העצות החשובות ביותר בעת ניקוי שטיחים מקיר לקיר לאחר שיפוץ

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

רוצים לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר? ההתייחסות שלכם חייבת להיות שונה, מכיוון שמדובר על שטיחים שלא ניתן להזיז אותם לשום מקום. לכן אם אתם רוצים לבצע ניקוי אפקטיבי באופן עצמאי, אתם תהיו מוכרחים לקבל עצות חיוניות – כאלה שיגרמו לכם לדעת שאתם בכיוון הנכון. מספיק שלא תהיו בטוחים בעת קבלת החלטה כזאת או אחרת, ואתם עוד עלולים למצוא את עצמכם הופכים את הניקוי כולו למסובך וקשוח הרבה יותר.

הוציאו את כל הרהיטים מהחדר – זה יקל עליכם מאוד

אם אתם עומדים לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר, מוטב יהיה שתוציאו את כל הרהיטים מהחדש. כך תוכלו לדעת שאתם מגיעים לכל הפינות הנסתרות, אותן פינות שנמצאות מתחת לרהיטים – ואתם לא ממש מגיעים אליהם. תזכרו כי ברוב המקרים דווקא במקומות האלה מצטבר רוב הלכלוך, ולכן אתם צריכים להוציא את כל הרהיטים – גם אם מדובר על רהיטים שהם מאוד קפדים – המאמץ שלכם יהיה שווה את התוצאה הסופית.

תשאבו את השטיח לפני שתתחילו את הניקוי

בכדי שתוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר, העצה האידיאלית שנוכל לתת לכם היא לשאוב את השטיח. אל תתחילו לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר מבלי שאתם מבצעים שאיבה יסודית. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל האבק והלכלוך נוקה, וכעת אתם תוכלו לסיים את התהליך על ידי ניקוי עם חומרי ניקוי ייעודיים. אם אתם לא תשאבו את השטיח, לא מעט לכלוך ואבק עשוי להישאר שם – וזה לא באמת משנה באיזה חומרי ניקוי תשתמשו.

השתמשו בתרסיס מיוחד להסרת כתמים

ניקוי שטיחים מקיר לקיר יחייב אתכם לשים לב לכל הכתמים שעשויים להצטבר על השטיח. אם אתם לא תתייחסו לכתמים בצורה הראויה, הם יישארו במקומם – ואתם תרגישו כי לא עשיתם שום דבר בניקוי עצמו. לכן מוטב יהיה שתרכשו תרסיס מיוחד שמיועד להסרת כתמים מהשטיח, מדובר על תרסיס שזה הייעוד העיקרי שלו. כך תוכלו להסיר את כל הכתמים, ומיד לאחר הניקוי תהיה לכם תחושה כי מדובר על שטיח חדש – כאילו קניתם אותו רק עכשיו.

לביקור באתר החברה בלינק הבא https://sosclean.co.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30