המידע החשוב על פינוי גג אסבסט

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

פינוי גג אסבסט הוא דבר חשוב גם אם לעיתים אנחנו אוהבים להתעלם ממשימות שאנחנו פחות אוהבים. פינוי גג אסבסט הוא תהליך חשוב משום שאנחנו כבר יודעים כמה שנים כי לאסבסט השפעה רעה על הבריאות שלנו, מה שכמובן דורש מאיתנו משנה זהירות.

במדינת ישראל יש לא מעט בתים, בעיקר כאלו שנבנו בשנות החמישים להם יש עדיין גג עשוי אסבסט. הסיבה לכך היא שמדובר על חומר לו יתרונות בתור מבודד חום, מבודד חשמל ואטימות למים. בנוסף, עלינו לזכור כי בשנות החמישים מחירו של האסבסט היה נמוך במיוחד, לכן, הבחירה בו בתור ציפוי לגג הייתה בחירה כמעט נדרשת, אלא שכמו שאנחנו יודעים היטב, לאור הממצאים החדשים, יש להוריד את החומר מהגג ובמקומו להניח חומר ידידותי לסביבה בהרבה.


מי יכול לעשות פינוי גג אסבסט

בעיקרון אנחנו מדברים על עבודה לא מורכבת מדי, אבל כן עבודה שעלולה לסכן את העוסקים בה. הרי כבר אמרנו כי מדובר על חומר שעלול לעיתים להיות די מסוכן. פינוי של גג אסבסט צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים בלבד, להם כל ציוד המגן הנדרש.

שימו לב כי אם מדובר על פינוי של גג אסבסט ששטחו עולה על 50 מ"ר , התקנות בחוק קובעות כי את הפינוי יכול לעשות רק קבלן מורשה. מכיוון שמדובר על תחום פרוץ, כמו תחומים נוספים בענף הבניה, לא קשה ללכת לאיבוד בין אנשי המקצוע השונים.

הדרך הטובה ביותר להימנע מטעויות היא פשוט לקבש אסמכתא מסודרת מאנשי המקצוע המראה על כך שהם קבלנים רשומים בפנקס הקבלנים המפורסם של משרד השיכון.


איך מתבצעת העבודה

את האסבסט היו מניחים בלוחות גדולים. כך שהתהליך מתחיל בהרטבה של השטח, שכן החומר המסוכן ביותר באסבסט הוא האבק המתפרק ומתפזר באוויר. לאחר מכן, אנחנו מדברים על הוצאה עדינה של הלוחות והבאתם לכלי רכב מיוחד.

את האסבסט הנותר מטמינים באתרים יעודיים לכך שכן אנחנו מדברים על פסולת מזהמת אותה אסור להניח פשוט בפח השכונתי ולקוות כי עובדי התחזוקה של העירייה יגיעו לקחת את את הזבל.


כמה עולה העבודה

מחיר העבודה של פינוי גג אסבסט משתנה בהתאם לגודל הגג המדובר. חשוב לזכור כי כאשר אנחנו מדברים על פינוי של גג אסבסט אסור לנו לשכוח להזמין איש מקצוע מיומן שיבצע איטום של הגג על ידי חומר אחר. שכן, זה שאתם לא רוצים אסבסט על הגג לא אומר שאתם רוצים נזילות בחורף.

מטבע הדברים העונה המומלצת לעבודה מהסוג הזה היא הקיץ, כדי להמנע מהתנאים של מזג אוויר סוער שעלול להוביל להחלקה, רטיבות ונזילה בבניין הדירות.

אם אתם צריכים גם כן לפנות גג אסבסט, אל תהססו. צאו לדרך במהירות כדי להשאיר את הדבר מאחוריכם.

 

למידע נוסף בקרו באתרנו https://betaplus.co.il/

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30