גיזום עצים בתל אביב – מדוע זה כ"כ חשוב?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

גיזום עצים בתל אביב יתבצע בשטחים הציבוריים המאופיינים בעצים, בשטחים פרטיים, גינות ועוד. כל אלו קיימים בתל אביב, שכאמור מדובר באחת הערים הגדולות והעמוסות ביותר בישראל. מסיבה זו, יש להקפיד על גיזום בזמן ובאופן שוטף, על מנת לשמור על בריאותם של העצים הצומחים בעיר וכמובן, על הסביבה שלהם; העוברים והשבים, חפצים ואלמנטים שונים.

מדוע יש לבצע גיזום עצים בתל אביב

 

  • שמירה על בריאות העץ – עץ בריא הוא כזה שמקבל מספיק מים ונחשף לשמש במידה הנכונה. ענפים חולים, פצועים ושבורים עלולים לפגוע בבריאות העץ ובמקרי קיצון להביא למותו. כך, גיזום עצים בתל אביב מטרתו בין היתר להסיר את אותם ענפים שמפריעים לעץ להשקיע את האנרגיה שלו באיבריו הבריאים, ולהתמקד בניסיון להחלים.
  • לקצר את העץ – ישנם מקרים בהם העצים אמנם בריאים, אך יש צורך לקצץ אותם על מנת להקל את אופן הטיפול בהם בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שכשהעץ גדול, רחב או גבוה מידי קשה לזהות מפגעים שונים ויותר מזה, לטפל בהם.
  • בשביל האסתטיקה – בנוסף, עץ גזום הוא עץ אסתטי ומעוצב. המרחב הכללי – בין אם מדובר בגינה פרטית או שדרת עצים, יהיה מושפע מאוד מעיצוב העצים שבו. עצים מסודרים משמעותם סביבה נעימה יותר, אך ברגע שהם מתחילים לצמוח פרא הם לא רק מוציאים את ההרמוניה העיצובית מאיזון, אלא גם מהווים סכנה של ממש.
  • למנוע סכנות – כאמור, כשעץ צומח פרא הוא הופך למסוכן; השורשים שלו מתפקעים מהאדמה ואפשר בקלות למעוד בגללם, ענפים כבדים עלולים ליפול על הרכב שחונה תחת העץ או גרוע מכך, על עוברי האורח במקום. כדי למנוע מקרים כאלו, נוהגים לבצע גיזום באופן שוטף.

עוקבים אחרי מצב העצים בכל זמן

בסופו של דבר זה ממש לא משנה אם מדובר על גיזום עצים בתל אביב גיזום עצים בירושלים ובכלל, בכל מקום אחר בארץ, יש לעקוב כל הזמן אחר מצבם של העצים ולפעול בהתאם. יש לזכור גם שלכל עץ הזמן הנכון ביותר לגיזומו, אבל למה לכם להסתבך עם כל המידע הזה? זה הזמן ליצור קשר עם חברה המתמחה בגיזום עצים, שתדע להתאים את הטיפול הנכון ביותר לכל אחד מהעצים שברשותכם מבחינת זמן, אופן טיפול, ועוד. אז למה אתם מחכים? עם הליווי הנכון, תדעו שאתם מעניקים את הטוב ביותר עבור העצים, שנותנים לנו כל כך הרבה בתמורה.

 

 

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30