הכרזה על מבנה מסוכן

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

תוכן עניינים

בתים ישנים נפוצים במדינה יותר ממה שאתם חושבים, המתיישבים הראשונים הגיעו למדינה לפני כמעט מאה חמישים שנה וישר התחילו לבנות כאן בניינים ולצד זאת ישנם בניינים עתיקים יותר אשר נבנו על ידי השלטונות העות'מאניים ועל ידי האוכלוסייה שהתגוררה במדינה

הכרזה על מבנה מסוכן

כל זאת מוביל למסקנה כי בארץ ישנם בניינים רבים המהווים סכנה למתגוררים בהם. עלינו להבין ולהפנים כי לא פעם ולא פעמים ישנם בניינים שכמעט וקורסים על יושביהם. העובדה כי הדבר לא מגיע לתקשורת או נמצא בשוליים שלה אינה אומרת כי זה לא מתקיים. כל עירייה יכולה להחליט בהחלטה שתתקבל על ידי מהנדס העירייה כי מבנה הוא מסוכן ולא ראוי למגורים. ההכרזה תחייב את הדיירים לנקוט מספר פעולות ולהבטיח כי הם יחזרו לגור בבית תקין ולא בעייתי. ההכרזה מסווגת לשלוש תנאים, מבנה מסוכן שעלול לסכן את הדיירים, מבנה שיש בו סכנה מוחשית לדיירים ומבנה שיש בו סכנה מידית לדיירים. הכרזה על מבנה מסוכן תחייב את הדיירים לשפץ את הבניין ולעשות זאת בהקדם אם הם רוצים להמשיך ולהתגורר בבניין. עליכם להבין כי בסמכות העירייה לפנות אתכם מהדירה שלכם ועל כן הכרזה כזאת יכולה להיות הרת אסון בשבילכם  ביטול צו מבנה מסוכן על ידי קבוצת עידן .

הכרזה על מבנה מסוכן – מדוע כדאי לפנות אל עו"ד בנושא?

עליכם להבין כי הכרזה על מבנה מסוכן ביטול צו מבנה מסוכן היא למעשה הליך משפטי לכל דבר ועניין. בכדי להבטיח כי הזכויות שלכם נשמרות במהלך ההליך ולאור התוצאה הקשה שלו שיכולה לכלול הוצאה מהמבנה ללא כל פיצוי מהעירייה או מגוף אחר כדאי לכם מאוד לשקול להתייעץ עם עורך דין בנושא זה. עורך דין יוכל לפרט בפניכם את האופציות העומדות לפניכם ולעזור לכם לקבל את ההחלטה החכמה ביותר והמושכלת ביותר שיש. עליכם לפנות אל עורך דין המתמחה במקרקעין ונדל"ן ולא בסתם עורך דין שההתמחות שלו שונה לחלוטין וזאת בכדי להבטיח כי הייעוץ שתקבלו יהיה אפקטיבי ויעיל ויניב לכם את התוצאות הטובות ביותר שיש והאיכותיות ביותר שיש.

הכרזה על מבנה מסוכן – מדוע חשוב שיהיה לנו ביטוח על הדירה

שימו לב הכרזה על מבנה מסוכן יכולה להיות הרת אסון לכיס שלכם. לא רק שתצטרכו לשפץ את הבניין והדבר יכול לכלול עלות מטורפת אלא גם מאוד יכול להיות שתצטרכו לממן הוצאות על שכר דירה עד אשר הדירה תשופץ. לכן כדאי לכם לשקול בשיא הרצינות לבטח את הדירה ולהקפיד שהביטוח יהיה תקף גם לאחר תום תקופת המשכנתא שלכם.

 

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! החברה שלנו מתמחה בביצוע עבודות שיפוץ ושימור מבנים מסוכנים בפריסה ארצית. אנו עובדים עם הקבלנים המובילים והמקצועיים ביותר בישראל אשר מבצעים את עבודתם בצורה יסודית ויעילה.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
מבנה מסוכן
מבנה מסוכן

מבנה מסוכן – מה הוא ואיך מטפלים בו? הצו של העירייה הוא רק האישור למה שאתם כנראה כבר מבינים בעצמכם. המבנה

למאמר המלא »
1700-70-90-30