דגשים שיש לשים לב אליהם בעת בניית המטבח

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

על מה תרצו לשים לב בעת בניית המטבח?


המטבח הוא לב ליבו של הבית. הוא החדר שאליו נכנסים הכי הרבה פעמים במהלך היום והוא החדר שאליו מגיעים ומתאספים כל בני המשפחה. כאשר חושבים על בניית המטבח ישנם משתנים חשובים שעדיף לשים לב אליהם כדי להנות מהמוצר המוגמר בסיום הפרוייקט.

עיצוב בעת בניית המטבח

הרבה מבעלי הבית מתעסקים קודם כל בהחלטה על סוג העיצוב המועדף. מטבח מודרני , כפרי, וינטג‘ או מטאלי. מדובר על פרמטר מאוד חשוב ודומיננטי והוא אמנם ישפיע על חוויית בני המשפחה אך הדגש החשוב הוא להחליט על כך לפני שמתחילים בבנייה או בשיפוץ לפחות באלמנטים המשמעותיים כמו מיקום הארונות, השיש ושאר הריהוט הכבד יותר. ישנם אלמנטים שאפשר לחכות להמשך, אבל מומלץ להבין ולבחור בקווים הכלליים של העיצוב שישפיע על דרך השיפוץ וההוצאות הכספיות.

תצורת המטבח

מעבר לעיצוב, חשוב להיות מודעים למגבלות חדר המטבח. הגובה, הרוחב והצורה עצמה. גובה התקרה, גודל החלונות, מיקום הדלת ועוד. לעתים אנו מדמיינים מרחב נפלא שאינו מתאים למציאות ושבמידה ורוצים להגשימו יהיה צורך בתקציב גבוה.

חומרים

החומרים הם דוגמא טובה לחשיבות הבחירה בסוג העיצוב כבר בהתחלה. על פי העיצוב, תבחרו בסוג החומרים מהם יהיה עשוי המטבח. עץ, ברזל, זכוכית הם חלק מהחומרים שניתן להשתמש בהם.

שתי שאלות חשובות  שניתן לשאול הן מה יהיה היקף השימוש במרחב? וממה מורכבת המשפחה? ככל שיש יותר שימוש ובני המשפחה קטנים יותר סביר שיהיה בלאי גדול יותר ומהר יותר. מתוך כך יהיה עדיף לבחור בחומרים חזקים ועמידים יותר ולדעת שיהיה צורך בשיפוצים בהמשך. ככל שבני המשפחה גדולים ואחראים לשמירת המרחב כמו גם השימוש אינו תדיר לאורך היום, כך יש סבירות לשימור המטבח לאורך זמן וניתן להתחשב בכך גם בבחירה חומרים.

בעל המקצוע

אם בעלי המקצוע הרלוונטים לא מספיק מקצועיים וחסרי נסיון או אם אין חיבור מתאים עם בעלי הבית אשר מבצעים את פרויקט בניית בית פרטי , אין זה משנה מהם החומרים או כמה מחשבה הושקעה בפרוייקט ההוצאה לפועל של החלום יהיה לוקה בחסר וסביר שיהיו תקלות ואתגרים בדרך. אל תתפשרו בנושא.

מיכשור חשמלי

וודאו שאתם מתכננים מספיק שקעים במקומות שונים במרחב כדי לאפשר עבודה נוחה בהפעלת המכשירים החשמליים במטבח. כיום, ישנם הרבה מכשירים שאמורים ומיועדים להקל על הכנת האוכל ולשדרג את ההכנה למי שאוהב לבשל. אחד התסכולים המרכזיים הקיימים הוא שאין מספיק מקום להכניס את תקע המכשיר או שהוא רחוק מדי לתפעול קל.

מעבר לדגשים הללו, ישנו משתנה חשוב שהוא התקציב. ככל שהתקציב גבוה יותר כך תוכלו לשנות ולשפץ ולהוסיף אלמנטים שחשובים לכם לתחושה נעימה במטבח. וודאו שיש סכום בתקציב שמיועד לאירועים לא מתוכננים ולתיקונים שאחרי השיפוץ. תמיד עדיף שישאר כסף בתקציב מאשר להשאר עם מטבח שלא מרוצים ממנו. 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30