הכן ביתך לקיץ – איך להפוך את החצר לבית החדש

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בעוד שרוב בעלי הבתים מכינים את עצמם לחורף הקרוב, בעלי בתים מנוסים כבר מסתכלים הלאה לעבר קיץ הבא. הם מבינים שעכשיו זה הזמן האידיאלי לתכנן את תוספת הפרגולה החיצונית לחלל החיצוני של הנכס שלהם כדי שמשפחתם תיהנה ממנה בעונה הבאה.

בעלי הבתים ממוצעים מכינים את עצמם לקראת החורף, בעלי בתים מנוסים כבר מכינים את הבית לעבר הקיץ הבא. הם מבינים שעכשיו זה הזמן לתכנן את מרחב המחיה האטרקטיבי ביותר בבית, בקלות ובתבונה. מחירי פרגולה אלומיניום כבר לא בשמיים, מה לא תעשו כדי שמשפחתם תיהנה בקיץ? עד העונה הבאה אנו ממליצים להתקין פרגולה- אנחנו הזהרנו!

אז למה דווקא בסתיו?

פתרונות הצללה בישראל :מעצבי פנים ואדריכלים צופים כבר את הטרנדים החמים ביותר לשנה הקרובה בכל מה שקשור לעיצוב החיצוני של הבית. הוספת פרגולה אלומיניום כבר בסתיו מציעה לבעלי בתים חכמים את ההזדמנות לנצל את הטרנדים העדכניים ביותר. תכנון מראש מאפשר ליצור תוספת פרגולה ייחודית שתגרום לשכנים לקנא בעונות האביב והקיץ הקרובות. מכיוון שתהליך העיצוב של תוספת מגורים חיצונית מפורטת ומותאמת אישית הוא ארוך, ודורש תכנון ותזמון, כדאי להתחיל כבר עכשיו.

הטרנדים הבולטים לעונה הקרובה

מטבח חוץ

נפרדים מהמנגל החלוד, היום תמצאו מטבחים מרוהטים במלואם עם תנורי פיצה, כיורים, מקררים, ברים, וכלי מטבח. הטרנד החדש הוא להוציא את הבית החוצה וכמה שיותר, למטבח החוץ אפשר להוסיף גם פינת אוכל חיצונית ולהפוך את הישיבה בחוץ לבילוי של ממש, יחד עם תאורה, פרגולה שתגן עליכם ומאוורר, הבילוי בחצר הופך להרבה יותר אטרקטיבי.

דק, מרפסת ופטיו

דק? פטיו? או אולי שניהם? חללים מורכבים המשלבים דק, מרפסת ופטיו הם הצעקה האחרונה בעיצוב חללי המגורים החיצוניים. מעבר לתחושה היוקרתית ומראה אסתטי ומודרני, תוכלו  למצוא דרכים רבות לעשות בהם שימוש וליהנות ממנו באמת.

עיצובים מעניינים לדק

עיצובי דק מלבניים זה כל כך 2019. דק חיצוני אמיתי ומשודרג הוא בעל צורה מיוחדת ולא שגרתית, עגול? מחומש? משולש? אתם תחליטו.

מרחבים רב-מפלסיים

הראשון בשורה הוא הדק המוגבה, עם אזורים חיצוניים בעלי 2 קומות הכוללים דק שמש. בעיצובים חד קומתיים, פינת אוכל גבוהה עם פלטפורמה משלה ופינת ישיבה נמוכה ומרגיעה. כך תגדירו מחדש את החלל שלכם ליצירת פרופיל מדהים וחדש בחצר האחורית והיפה שלכם.

מקלט הייטקיסטי

היו היה פעם פרופיל גג קבוע, אך זמנו עבר. הטרנד החדש היום הוא פרגולות אלומיניום מתכווננות שמובילות את ענף ההצללה, ומאפשרת לבעלי בתים לנצל את הסביבה הטבעית בכל מזגל אוויר. פתחו את התריסים כדי להתחמם מהשמש, כוונו אותם כדי לקבל כמות מדויקת של צל, או סגרו אותם כשהגשם מתחיל לרדת. עם אבזור כה מגוון, ההתאמה האישית הופכת לכמעט בלתי מוגבלת.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30