הדברה ירוקה- מזיקים ומעופפים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

ג'וקים, פרעושים, לטאות ועוד מזיקים רבים עלולים להרוס לכם את הבית בקלות. המזיקים והמעופפים "משתלטים" על ביתכם ותוך זמן קצר הורסים את הרהיטים בביתכם והופכים את החוויה בבית לפחות נעימה וכיפית לאירוח.

הפיתרון לכך- הדברת מזיקים ומעופפים, אבל אין כמו חברת הדברה ירוקה עם חומרים טבעיים ללא חשש לבריאותכם.

 

קצת על הדברה ירוקה..

הדברה ירוקה היא הדברת מזיקים ומעופפים ללא ריח כך שלא תצטרכו לעזוב את הבית, להוציא רהיטים מהבית, לפנות מגירות ולהוריד וילונות. הדברה ירוקה לא משאירה אחריה ריח רע ולכן אין צורך לעזוב את הבית כדי לעשות את ההדברה הזו. הדברה זו מרחיקה מזיקים ומעופפים מיידית ולא פוגעת בבריאותכם, בבריאות ילדיכם או הוריכם.

 

למה כדאי לכם הדברה ירוקה?

בעבר הדברות רגילות היו מבוססות על חומרים רעילים והיה נדרש מאיתנו לפנות את הבית למספר ימים ולאטום אותו על מנת לא לסכן את חיינו. הדברה זו הייתה מסוכנת לחיי האדם כיוון שיש לו השפעות גם אחרי מספר ימים והיו סיכויים שהוא גם מסרטן, גורם לפרקינסון, בעיות קשב וריכוז ולעוד בעיות רפואיות.

כיום, הדברה ירוקה מדבירה את כל המזיקים והמעופפים ללא צורך לעזוב את הבית למספר ימים ולאטום אותו. הדברה ירוקה היא הדברה בטוחה לבריאותכם לטווח של שנים ארוכות ולא נדרש מכם לחפש מקום להיות בו למשך שבוע לפחות.

חברת ההדברה טרמיט המדביר משתמשת בחומרים טבעיים שרמת הפגיעה בבריאותכם היא נמוכה מאוד והחומרים מתפרקים לאחר זמן קצר.

הדברת מעופפים ומזיקים אינה משאירה סימנים או ריח לאחר מכן ובמידה והינכם רוצים בכל זאת לצאת מהבית תוכלו לחזור לאחר זמן קצר.

ההדברה נשמרת לאורך זמן, ותוכלו ליהנות מביתכם ללא מזיקים ומעופפים לאורך שנים רבות במחיר סמלי ומוזל. התמחור של ההדברה הירוקה נקבעת עפ"י גודל הבית- אבל מחירו מסתכם בסופו של דבר בכמה מאות שקלים שנותנים לכם נחת והנאה מרובה מביתכם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30