בניית מתחם אחסון

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מעוניינים לטוס לחו"ל למספר חודשים או שנים אבל לא יודעים מה לעשות עם תכולת הבית ? פנו לחברת בניה המתמחה בבניית מתחמי אחסון, מעוניינים לעזוב את הדירה השכורה שלכם ולגור בינתיים אצל חבר או קרוב משפחה עד שתמצאו דירה טובה לרכישה, אבל אין לכם איפה לאחסן את תכולת הבית שלכם? אחסון תכולת דירה הוא שירות שניתן לטווחי זמן שונים ומאפשר לכם להתנהל בעולם מבלי להיות מוגבלים תחת נטל הרכוש הפיזי שלכם.

מתחם אחסון

באילו מקרים נדרש שירות אחסון תכולת דירה?

אחסון תכולת דירה הוא שירות המאפשר לכם לאחסן את תכולת הדירה שלכם בכל היקף ולכל פרק זמן. ישנם מרכזי אחסון לטווח ארוך, מרכזים לטווח קצר ומרכזים שמציעים את האפשרות לאחסן לכל טווח זמן. אתם בוחרים את טווח הזמן ואתם בוחרים אפילו את התא שבו תאוחסן התכולה שלכם. מרגע שאחסנתם את התכולה בתוך התא, התא הזה עומד לרשותכם ורק לרשותכם. אתם היחידים שיש בידם את המפתחות לתא ורק אתם רשאים להיכנס אליו. תוכלו להשאיר את התכולה בתא למשך שבוע, שבועיים, חודשיים או 5 שנים, הכל בהתאם לצרכים שלכם, אם כי עליכם לקחת בחשבון כמובן שעלות השירות הולכת ועולה ככל שזמן האחסון הולך ומתארך.

איך נכון לבחור את מרכז האחסון המתאים?

ענף האחסון בישראל הוא אינו ענף גדול ומורכב מדי, אבל הוא מספיק גדול בכדי להציע לכם מספר אפשרויות שונות שחלקן טובות יותר מאחרות, ומחלקן גם רצוי להתרחק. ככלל, כאשר אתם בוחרים מרכז אחסון המציע שירותי אחסון תכולת דירה אתם רוצים לבחון מה אתם מקבלים במסגרת תא האחסון – גודל תא האחסון, הגנה מפני לחות, רטיבות וקרינת שמש, ביטוח מפני הצפה, שריפה ורעידת אדמה וכן ביטוח תכולה כללי, רמה השמירה והאבטחה של המתחם וכמובן המחיר. כל אחד מהפרמטרים הללו יכול להתברר כחשוב וקריטי ברגע האמת, ולכן חשוב לבחון את הדברים לעומק כמובן מתוך הבנה שככל שאתם מקבלים חבילת שירות טובה ועשירה יותר, כך גם המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

מהו הרכוש שניתן לאחסן במרכזי אחסון?

ככלל, אם זו תכולה שאתם מחזיקים בבית פרטי שלכם שבניתם בעזרת קבלן מפתח, אז אתם יכולים להחזיק אותה גם בתא אחסון של מרכז אחסון תכולת דירה. אחרי שאמרנו את זה, מרכזי האחסון יכולים בהחלט להגביל את סוגי התכולה שניתן לאחסן בהם, החל ממגבלות על תכולה שאינה חוקית (סמים, בעלי חיים וכן הלאה), דרך תכולה שיכולה לגרום נזק סביבתי (תכולה אורגנית שיכולה להרקיב, חומרים כימיים וכן הלאה) וכלה בתכולה שיכולה להוות סיכון בטיחותי (חומרים דליקים או נפיצים, חומרים מסוכנים, חומרים רעילים וכן הלאה).

אלו הן כמובן מגבלות לגיטימיות וריאליות אך כל עוד התכולה שלכם מבוססת על מה שאפשר לצפות לתכולה ביתית להכיל, אתם לא צפויים להיתקל בבעיה כלשהי מול מרכז האחסון.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30