הדברה לאחר שיפוץ דירה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

4 סיבות לכך שמומלץ להדביר את הדירה אחרי שיפוץ

שיפוצי דירות נעשים מסיבות שונות; יש אנשים שרוצים להכניס סגנון אישי וצבע לבית חדש שרכשו, בעוד שאחרים צריכים להפוך את ביתם הישן והמתפורר לראוי יותר למגורים ולמודרני וחדשני. לא משנה מה הסיבה שלכם לשיפוץ, ישנה דעה רווחת שעל פיה התהליך הזה עוזר גם למגן את הבית מחדש מפני מזיקים וחרקים, אך זוהי טעות. אמנם הסדקים שבקירות יתוקנו והצנרת תוחלף, אך אין זו הבטחה לכך שחרקים יפסיקו לחדור לביתכם לצמיתות. כדי להרחיק את האורחים הלא רצויים יש להדביר את הבית אחרי השיפוץ, והנה 4 סיבות שיראו לכם עד כמה זה חשוב.

  1. תמיד ישנה הזדמנות למזיקים להיכנס לבית

מזיקים יכולים לחדור דרך הפתחים הקטנים ביותר, אפילו אם אין לכם סדקים בקירות; דרך החריץ שמתחת לדלת, פתחי אוורור, חלונות פתוחים ואפילו על ידי היצמדות לסוליות הנעליים שלכם או לכלב שהוצאתם לטיול. לכן אל תסמכו על כך שהשיפוץ דירה קומפלט והתיקון שעשיתם לקירות יגן עליכם מפני כל המזיקים – אמנם לא יחדרו לכם נמלים למטבח חדשות לבקרים, אך כל עוד הבניין עצמו אינו נקי או שאתם גרים בסביבה שמושכת מזיקים, הם בהחלט ימשיכו לחדור לביתכם.

  1. יתכן שהשיפוץ עצמו ימשוך אותם

אנשים נוטים לחשוב שמזיקים נמשכים אך ורק לשאריות מזון, זבל או מים עומדים, אך בעוד שזה נכון במקרה של סוגים מסוימים שלהם, כמו ג'וקים, נמלים, זבובים או יתושים, ישנם חרקים אחרים שנמשכים למקורות מזון פחות צפויים. אם חידשתם את ביתכם ברצפת עץ למשל, יתכן שיגיעו אליכם בעתיד טרמיטים שיהרסו את כל העבודה שנעשתה בשיפוץ, ואם הצבתם שטיח ברצפה הוא יכול למשוך אליו עשים. כדי למנוע כל נזק אפשרי לבית החדש שלכם, הזמינו מדבירים מומלצים מיד בסיום השיפוץ.

  1. גם צמחים מושכים אורחים לא רצויים

עציצים וצמחים ירוקים מכניסים חיים וטבע לתוך הבית, והם גם משפרים את איכות החמצן שאתם נושמים בסביבה הביתית שלכם. עם זאת, הם עלולים למשוך מזיקים שונים שעלולים לפגוע בהם, ואם יש לכם פרחים או צמחי תבלין שאתם משקים במרפסת, הם עלולים למשוך חרקים מעופפים שיחדרו בסופו של דבר לביתכם. לכן הזמנת מדבירים היא חובה אם אתם מתכננים לגדל צמחים בבית – זאת כדי להגן עליהם וגם עליכם.

  1. הצנרת עדיין מחוברת למערכת הביוב של הבניין כולו

שיפצתם את הבית והחלפתם את הצנרת – זה אמנם ימנע מכם בעיות אינסטלציה חדשות לבקרים, אך עליכם לזכור שאתם עדיין מחוברים למערכת הביוב הישנה של הבניין כולו. אם השכנים שלכם לא החליפו צינורות כבר זמן רב וסובלים מנמלים או ג'וקים שיוצאים מכיור האמבטיה או המטבח, ניתן לצפות כי גם אתם תסבלו מבעיה דומה.

לא קורה לנו יותר מדי בחיים שאנחנו משפצים את הבית. שיפוץ בית זה עניין מורכב ולעתים גם יקר מאוד אבל חשוב לפעמים לנצל את התקופה של השיפוץ כדי לעשות שינויים משמעותיים יותר באיך שאנחנו שומרים על הבית שלנו. אנשים מסוימים ינצלו את תקופת השיפוץ כדי לבצע עבודות שהם תמיד רצו לעשות בבית כמו פוליש שיגרום לרצפה להיראות מבריקה, אבל אנשים אחרים יעדיפו לטפל בבעיה אחרת – בעיית המזיקים בבית.

שיפוץ הבית על ידי קבלן רשום

חשוב לבצע מדי מספר שנים שיפוץ לבית על ידי אנשי מקצוע המתמחים בשיפוץ בתים ודירות וחשוב שיהיו קבלנים רשומים . חשוב שלאחר ביצוע עבודות השיפוץ דירה לבצע גם הדברה על ידי אנשי מקצוע

מזיקים יכולים לבוא בכל מיני צורות – חרקים שונים כדוגמת תיקנים ונמלים הם בעיה נפוצה במקומות רבים, אבל ישנם גם מזיקים אחרים שיכולים להטריד אותנו על בסיס שבועי. מזיקים כמו נחשים, עכברים וחולדות ולפעמים גם יונים שמאוד מעצבנות במיוחד כשהן משאירות 'מתנות' קטנות על המרפסת שלנו. על מנת לטפל בבעיית המזיקים יש לבצע הדברת מזיקים אצל חברת הדברה מנוסה שתדע לטפל בבעיות מהשורש

בחירת החברה המתאימה ביותר

כל שיפוץ דירה חייב להסתיים עם ביצוע ניקיון יסודי לבית שינקה אחר כל שאריות הבטון, המלט , הצבע וכל שאריות הבניה האחרות.

הדברת מזיקים היא אינה עניין של מה בכך, יש לפנות לחברות הדברה הטובות ביותר ולקבל הצעת מחיר. חברות שונות יציעו סוגים שונים של פתרונות בהתאם לאופי העבודה של החברה ובהתאם לצורך של הלקוח. אבל יש דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון בבחירת חברת הדברה. וותק החברה והניסיון שלה הם בין הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון. חברות מנוסות יודעות לעבוד היטב והשנים הרבות שלהן בתחום יכול להיות יתרון גדול. עסקי ההדברה הם עסקים תחרותיים מאוד ובדרך כלל הטובים ביותר יצליחו להישאר שנים רבות בהצלחה רבה בעוד שהשאר איכשהו יפסיקו באמצע. לכן חברה שקיימת הרבה זמן כנראה מוכיחה את עצמה בשירותיות גבוהה ובמקצועיות ללא פשרות.

הזמנת הדברה מומלצת מאוד לאחר סיום השיפוץ בבית ולא במהלכו שכן חשוב שעבודות השיפוצים יסתיימו לחלוטין ורק אז יבוצע הריסוס. בתקופה של שיפוצים דווקא בגלל שבתקופה זו הדירים לרוב מפנים את הבית, כי לעתים קשה להישאר בבית בתקופת השיפוץ. גם הדברה מצריכה את הדירים לעזוב את הבית ולכן מומלץ לנצל את הזמן מחוץ לבית כדי לעשות הדברה ובכך להרוויח 2 דברים בפעם אחת. חומרי הדברה נועדו להרחיק חרקים ומזיקים אחרים ולכן הם רעילים. אמנם רובם לא רעילים ומזיקים כל כך לבני אדם כמו שהם מזיקים למזיקים, אבל תמיד מומלץ לנקוט אמצעי זהירות.

כשפונים לחברת הדברה יש לבקש רישיונות ואישורים מתאימים. לצערנו יצא לשמוע בחדשות לא פעם ולא פעמיים על שירות הדברה שנעשה לא על פי החוקים וזה יכול לעלות בבריאותנו ובבריאות ילדנו. אין פשרות בעניין הזה. אל תהססו לשאול שאלות במיוחד אם אתם הולכים לעבוד עם אותה חברת הדברה יותר מפעם אחת. חברות הדברה שמבצעות שירותי הדברה למוסדות, עסקים ומפעלים הן חברות גדולות יותר בעלות מוניטין רב ולכן שווה לבדוק הצעות מחיר אצל חברות אלו, גם אם לדעתכם המחיר יהיה גבוה בגלל המוניטין של החברה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30