הדמיות אדריכליות של פרויקט שיפוץ בניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הדמיות אדריכליות של פרויקט שיפוץ בניין

הדמית אדריכלותשיפוץ, עיצוב או בנייה של בית או בניין הם תהליך ארוך ומורכב, שעולה לא מעט כסף, לוקח די הרבה זמן ומצריך מחשבה מצידכם לגבי היבטים שונים של החיים שלכם. בקיצור, הוא מצריך אינסוף בחירות בפרק זמן לא ארוך. ביצוע הדמיות אדריכליות של פרוייקט שיפוץ בניין, מאפשרת לראות  בצורה ברורה ובאופן מוחשי את מבנה הפרויקט ואת השתלבותו בסביבה הטבעית בה הוא עתיד להיבנות.

איך מכינים הדמיה ממוחשבת

נקודת המוצא ליצירתה של הדמייה הן תוכניות האדריכל, אלו נעשות לרב בתוכנת אוטוקאד. אותן מייבאים לתוכנת תלת-מימד. את המודל, ניתן לשלב כך שיסתובב, להיכנס, לצאת ולשוטט בתוכו, ואף ליצור גם סרטון אנימציה. בסופו של דבר הדמיה ממוחשבת יוצרת למעשה מרחב תלת מימדי, כזה המאפשר להתייחס למבנה, ולקבלו באופן הכי קרוב למציאות שניתן. כך שבאמצעות הדמיות אדריכליות של פרוייקט שיפוץ בניין ניתן לדעת אם ההחלטות שהתקבלו עונות על הצרכים והדרישות של בעלי הדירות בבניין, והאם אלו הם לטעמם ובעצם ניתן להתקדם לשלב הביצוע.

הדמיות אדריכליות של פרוייקט שיפוץ בניין

הדמיות כאלו מאפשרות למעשה לכל אדם להבין בקלות איך תראה התוצאה הסופית. אבל הן גם עוזרות לדעת אם התכנון תקין והאם אפשר לשפרו. כלומר, ניתן לומר שהדמיות אלו מסייעות למניעת טעויות העלולות לגרום לבזבוז כסף מיותר, לפגיעה בזמן שלכם, ולתחושות של מפח נפש ותסכול אם התוצאה הסופית אינה לטעמכם.

כשמדובר בלקוחות קצה הרי שהמחשת מראה הבית או העסק לאחר שיפוץ או בניה חדשה, בסיוען של הדמיות ממוחשבות תאפשר לקבל תמונה מלאה ואמיתית של התכנון כבר בתחילת הדרך. ואילו עבור אדריכלים ומעצבים, הרי הדמיות אדריכליות של פרוייקט שיפוץ בניין לדוגמה, הם חלק בלתי נפרד מתהליך התכנון. בעזרת הדמיות כאלו ניתן לקבל החלטות נכונות יותר לאורך הדרך, וגם להמחיש ללקוח את התוצר הסופי במדויק. כמובן שעבור יזמים וקבלנים השימוש בהדמיות ממוחשבות מהווה כלי מצוין לשיווק פרויקטים גדולים כקטנים, החל מבניין פרטי ועד שכונת מגורים. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בפרויקטי תמ"א 38, מכירתם ושיווקם, אך גם עבור תוכניות של פיתוח שטח ופרויקטים נופיים.

לשכנע את השכנים

החשיבות העיקרית של הדמיות אדריכליות של פרוייקט שיפוץ בניין קשורות לצורך לשכנע את רוב השכנים בצורך בשיפוץ, תוך הדגמה כיצד תראה התוצאה הסופית. כידוע, חוק המקרקעין מטיל על נציגות הבית המשותף את האחריות לניהול הבניין. וכאשר מדובר בשיפוץ הבית בהשקעה שאינה גבוהה, החלטת הנציגות מחייבת את כל בעלי הדירות, אם מדובר בהשקעה גבוהה, דרושה תמיכת רוב בעלי הדירות על מנת לאכוף את דעתם על כל בעלי הדירות. שימוש בהדמייה ממוחשבת יכול לחסוך שעות של ויכוחים ומפחי נפש והטרדות לועד הבית המנסה לשפר את המבנה ולשפצו כראוי.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30