החלפת גג אסבסט

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

 

על פי החוק במדינת ישראל, כל גג אסבסט שנוצרו בו פגמים מהם עלולים להשתחרר סיבי אסבסט אל האוויר, חייב להיות מוחלף באופן מיידי. פגמים אלה יכולים לנבוע ממכה שקיבל האסבסט ואשר יצרה בו חור זעיר ממנו יכולים להשתחרר מיליוני ואף מיליארדי סיבים מיקרוסקופיים. הם יכולים לנבוע גם מסדיקה או שחיקה טבעית של האסבסט על פני שטח הפנים שלו או בשוליים שלו והם יכולים לנבוע משחיקה באזורי החיבור (חורי הברגה) והמפגש שלהם עם הברגים המחזיקים את האסבסט במקומו. בכל מקרה בו נוצרה שחיקה של שכבת האסבסט החיצונית, יש לבצע החלפת גג אסבסט, החלפה שחייבת להיות מבוצעת על ידי גורם מורשה בלבד.

 

מדוע נדרש גורם מקצועי לצורך החלפה של גג אסבסט?

התהליך של החלפת גג אסבסט יכולה לייצר סיבי אסבסט מיקרוסקופיים שיכולים להתפזר באוויר, יותר ממה שייצר האסבסט הזה כל חייו. הרבה הרבה יותר. בדיוק מהסיבה הזאת, לא ניתן פשוט לעלות לגג, לשחרר את הברגים ולפרק את הלוחות. פירוק אסבסט צריך להתבצע באמצעות טכניקות ייעודיות שכוללות הרטבה של האסבסט באופן שלא מאפשר לסיבים להשתחרר לאוויר, טיפול עדין בכל לוח ולוח, אריזתו המיידית במעטפת אטומה והובלתו להטמנה באתר מורשה להטמנת פסולת. על השלכת לוחות אסבסט מהגג אל הקרקע אין בכלל מה לדבר – מדובר באסון סביבתי וכמובן בפעולה מנוגדת לחוק ובצידה סנקציות קשות מאוד. על כן, כל פעולה באסבסט והכוונה היא לכל פעולה, לרבות פירוק והחלפה, חייבת להתבצע על ידי גורם מקצועי מורשה שהוסמך לכך על ידי הרשויות. גורם מקצועי זה מבצע את התהליך על פי פרוטוקול מסודר ועם כל האמצעים הנדרשים בכדי למנוע כל פגיעה סביבתית לאורך התהליך ועד הבאת האסבסט להטמנה סופית.

 

מי מציע שירות החלפת גג אסבסט?

ובכן, מרבית החברות המציעות שירותי בניית גגות מחזיקות גם בכל האישורים הנדרשים לצורך החלפת גג אסבסט. יחד עם זאת, אם את הגג שלכם אתם מתכוונים להתקין בעצמכם או שהחברה בה בחרתם להתקנת הגג החדש שלכם אינה מורשית לעסוק באסבסט, יהיה עליכם לשכור גורם מקצועי ייעודי לטובת עניין זה. זה אומר שבכל תהליך של החלפת גג אסבסט, אתם רוצים לוודא שהגורם המקצועי אותו אתם שוכרים הוא גורם מורשה לעניין זה ושהוא מבצע את פירוק ופינוי האסבסט בצורה בטוחה לחלוטין. שימו לב שאי עמידה בתנאים יכולה ליצור קטסטרופה סביבתית שתלווה אתכם זמן רב אחרי הפירוק, לרבות ריכוזי סיבי אסבסט שמתעופפים באזור המבנה במשך חודשים ארוכים ואף שנים וכמובן עליכם לדעת שהסיבים האלה ימשיכו להתעופף באוויר וחלק לא קטן מהן עלול להגיע לריאותיהם של אנשים רבים, בסבירות גבוהה גם שלכם, מבלי שתהיו בכלל מודעים לכך. על כן, החלפת גג אסבסט – אך ורק בסיוע גורם מקצועי מורשה.

https://betaplus.co.il/

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30