר- דוקרנים מפלסטיק ודוקרנים מנירוסטה.

דוקרנים מפלסטיק- זולים והכי פחות יעילים כיוון שהפלסטיק מציק קצת ליונים אבל לא גורם להם לעזוב את המקום עליו היא מקוננת. בנוסף, הדוקרנים מפלסטיק פחות איכותיים ועמידים בפני מזג האוויר הקיצוני.

דוקרנים מנירוסטה- דוקרנים יעילים יותר וקצת יותר יקרים מדוקרני פלסטיק. דוקרני הנירוסטה גם ימנעו מהיונה לא לנחות על השטח הרצוי וגם עומדים בפני מזג האוויר הקיצוני.

רשתות להרחקת יונים- הרשת להרחקת היונים תגדר את השטח הרצוי ותמנע מהיונה לא לחדור למיקום אבל זה לא ימנע ממנה לקונן בקירבת השטח. ישנם 2 סוגי רשתות והן רשת פוליטילן ורשת שקופה.

רשת פוליטילן- רשת חזקה ועמידה בפני מזג אוויר אך אינה אסתטית.

רשת שקופה- פחות עמידה בפני שמש חמה אבל אינה נראית לעין ולכן אסטתית יותר.

 

ניקיון מוזל למזרונים וספות

על המזרונים שלכם, אתם משלמים אלפי שקלים כדי ליהנות מהם. אז למה שלא תאריכו את השימוש בהם ע"י ניקוי מזרונים איכותי ומקצועי והכי חשוב- מוזל.

ישנם חברות רבות שמציעות את עזרתם בניקיון הבית במחיר מוזל וכך תוכלו ליהנות מבית ורהיטים נקיים תמורת סכום סמלי ללא כל מאמץ. לא לכולם יש זמן לנקות את הבית בעיקר אם אתם הורים לילדים קטנים, ובנוסף לכך הם מלכלכים את ספות הסלון. 

כידוע, ספות, כורסאות ומזרונים הם פריטים יקרים שיכולים להגיע לסכום של אלפי שקלים. לכן, חברת הניקיון מציעה לכם שירות ניקוי ספות תמורת סכום זול שמאפשר לכם שימוש בספות והמזרונים היקרים שקניתם במיטב כספכם ומאריכה את השימוש בהם לעוד כמה שנים טובות.

 

בסופו של דבר, אם אתם רוצים להתעורר בבוקר ללא קינונים של היונים, וליהנות ממזרונים וספות נקיות זה הזמן להתקין הרחקת יונים ולדאוג לבעל מקצוע שינקה לכם את הספות והמזרונים במחיר מוזל ובמקצועיות ויסודיות.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30